User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 21.1.2026 / 16:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > olen ostamassa uuttaa näyttist
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
olen ostamassa uuttaa näyttist
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Euphemos
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
2. heinäkuuta 2008 @ 09:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko akkalis kuullut Photoshopista tai edes Irfanview'sta? Ei todellakaan ole tarpeellista tuommoista 2778 pikseliä leveää kuvaa ladata tuota varten.

HD3850:n ohella myös PNY 8800GT 256MB vie täydessä rasituksessa aika tarkalleen saman verran tehoja, joten jos pelaat 1280x1024 -resolla, on se HD3850:tä parempi valinta.

"You can´t be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of a football team, or some nuclear weapons, but at the very least you need a beer."
-Frank Zappa
akkalis
Suspended due to non-functional email address
_
2. heinäkuuta 2008 @ 13:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pidetään mielessä.

Mutta juu, mistäköhän nuita löytäisi myynnistä (suomessa pitäisi olla)?
En oikeen Googlettamalla löytänyt kummankaan laista, kun tuota radeoniakin oli varmaan 5 erillaista niin millainenhan sen pitäisi sitten olla?

Nuissa joissakin ainakin suositeltiin 350w poweria, tuo minun on vain 280w.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. heinäkuuta 2008 @ 13:42

wipe2000
AfterDawn Addict

15 tuotearviota
_
3. heinäkuuta 2008 @ 14:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo on ihan kestävänä tunneteun Fortronin poweri ja lupaa siis antaa 16 A +12 V:n linjaan. Itse en olisi sen riittävyydestä kovin huolissani, jos vain yhtä näyttistä koneeseen olisin tunkemassa.
Mutta mitään ylimääräisiä neoneita tai muita sähköä vieviä laitteita en kyllä koneeseen asentelisi.

Koneelle, jossa on E6850 prossuna ja HD3850 on esim. täällä mitattu alle 250 W:n tehonkulutus.

Lainaus:
Mutta juu, mistäköhän nuita löytäisi myynnistä (suomessa pitäisi olla)?
En oikeen Googlettamalla löytänyt kummankaan laista, kun tuota radeoniakin oli varmaan 5 erillaista niin millainenhan sen pitäisi sitten olla?

Kaikissa tietokoneliikkeissä. Esim. täältä voi helposti vertailla saman grafiikkapiirin sisältämiä eri valmistajien kortteja.
akkalis
Suspended due to non-functional email address
_
3. heinäkuuta 2008 @ 14:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitos paljon, enköhän tuon sitten uskalla ostaa.
Member
_
3. heinäkuuta 2008 @ 18:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti disa321:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wipe2000:
Arvo on kyllä melkoisen pieni. Tosi vanhoissa powereissa saattoi olla noin pieniä lukemia, samoin joissain erikoismallisissa (siis ei-ATX-powereissa). 5 A vastaa 60 wattia, mikä ei kyllä kunnolla riitä nykypäivän halpisnäyttiksillekään kiintolevyn ja DVD-aseman kanssa.

Eli näit samantapaisen tarran kuin esim. tämän kuvan powerissa, jossa +12 V:iin luvataan 21 A?
melko samanlaisen mut se oli keltasel pohjalla ja se on compqin oma!
niin nyt se näyttis on kii mut ku alaan pelaa cs nii tulee sellasii rikkinäisiä kohti pelin alussa mutta sitten ku oon siel jo ihan pelaamas niin sit taivas näyttä hassulta! Mistä tälläne ilmiö johtuu?? joudunko ostaa uuden powerin siihe(tälläsen powerin löysin:CHIEFTEC GREEN PSU ATX 400W PFC 12CM 80+, mahtuuko tollane mun koteloon?? kotelo: Pressario 6000)? softat on asennetunna! näyttö on viewsonic 19", mutta tuntuu että se ei johdu näytöst vaan ohjaimeest!

Main Board: ASUS P5Q-E Chipset: Intel P45 Processor: Intel E8400 3GHz (4,25GHz 1.32) Physical memory: Corsair 2x2048 MB TWINS (941MHz) Video Card: Gainward HD Radeon 512MB (Vakio) Power Supply: Corsair 550W Windows XP PRO
Senior Member

5 tuotearviota
_
3. heinäkuuta 2008 @ 18:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Arvo on kyllä melkoisen pieni. Tosi vanhoissa powereissa saattoi olla noin pieniä lukemia, samoin joissain erikoismallisissa (siis ei-ATX-powereissa). 5 A vastaa 60 wattia, mikä ei kyllä kunnolla riitä nykypäivän halpisnäyttiksillekään kiintolevyn ja DVD-aseman kanssa.

Eli näit samantapaisen tarran kuin esim. tämän kuvan powerissa, jossa +12 V:iin luvataan 21 A?
niin nyt se näyttis on kii mut ku alaan pelaa cs nii tulee sellasii rikkinäisiä kohti pelin alussa mutta sitten ku oon siel jo ihan pelaamas niin sit taivas näyttä hassulta! Mistä tälläne ilmiö johtuu?? joudunko ostaa uuden powerin siihe(tälläsen powerin löysin:CHIEFTEC GREEN PSU ATX 400W PFC 12CM 80+, mahtuuko tollane mun koteloon?? kotelo: Pressario 6000)? softat on asennetunna! näyttö on viewsonic 19", mutta tuntuu että se ei johdu näytöst vaan ohjaimeest!
Ajurit mitkä? Asennappa vaikka ne alkuun uudestaan. Joskus vanhat pelit saattavat bugata uusimmilla ajureilla tietyillä korteilla.

Edit: ja poista vanhan näyttiksen ajurit eka!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. heinäkuuta 2008 @ 18:14

Member
_
3. heinäkuuta 2008 @ 18:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ransester:

Ajurit mitkä? Asennappa vaikka ne alkuun uudestaan. Joskus vanhat pelit saattavat bugata uusimmilla ajureilla tietyillä korteilla.

lol totta. ajatuskatkos!! en muistanu poistaa vanhaa softaa!
voi v...! no meen ny koittaa! no siis ton uuden näyttiksen ajurit. club 3d bla bla bla!

Main Board: ASUS P5Q-E Chipset: Intel P45 Processor: Intel E8400 3GHz (4,25GHz 1.32) Physical memory: Corsair 2x2048 MB TWINS (941MHz) Video Card: Gainward HD Radeon 512MB (Vakio) Power Supply: Corsair 550W Windows XP PRO
Mainos
_
__

_
Member
_
3. heinäkuuta 2008 @ 18:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ransester:

lol totta. ajatuskatkos!! en muistanu poistaa vanhaa softaa!
voi v...! no meen ny koittaa! no siis ton uuden näyttiksen ajurit. club 3d bla bla bla!
mut kone ei olis "startannu" jos poweri ei olis riitänny tolle ohjaimelle ja kaikelle mitä mul on siin kii?

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > olen ostamassa uuttaa näyttist

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy