Testissä Nokia E71
|
|
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:
uutinen julkaistu: 8 elokuuta, 2008
Nokia E71 on QWERTY-kokonäppäimistöllä. Se on suora seuraajamalli E61- ja E61i-malleille. E71 on edeltäjiään paljon tyylikkäämpi, pienempi ja ohuempi, paremmilla ominaisuuksilla varustettu ja kaikin puolin parempi - paitsi, että näyttöä on pienennetty. E61(i):ssä oli 2,8 tuuman näyttö, E71:n näytön koon ollessa vain 2,36 tuumaa.
E71 on suunnattu erityisesti, kuten muukin E-sarja, yrityskäyttöön, ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
|
Penntele
Anonyymi käyttäjä
|
27. lokakuuta 2008 @ 08:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Akun kesto arveluttaa. Testissä oli mainittu akun keston olevan todella hyvän, minä joudun lataamaan akkua keskimäärin joka kolmas päivä. Akku uusisökö vai taustalla pyörivä ohjelma joka on piilossa?
|
Riku
Anonyymi käyttäjä
|
8. marraskuuta 2008 @ 12:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen käyttänyt E71:tä nyt reilut 3 kk ja olen testaillut akun kestoa useita kertoja. Olen myös kysynyt akun käyttöohjeita Nokian asiakastuesta, josta vastauksia saa noin kuukauden viiveellä. Opastivat, että akku kannattaa käyttää aina lähes tyhjäksi ja latausaika on lyhyempi, jos kytkee puhelimesta virran pois. Akku on kestänyt 3 - 7 vrk käytöstä riippuen. Maksimiaika syntyy tietenkin vähäisellä käytöllä (< 2 t puhetta ja < 2 Mt dataa)ja minimiaika reippaammalla käytöllä. Jos datayhteys jää vahingossa päälle, niin akku tyhjenee melko nopeasti. Navigointi kuluttaa akkua tosi paljon eli autoilijan kannattaa hankkia autolaturi, mikä ei maksa paljon (alle 10 e).
|
hypeni
Anonyymi käyttäjä
|
13. joulukuuta 2008 @ 12:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on ollut E71 pari kuukautta, ja yleisesti ottaen voin sanoa, että puhelin on hyvä. Kellossa saisi tosin näkyä myös sekunnit. Käytän sitä myös herätyskellona arkiaamuisin, ja aluksi häiritsi heätyskellon liian kova ääni, kunnes älysin laittaa hälytysääneksi linnunlaulu-äänitiedoston. Siihenhän voi suoraan äänittää E71:llä tai siirtää PC-suitella jonkun sopivan äänitiedoston, ja valita sen kellon asetuksista hälytyssääneksi. Nyt herään satakielen lauluun! Voisihan siihen vaikka hyräillä jonkun kivan herätyslaulunkin...
|
Jimmy Hoffa
Anonyymi käyttäjä
|
1. maaliskuuta 2009 @ 17:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Aivan helposti paras puhelin mitä on ikinä valmistettu. Tästä ei puutu yhtään mitään ja on todella herkullisen näköinen/kokoinen.. 10+
|
Rampe
Anonyymi käyttäjä
|
21. maaliskuuta 2009 @ 09:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikä on helpoin tapa / tai ylensä tapa jolla voi musiikkia tallentaa e71? en ole saanut wmp eikä audacity tiedostoja talennettua... ??? neuvoja
|
Jori
Anonyymi käyttäjä
|
11. kesäkuuta 2009 @ 10:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Mitäs keinoja on saada E71-puhelimesta kameran (ärsyttävä) kuvausääni pois? Kuvausääni kuuluu myös äänettömässä tilassa! Olen koittanut kaikkia ääniasetuksia mitä puhelimesta löytyy, mutta mikään ei tunnu auttavan.
|
hhj1
Newbie
|
31. heinäkuuta 2009 @ 17:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Nyt alko ärsyttämään ihan toden teolla. Miksi ihmeessä wlan kysyy joka kerta salasanan uudelleen, kun haluan katsoa sähköpostini???
|
jarpe77
Junior Member
|
4. elokuuta 2009 @ 11:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Anonymous User: Mitäs keinoja on saada E71-puhelimesta kameran (ärsyttävä) kuvausääni pois? Kuvausääni kuuluu myös äänettömässä tilassa! Olen koittanut kaikkia ääniasetuksia mitä puhelimesta löytyy, mutta mikään ei tunnu auttavan.
Itsellä oli sama ongelma. Nokia kuulemma noiden hamenalta kuvaajien vuoksi ottanut ominaisuuden äänenpoistomahdollisuuden pois puhelimistaan. Epäilisin syyksi USA:n käsittämättömän järjettömän laikikäytännön, jonka mukaan ( voisin kuvitella ) salaakuvattu nainen voisi haastaa Nokian oikeuteen, koska kamera ei pidä ääntä kuvatessa ja näin mahdollistaa salakuvauksen. Tosin digikamerat eivät moista ääntä pidä, joten outoa touhua.
Olen hakenyt foorumeilta/netistä ratkaisua nyt 24h putkeen ja mm. "laita profiilista varoitusäänet pois" ja "laita äänetön prpfooili käyttöön" tulivat tunnetuiksi, mutta eivät toimiviksi vaihtoehdoiksi.
Toimiva vaihtoehto oli imuroida CameraFX-niminen ohjelma. EI KUULU ÄÄNTÄ ENÄÄ KUVATESSA !! =D
http://rapidshare.com/files/92692875/Wil...cked-BiNPDA.rar
Saa kiittää ! =)
|
jarpe77
Junior Member
|
4. elokuuta 2009 @ 11:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Äh tulipas kieliopista outoa. Noh, tosiaan olen hakenut kahvin voimalla ratkaisua ongelmaan sen 24h yön läpi, joten sallittakoon moinen.
|
Tiimoo
Senior Member
3 tuotearviota
|
4. elokuuta 2009 @ 14:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Iso kiitos!!! Täytyy vinkata isukille, kun on tuota kameraääntä valittanut.
Hp Pavilion dv6
Samsung S5230 Star
|
tomppa1982
Newbie
|
28. helmikuuta 2010 @ 06:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Sain perjantaina käytetyn E71:n ja tuo kellon katselu näytön ollessa pimeänä painamalla suuntanäppäimien keskellä olevaa valintanäppäintä ei enää toimi. Aluksi toimi kyllä, joten huono tuuri jos sain sen heti hajalle vai saako sen jostain asetuksista disabloitua päältä pois? ja vastaavasti päälle takas? :)
Kiitos!!
|
tomppa1982
Newbie
|
28. helmikuuta 2010 @ 06:40 |
Linkki tähän viestiin
|
väärä hälytys: alko toimiin taas, kun käynnistin lurin uudelleen.
|
Mainos
|
|
|
Tapsasta
Suspended due to non-functional email address
|
20. lokakuuta 2011 @ 14:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Moi
Käsiini joutui kiinasta ostettu E71, onko siihen mahdollista asentaa suomenkielinen käyttöjärjestelmä?
|