User Käyttäjä Salasana  

torstai 2.1.2025 / 14:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > sony dav-f200 - kotiteatteri pixmaniasta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
SONY DAV-F200 - kotiteatteri Pixmaniasta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
ElMasa
Suspended due to non-functional email address
_
3. huhtikuuta 2009 @ 19:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä se vika oli täysin Pixmaniassa.Heidän toimintansa näissä palautusasioissa on täysin alkukantaista ja aikaavievää.Olin ostanut heiltä jo aiemmin Storex-merkkisen(ranskalaisen) mediatoistimen joka nyt ainakin pari vuotta on toiminut aivan hienosti.En voinut mistään tietää tästä Pixmanian räpiköinnistä näitten palautusten kanssa.Jos palautettavan tuotteen kulku Pixmanian ketjussa Helsingistä Pariisin teminaaliin kestää jo pelkästään seitsemän viikkoa,niin kuinka kauan aikaa olisi vienyt vielä korjauttaa laite Ranskassa.No,oppirahat on maksettu ja Pixmanian asiakkuus menneisyyttä.Ajattelin vaan varoittaa teitä omien kokemuksieni pohjalta Pixmaniasta.Sonyn voit hyvin tilata Pixmaniasta,mutta jos laite vaurioituu kuljetuksessa,voi olla että olet vaikeuksissa.
BatGuano
Junior Member
_
23. huhtikuuta 2009 @ 16:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuluttajaneuvojan mukaan elinkeinonharjoittajan on palautettava rahat "viipymättä tai viimeistään 30 päivän kuluessa" palautuksen vastaanottamisesta. Koppimopo palautti rahani eilen. Tarkalle meni, 27. 4. olisi 30 päivää tullut täyteen ja viivästyskorko olisi alkanut juosta.
Mitä tästä opimme? Koppimopo toimittaa kyllä tavaran ja tarvittaessa palauttaa rahat, joskus. Yhteenkään päivämäärälupaukseen ei voi luottaa.
Amatöörimäistä.

"Every silver lining has a cloud"
Vili81
Newbie

3 tuotearviota
_
24. huhtikuuta 2009 @ 05:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aattelin vaan kysellä että onko kenelläkään kokemuksia tästä itse Sony DAV-F200 kotiteatterista? Pixmaniasta tai koppimoposta en tule mitään tilaamaan, se on jo selvää, mutta laite sinällään kiinnostaa vieläkin.
Pekka_V
_
25. huhtikuuta 2009 @ 16:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Älkää vaan sortuko ostamaan kotiteatteri, jonka kaiuttimet on jugurttipurkeista tehtyjä tai ainakin kuulostaa siltä. Ei ole mikään hyvä äänenlaatu, osta mielummin erillislaitteet, aluksi vaikka 2 aktiivikaiutinta ja dvd-soitin. Paljon parempi.

Sony 40E4020, Bose 3-2-1, Topfield masterpiece, Genelec 8020A, PS3, Wii, Xbox360
BatGuano
Junior Member
_
25. huhtikuuta 2009 @ 21:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pekka_V:
Älkää vaan sortuko ostamaan kotiteatteri, jonka kaiuttimet on jugurttipurkeista tehtyjä tai ainakin kuulostaa siltä. Ei ole mikään hyvä äänenlaatu, osta mielummin erillislaitteet, aluksi vaikka 2 aktiivikaiutinta ja dvd-soitin. Paljon parempi.
Tämä on ensimmäinen kuulemani kotiteatteri, joten en ole asiantuntija, mutta luotan silti Tekniikan Maailman vertailuun enemmän kuin sinuun. Vertailun neljästä laitteesta paras ääni ja selvästi pienin hinta: hinta-laatu- suhde on varmasti aika hyvä. Toistaako dvd- soittimesi tv:n äänet?

Pekka_V
_
25. huhtikuuta 2009 @ 21:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sen takia aktiivikaiutin, koska dvd-soitin ei toista ääniä. Tekniikan Maailman testit on taasen puolueellista kuraa. Osta vaikka hyvät tietokonekaiuttimet ja laita ne telkkarin kaveriks. Siihen vielä joku 50? dvd, ni on jo parempi kuin tuo. Esimerkiksi OR 301 aktiivit vois olla hyvä vaihtoehto, hinta menee ihan vähän yli ton F200, mutta äänikin on taas eri luokkaa. En puhuisi edes F200:sta ja hyvästä äänestä samassa lauseessa. Ei sony vaan osaa tehdä kaiuttimia.

Sony 40E4020, Bose 3-2-1, Topfield masterpiece, Genelec 8020A, PS3, Wii, Xbox360
BatGuano
Junior Member
_
25. huhtikuuta 2009 @ 22:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sen takia aktiivikaiutin, koska dvd-soitin ei toista ääniä. Tekniikan Maailman testit on taasen puolueellista kuraa. Osta vaikka hyvät tietokonekaiuttimet ja laita ne telkkarin kaveriks. Siihen vielä joku 50? dvd, ni on jo parempi kuin tuo. Esimerkiksi OR 301 aktiivit vois olla hyvä vaihtoehto, hinta menee ihan vähän yli ton F200, mutta äänikin on taas eri luokkaa. En puhuisi edes F200:sta ja hyvästä äänestä samassa lauseessa. Ei sony vaan osaa tehdä kaiuttimia.

No, Mielipiteesi TM:stä herättänee huvittuneisuutta. Mitähän puolueellisuutta on siinä että TM haukkuu pystyyn Sonyn 5.1- kaiuttimisen systeemin ja kehuu puolta halvemman 2.1-kaiuttimisen? Mihin firmaan tämä puolueellisuus kohdistuu? Ja mihin perustuu oma asiantuntemuksesi?

Pekka_V
_
25. huhtikuuta 2009 @ 22:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä en ihan oikeasti ostais Sonyn kaiuttimia, televisiot on kyllä hyviä, mutta ei kaiuttimet. Mä en ikinä luottais TM:n testeihin kaiuttimista, koska toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta. Ääliömäistä, kuinka porukka ostaa kaiuttimia sen perusteella, kun TM tykkää niistä. Oma asiantuntemukseni perustuu siihen, että myyn kodinkoneita ja äänentoistoa työkseni. Kyllä mulla on näistä kokemusta. Välillä TM:n testeissä on asiaakin, mutta yleisesti ottaen en tekisi ostopäätöstä niiden testien perusteella. Kaiuttimissa ratkaisee mielestäni oma korva, ei mikään testi.

BatGuano
Junior Member
_
26. huhtikuuta 2009 @ 20:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä en ihan oikeasti ostais Sonyn kaiuttimia, televisiot on kyllä hyviä, mutta ei kaiuttimet. Mä en ikinä luottais TM:n testeihin kaiuttimista, koska toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta. Ääliömäistä, kuinka porukka ostaa kaiuttimia sen perusteella, kun TM tykkää niistä. Oma asiantuntemukseni perustuu siihen, että myyn kodinkoneita ja äänentoistoa työkseni. Kyllä mulla on näistä kokemusta. Välillä TM:n testeissä on asiaakin, mutta yleisesti ottaen en tekisi ostopäätöstä niiden testien perusteella. Kaiuttimissa ratkaisee mielestäni oma korva, ei mikään testi.
Ei äänentoiston myymiseen juuri alan asiantuntemusta tarvita... :D

Pekka_V
_
26. huhtikuuta 2009 @ 20:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaa hi-fin myyntiin ei asiantuntemusta tarvitse. Selvä. Sinähän se fiksu kaveri olet. Tule vaan itse myymään hifiä, niin mielipiteesi muuttuu. Idiootti :D

BatGuano
Junior Member
_
26. huhtikuuta 2009 @ 20:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaa hi-fin myyntiin ei asiantuntemusta tarvitse. Selvä. Sinähän se fiksu kaveri olet. Tule vaan itse myymään hifiä, niin mielipiteesi muuttuu. Idiootti :D

Mene sinä ostamaan, niin näet itse.... :P

Pekka_V
_
26. huhtikuuta 2009 @ 21:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BatGuano:

Mene sinä ostamaan, niin näet itse.... :P

Olen käynyt ostamassa ennen kuin aloin myymään hifiä ja kyllä minä ainakin halusin asiantuntemusta. Niin haluaa moni muukin. Asiantuntemuksella en tarkoita gigantin myyjien selitystä paremmuusjärjestyksestä. Mä en siis puhu mistään DAV-F200 tai vastaavista leluista vaan hifistä. Jos tietenkin asiakas tietää mitä haluaa, niin se vaan tulee hakemaan sen, mutta kun useasti asiakkaalla ei ole mitään tietoa edes, että mitä haluaa.

BatGuano
Junior Member
_
26. huhtikuuta 2009 @ 21:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No, äsken kerroit että Sony ei osaa tehdä kaiuttimia. Seuraavaksi kerroit, että kaiuttimen laatu on mielipidekysymys. Asiantuntemustako? Monia kaiuttimen ominaisuuksia voi myös mitata, tämän takia kannattaa huomioida myös alan lehtien tekemät vertailut. Näissä vertailuissa yleensä myös kerrotaan, jos kaiuttimen ääni on korvakuulolta jotenkin poikkeavan tuntuinen.

Pekka_V
_
26. huhtikuuta 2009 @ 21:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BatGuano:
No, äsken kerroit että Sony ei osaa tehdä kaiuttimia. Seuraavaksi kerroit, että kaiuttimen laatu on mielipidekysymys. Asiantuntemustako? Monia kaiuttimen ominaisuuksia voi myös mitata, tämän takia kannattaa huomioida myös alan lehtien tekemät vertailut. Näissä vertailuissa yleensä myös kerrotaan, jos kaiuttimen ääni on korvakuulolta jotenkin poikkeavan tuntuinen.
Siis ei esim. tekninen laatu todellakaan ole mielipidekysymys. Se mitä sieltä kaiuttimesta tulee (=ääni) ja että miltä se kuulostaa, niin sehän on täysin makuasia. Joku voi tykätä muovisesta äänestä. Juu, niitä mitataan, korva ei yleensä kuule niitä eroja, mitkä paljastuu mittauksessa. Minun mielestä jokaisessa kaiuttimessa on korvakuulolta erilainen ääni. Miten määrittelet poikkeavan tuntuisen, kun ei ole olemassa mitään tiettyä linjaa, mikä on poikkeava ja mikä ei.

Sinun mielestä ei varmaankaan tarvitse asiantuntemusta esim. kun myydään monihuonejärjstelmää. Sehän vaan ostetaan, niinkö? :D

BatGuano
Junior Member
_
26. huhtikuuta 2009 @ 22:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se mitä mitataan, on juuri se tekninen laatu. Minä olen tähän DAViin suht tyytyväinen, koska se on 1.kohtuuhintainen, 2.takakaiuttimia ei yksiööni saisi järkevästi sijoitettua, 3.ääni on parempi kuin telkkarin kaiuttimissa.

kili_7
Junior Member

5 tuotearviota
_
27. huhtikuuta 2009 @ 20:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mullakin on sonyn kotiteatteri, ja siinä on just tosi muovinen ääni niissä pikkukaiuttimissa ja ei bassokaiutinkaan mikään paras ole... Noh, mutta kaikki ei tarvitse hifiä itse en ole kovinkaan tyytyväinen mutta hintaan olin tyytyväinen :)
RaNen
Newbie
_
4. lokakuuta 2009 @ 17:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Minä olen tähän DAViin suht tyytyväinen, koska se on 1.kohtuuhintainen, 2.takakaiuttimia ei yksiööni saisi järkevästi sijoitettua, 3.ääni on parempi kuin telkkarin kaiuttimissa.
Samaa asiaa hakisin itsekkin kyseisestä laitteesta. Mutta haluaisin varmistaa että pystyykö USB-tikulta katsoa DivX/.avi leffoja?
Ei millään jaksaisi käydä säätämään dvd-r kanssa ja jos ei onnistu nii onko mitään kikka kolmosta millä onnistuis leffojen katsominen ilman dvd-levyjä?
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
6. lokakuuta 2009 @ 22:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kerropa vielä Pekka missä myyt sitä hifiä? Etten vaan vahingossa eksy sinne...

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > sony dav-f200 - kotiteatteri pixmaniasta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy