|
Fallout 3 crash
|
|
|
HD_mies
Junior Member
|
5. joulukuuta 2008 @ 23:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla toimii jonkin aikaa hyvin mutta sitten alkaa pätkimään ja lopuksi peli kaatuu tai ilman mitään varoitusta.
prossu intel core 2 6400 2.13GHz
näyttis ecs geforce 8800gt
ram 2gb
pitäskö toimia täysillä ilman nykimistä?
|
|
jaska82
Junior Member
13 tuotearviota
|
6. joulukuuta 2008 @ 14:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Mulla toimii jonkin aikaa hyvin mutta sitten alkaa pätkimään ja lopuksi peli kaatuu tai ilman mitään varoitusta.
Minulla on samoja oireita, saattaa monta tuntia toimia hyvin ja yht'äkkiä alkaa nykiä ja pätkiä. Sen jälkeen yleensä pelissä ovea avatessa jää jumiin.
|
|
HD_mies
Junior Member
|
6. joulukuuta 2008 @ 17:05 |
Linkki tähän viestiin
|
|
15 minuutin aikana kaatunu 6 kertaa
Tapahtuu silloin kun menee VATSiin ja sitten jumittaa ettei voi hyökätä tai lähteä vatsista. Escillä pääsee pause valikkoon ja pelistä pois tai ladata pelin mutta siitä ei ole mitään hyötyä kun lataa ja yrittää uudelleen niin jumii uudestaan.
|
|
HD_mies
Junior Member
|
6. joulukuuta 2008 @ 18:29 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Bethesda on kussut koko falloutin
viimeisin error oli jonkin sortin blue screen, en ehtinyt lukea mitä siinä sanottiin mutta se on varmaa että this game is F**** up
|
Senior Member
|
6. joulukuuta 2008 @ 18:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti HD_mies: 15 minuutin aikana kaatunu 6 kertaa
Tapahtuu silloin kun menee VATSiin ja sitten jumittaa ettei voi hyökätä tai lähteä vatsista. Escillä pääsee pause valikkoon ja pelistä pois tai ladata pelin mutta siitä ei ole mitään hyötyä kun lataa ja yrittää uudelleen niin jumii uudestaan.
Itselläni tekee latailee VATSia välillä parikymmentä sekuntia ennen kuin pystyy klikkaamaan kohteita ja sama juttu jos vaihtaa kohdetta, lisäksi hiiri tahmaa aina VATSissa, korostuu etenkin sisätiloissa.
Pätsi olisi kiva, etenkin kun se luvattiin jo ajat sitten.
|Intel Q6600 + Noctua NH-C12P, EVGA nForce 780i SLI, EVGA 8800 GTS 512mb (G92), 2Gb DDR2 800mhz cl-4, 3xSeagate Barracuda 500GB 32mb SATA2 Striped, Seagate Barracuda 300GB 16mb SATA2, NZXT Hush (Noctuan flektit), Samsung Syncmaster T220, BenQ FP222WH, Logitech Z-4 & G11 & G500 & G13|
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
6. joulukuuta 2008 @ 20:11 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Kannattaa suosiolla kokeilla toimivaa versiota pelistä. Nykypäivänä harvemmin nuo "aidot" toimivat kuten pitää, niissä kun on niitä kaiken mailman suojaksia, jotka estävät rehellistä ostajaa käynnistämästä koko peliä.
|
|
HD_mies
Junior Member
|
6. joulukuuta 2008 @ 20:18 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Ai että warettaisin falloutin
onko mun prossussa tarpeeksi tehoa pyörittämään fallouttia täysillä
|
|
1Lariu5
Newbie
1 tuotearvio
|
7. joulukuuta 2008 @ 09:46 |
Linkki tähän viestiin
|
|
>poistettu<
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. toukokuuta 2012 @ 09:51
|
|
jorma1980
Newbie
|
11. helmikuuta 2009 @ 17:50 |
Linkki tähän viestiin
|
|
On tietysti aikaa kulunut jo aika lailla näistä muista viesteistä, mutta laitetaan nyt kuitenkin. Mulla xp x64 ja oikeestaan kaikki ongelmat katos pelin kaatuilun suhteen kun poistin koneelta kaikki mahdolliset codekit jotka löyty. Autto mulla ja jos joku vielä ongelmien kanssa painiskelee niin eipä oo ainakaan suuri vaiva kokeilla. Ainooks ongelmaks jäi joillain alueella pelin hitaus, mutta nekin paikat oli onneks aika harvassa
|
|
Tundrix
Newbie
|
15. helmikuuta 2009 @ 14:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Mun koneessa fallout 3 ei lähde pyörimään lainkaan. Juuri vaihdoin paremman näytönohjaimen ja lisäsin ramia, prossu 2,4ghz, täyttää vaatimukset mutta siltikään ei lähde klikattaessa pyörimään, olisiko kellään vinkkiä millä selvittää tämä ongelma?
|
|
seppo990
Suspended due to non-functional email address
|
22. maaliskuuta 2009 @ 22:21 |
Linkki tähän viestiin
|
onko kaikilla windows vista joilla fallout 3 toimii? ku oon katellu netistä ja huomannu et XP:llä fallout ei oikee toimi.
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
23. maaliskuuta 2009 @ 00:51 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Kyllä XP:llä fallout3:nen hyvin pyörii itselläni, jopa paremmalla FPS:ällä kuin vistassa.
|
|
E4gle
Junior Member
7 tuotearviota
|
23. maaliskuuta 2009 @ 16:32 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Peli kaatui aluksi aina kun painoin New Game, ongelma poistui kun uninstalloin GamerOSD:n. Nyt crashaa jatkuvasti samassa kohdassa. Kuva vain pysähtyy (nykii samalla), mutta jos painen del niin menu aukeaa normaalisti, ja kun poistun menusta, jumitus jatkuu. Ja E:tä painaessa vauvan itku kuuluu (peli siis crashaa vähän sen jälkeen kun hahmon sukupuoli valitaan). Olen etsinyt codeccejä koneelta ja ei ole löytynyt, joten missä vika voisi olla?
Asus P8P76 LE Rev 3.0
Intel Core i7 2600k @ stock
Asus Radeon HD6950 (bios mod, nyk. 6970)
Corsair Dominator 3x2gb 2000mhz CL8
OCZ ModXstream 700W
WD Caviar Black 2TB SATA6
|
|
seppo990
|
23. maaliskuuta 2009 @ 19:49 |
Linkki tähän viestiin
|
voisko saada apua ku käynnistän Falloutin niih sitte tulee sellane ikkuna jossa lukee: Fallout 3 on havainnut virheen ja tuote on suljettava. oon jo viikon räplänny tän koneen kaa muttaku mikää ei tunnu auttavan... Rupee vituttaa pikkuhiljaa ku tahtoisin päästä pelaa fallouttia.
|
|
E4gle
Junior Member
7 tuotearviota
|
23. maaliskuuta 2009 @ 20:05 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Aikasemmin täs keskustelus on jo kerrottu ratkasu kyseiseen ongelmaan. Kato ykkössivu ni sielt löytyy ainakii vastaus.
Asus P8P76 LE Rev 3.0
OCZ ModXstream 700W
|
|
seppo990
|
23. maaliskuuta 2009 @ 21:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti E4gle: Aikasemmin täs keskustelus on jo kerrottu ratkasu kyseiseen ongelmaan. Kato ykkössivu ni sielt löytyy ainakii vastaus.
en löydä mitään tuolta ensimmäiseltä sivulta... Ois kiva jos joku vois tarkentaa mistä ratkaisu tähän ongelmaan löytyy.
|
|
E4gle
Junior Member
7 tuotearviota
|
23. maaliskuuta 2009 @ 23:06 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Asuksen ja Sapphiren ohjelmat saattavat jumittaa Fallout 3:n. Itselläni oli sama ongelma ku sulla, poistin Asuksen GamerOSDin ja alkoi pelittää. tosin yhdessä kohdassa jysähti aina edelleen, mutta reinstalloin ja alkoi toimimaan. Myös codecien poisto voi auttaa, jotain tietoja on tässä keskustelussa codeceista ja niitä käyttävistä ohjelmista. Näitä kannattaa kokeilla, muita tapoja en tiedä.
Asus P8P76 LE Rev 3.0
OCZ ModXstream 700W
|
|
seppo990
|
24. maaliskuuta 2009 @ 09:05 |
Linkki tähän viestiin
|
menin käynnistä valikkoon ja sitte laitoin etsi mutta ei koneelta löytyny mitään sapphire tai asus hakusanalla mitään.
|
|
seppo990
|
24. maaliskuuta 2009 @ 19:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti seppo990: voisko saada apua ku käynnistän Falloutin niih sitte tulee sellane ikkuna jossa lukee: Fallout 3 on havainnut virheen ja tuote on suljettava. oon jo viikon räplänny tän koneen kaa muttaku mikää ei tunnu auttavan... Rupee vituttaa pikkuhiljaa ku tahtoisin päästä pelaa fallouttia.
niin että jos jollakulla on tai on ollut sama ongelma nii apua kaivattaisiin. Olen kuullu niin paljon falloutista muttaku tulee toi ikkuna nii ei pääse pelaa.
|
|
wiemas
Newbie
|
9. huhtikuuta 2009 @ 23:57 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mulla toimi aluksi ihan hyvin ettei jumittanu muutaku pari kertaa neljän tunnin aikana mut nyt on yhtäkkiä alkanu jumiin ihan jatkuvasti,ei riipu paikasta,pelaamaan ehtii melkein tasan pari minuuttia kerrallaan ja sit peli jää paikoilleen eikä pois pääse muutaku painamalla Ctrl+Alt+Del ja käynnistä tehtävien hallinnasta sammuttaa koko paska. En ymmärrä mikä tohon on tullu ku en oo ees tehny koneelle mitää muutaku päivittäny ton falloutin 1.4:seen ja se toimi hetken sen jälkeen ihan hyvin. Tietääkö kukaa miten sais noi tallennetut pelit säilymään jos ton pelin asentais uudestaan?
|
Senior Member
|
10. huhtikuuta 2009 @ 14:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Tätä kannattanee kokeilla http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=5152.
Tuon pitäisi korjata 1.4 pätsissä oleva bugi joka aiheuttaa joillain crasheja. Toisaalta 1.4 pätsi on ainoastaan tuon The Pitt lisäosan takia, joten jos et omista sitä, niin voit jättää sen asentamatta, aivan kuten 1.1 pätsi on Operation anchorage lisäosalle. Eli jos et pelaa noita lisäosia, niin kannattaa koittaa joko päivittämättä, tai sitten versiota 1.0.0.15. Reiluna pelaajaystävällisenä firmana Bethesda ei tietenkään enä tarjoa noita vanhempia pätsejä enään, mutta ne löytyy esimerkiksi GameSpotista.
Savet löytyy My Documents\My Games\Fallout 3 hakemistosta.
|Intel Q6600 + Noctua NH-C12P, EVGA nForce 780i SLI, EVGA 8800 GTS 512mb (G92), 2Gb DDR2 800mhz cl-4, 3xSeagate Barracuda 500GB 32mb SATA2 Striped, Seagate Barracuda 300GB 16mb SATA2, NZXT Hush (Noctuan flektit), Samsung Syncmaster T220, BenQ FP222WH, Logitech Z-4 & G11 & G500 & G13|
|
|
swantom
|
17. toukokuuta 2009 @ 14:28 |
Linkki tähän viestiin
|
|
mulla kaatuu ku menee edes lähelle tiettyä aluetta joka on smith caseys garrage mitehän fixataan toi
|
|
gsuh
Newbie
|
4. kesäkuuta 2009 @ 15:23 |
Linkki tähän viestiin
|
|
okei tämä voi olla vähän ns ''noob'' kysymys ,mutta olen vähän uralla näiden codecieiden kanssa mitä ne on voisiko joku selostaa vaihe vaiheelta mitä pitää tehdä esim mene programfileseihin ja sieltä fallout3 kansioon.... (pahoittelen huonoa kieli asua)
|
|
E4gle
Junior Member
7 tuotearviota
|
7. kesäkuuta 2009 @ 14:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Itsellänikään ei ole tarkemmin tietoja codeceista, itselläni ainoa pelin jumittava ongelma on ollut Asus GamerOSD. itse löysin asiasta hyvin tietoa muilta foorumeilta, googletin "fallout 3 jumiutuu" ja vastaavaa. ei nyt jaksannu postailla niitä linkkejä, kattoo jos pistän jossain vaiheessa.
Asus P8P76 LE Rev 3.0
OCZ ModXstream 700W
|
|
Mainos
|
  |
|
|
xphs
Newbie
|
29. syyskuuta 2009 @ 15:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Elikkäs, Fallout 3 Crash to desktop on homman nimi. Peli pysyy pystyssä vaihtelevasti välillä 5sec ja välillä jopa miltei minuutin. Kaatuilu alkoi vasta kun tulin ulos Vault 101:stä. Ja se joka meinaa kirjoittaa, että tähän löytyy ratkaisu ensimmäiseltä sivulta, niin lukee tuolta lopusta tuon listan mitä on jo kokeiltu :)
Kokoonpano:
emo: ASUS P5N-T Deluxe
muisti: 4gb Kingston HyperX
Prossu: Intel E8400 @ 3.0Ghz
Näyttis: Geforce 8800gts 640mb
Äänikorttina emoon integroitu
Tähän mennessä kokeiltuja temppuja:
Pelin uudelleen asentaminen
FFDShow: Pelin lisääminen mustalle listalle, nyt FFDShow kokonaan poistettu koneelta.
Näyttiksen ajurit: Nyt käytössä Nvidian uusimmat, kokeiltu kaksia vanhempia, sekä yksiä beta ajureita. Kaivan versiot jos joku niitä sattuu kaipaamaan.
DxDiag: AGB- kiihdytyksen poisto käytöstä
Games For Windows Live disabler testattu, ei apua.
xlive.dll tiedoston korvaaminen/poistaminen pelin kansiosta
.NET frameworkin uusiminen
Pelin asetukset käyty läpi vääntämällä kaikki nollille yksi tab kerrallaan, sekä yksitellen.
Default näppäimistö ja ohjain asetusten palautus.
HUD:n opacityn muuttaminen
Windowsin oma valvontatyökalu kertoo virheen olevan joka kerta fallout3.exe ja eri muistipaikoissa.
Siinä nyt jokunen tunti vianetsintää... toivottavasti jollain on vielä jotain uusia ideoita mitä kokeilla.
Nuo keinot on myös kaikki kerätty netin foorumeilta, toimineen joillain, eli ne ketkä kärsii tästä CTD ongelmasta, kokeilkaa ihmeessä jos jokin noista auttais.
|