hommasin tollasen xbox 360 verkkosovittimen boxiini, mutta se ei löydä wlan verkkoa meidän kotoa, ei sitten millään.. vaikka tälläinen on kyllä olemassa! missä vika? :(
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti alpi: hommasin tollasen xbox 360 verkkosovittimen boxiini, mutta se ei löydä wlan verkkoa meidän kotoa, ei sitten millään.. vaikka tälläinen on kyllä olemassa! missä vika? :(
Itselläni ei mitään ongelmaa tuossa ollut.
Onko verkkosi varmasti asetettu näkyväksi (SSID)
jos ei näy verkkoa, niin voit koittaa laittaa asetukset käsin, eli kirjoitat verkon nimen salaus-avaimen ym tiedot.
Muista verkon nimi kirjoittaa käyttäen samoja isoja ja pieniä kirjaimia, mitä nimi oikeastikkin sisältää.
(Mikäli ne nyt käsin saa kirjoitettua)
verkon pitäisi olla näkyvissä, koska esim. puhelimen wlania käyttäessä verkko näkyy heti ja pyytää salasanat sun muut... mutta tuon xboxin kautta näin ei ikävä kyllä tapahdu... miten voi olla mahdollista?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tenutus: Itse yrittänyt tämän iltaa saada yhteyttä toimimaan, mutta yhteyttä testattaessa ei edes tukiasemalle asti reitti näytä toimivan.
Joten onkohan mulla toi itse sovitin risana?
Tossa sovittimen toisessa päässä näyttäs olevan jonkinlainen lamppu, mutta ei siinä mulla missään vaiheessa kyllä pala minkäänvärinen valo.
Hommasin juurikin wlan tukiaseman, kun tuo wlan sovitin tuli boxin mukana. Sovittimen toiminta on ollut jotenkin outoa. Välillä valo sytynyt, kun koneen käynnistää. Naapureiden wlanverkot on saanut haettua näkyviin. Toisinaan sovittimen valo pysyy pimeänä ja silloinhan langattomia verkkoja ei haeskella, kun boxi ei tunne, että koko sovitinta on persuksissa kiinni.
Nyt taas, kun olisi pitänyt asennella oikein toimintaan ni eipä tule valoa ikkunaan.