User Käyttäjä Salasana  

perjantai 17.1.2025 / 07:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > ps3 pelaajat.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ps3 pelaajat.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<1234>
Member

8 tuotearviota
_
24. tammikuuta 2009 @ 10:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Demistry:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jontsu1:
Kuinkas laadukkaita on tommoset bluetooth headsetit? Ku jotku väittää, että särisee hirveesti ja muutenki huonoja.

Meinasin ostaa sen Sonyn oman, minkä hinta oli joku 50?.
Kaverilla on USB:llä oleva headset ja se särisee koko pelin ajan ja sit ei tahdo kuulla juuri mitään mitä se puhuu! Itselläni on nokian bluetooth händsfree ja toimii kun unelma! Ei kuulemma särise ja saa selvää puheesta ihan hyvin! Mallilta Nokia BH-100 ja maksaa n.30?

Suosittelen ostamaan jonkun halvan bluetooth handsfreen jos ei kauheasti halua panostaa tuohon headsettiin! Laatu tuskin muuttuu kauheasti tuossa 20-50e välillä!
Olishan semmone Nokianki hyvä, ku vois käyttää kännykässäki. Ei mulla oo hinnalla välii vaa laadulla, et voisin ostaa vähän kalliimanki.

Kerkkoo
Newbie
_
24. tammikuuta 2009 @ 11:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pelaan nimellä TonniKeiju.

Peleinä nämä:
CoD 4
CoD WaW
Burnout Paradise
Orange Box
GTA IV
Member

4 tuotearviota
_
24. tammikuuta 2009 @ 15:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
TONZA133

Nettipelejä:

Kokopelit:
LBP
GTA IV
Fullauto 2: Battlelines

Demot:
Timeshift
Metal Gear Online
_ABBA_
Newbie
_
24. tammikuuta 2009 @ 18:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nikki on Abbasoturi

Pelejä

COD WaW
COD MW
Recictance Fall Of Man
Burnout Paradice
Need For Speed Undercover
Need For Speed Prostreet
GTA IV

Siinä oli tän hetkiset nettipelit
Newbie
_
1. helmikuuta 2009 @ 19:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo-o, nikki on OppeAro

pelejä:
PES 2009
NHL 09
Burnout Paradise
Stuntman: Ignition
Guitar Hero: World Tour
GTA IV
cap10
Newbie
_
4. helmikuuta 2009 @ 18:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
D-Pantteri ja netissä tulee pelattua 99%sti CoD WaW:ia.

Lisäykseen vain, ammun kaikki, omat ja viholliset...

Edit: Mulla on SonyEricssonin Bluetooth headset, tuli edellisen duunipuhelimen mukana. Ps. En käytä headsettiä ekoilla treffeillä....

PSN D-Pantteri

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. helmikuuta 2009 @ 18:49

Member

8 tuotearviota
_
5. helmikuuta 2009 @ 16:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on PS Eye, lisäyksenä toho headset juttuu.

Newbie

6 tuotearviota
_
11. helmikuuta 2009 @ 20:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla Nick Geimer4

Pelejä on
GTA IV
Motorstorm Pacific Rift
Fallout 3
Mirror's Edge
eemeli845
Junior Member
_
13. helmikuuta 2009 @ 18:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nick:
eemeli845
Pelit:
Motor Storm Pacific Rift
Buzz
GTA IV
Marsula
Newbie
_
13. helmikuuta 2009 @ 21:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
muokkaus nappula on keksitty....

mutta ettei ihan offtopicicsi mee niin itse sitten kun hankin Ps3 aion hankkia tähän fatal1ty gaming headsettiin usb muuntimen ja siten saan tämän (nämä) toimimaan siinä pskolmosessa. ja vielä siitä bluetooth "suhinasta" että varmaan siitä bluetooth yhteydestäkin riippuu ainakin jonkin verran... Ja vielä ghwt omistaville: kannattaa huomioida että sen mikki on USB joten sitäkin voi käyttää pskolmosessa muutenkin kuin pelaamassa ghwt!

Marsula kuittaa...

E: ps3 käyttikseni nimeksi tulee 99% varmuudella marsumursu. olkaa valmiina addaamaan. ekoina peleinä tulee olemaan rb2 ja lbp :P

WATCH OUT! something is behind you...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. helmikuuta 2009 @ 21:27

Member

8 tuotearviota
_
20. helmikuuta 2009 @ 21:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Marsula:
muokkaus nappula on keksitty....

mutta ettei ihan offtopicicsi mee niin itse sitten kun hankin Ps3 aion hankkia tähän fatal1ty gaming headsettiin usb muuntimen ja siten saan tämän (nämä) toimimaan siinä pskolmosessa. ja vielä siitä bluetooth "suhinasta" että varmaan siitä bluetooth yhteydestäkin riippuu ainakin jonkin verran... Ja vielä ghwt omistaville: kannattaa huomioida että sen mikki on USB joten sitäkin voi käyttää pskolmosessa muutenkin kuin pelaamassa ghwt!

Marsula kuittaa...

E: ps3 käyttikseni nimeksi tulee 99% varmuudella marsumursu. olkaa valmiina addaamaan. ekoina peleinä tulee olemaan rb2 ja lbp :P
Noniin mut en jaksanu painaa sitä muokkaus nappii.

Ja GH:WT mikki on ihan pefasta siitä kuuluu pelkkää suhinaa... ...no jos sitä älämölöö ei lasketa. :DDD

appanen
Newbie
_
23. maaliskuuta 2009 @ 00:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nick
The0End (nolla keskellä)
sama nick Ps3 ja Xbo360
Pelejä on Ps3 41. UT 3, Killzone2, GTA 4, Pure ja niin edelleen
boxin pelejä on 29. Gear of War1,2 PGR3,4 Fear, ja Flatout
kaspeer
Suspended due to non-functional email address
_
2. huhtikuuta 2009 @ 19:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pelailen nimimerkillä heppatytto_

GT5 Prologue
LBP
Motorstorm Pacific Rift
Burnout Paradise

jonzik
Junior Member
_
13. huhtikuuta 2009 @ 03:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minun nick on Jiminski että saa lisätä.

pelit:cod 4, cod, 5, rainbow six vegas 2,fc 2,bf bc,skate,midnigh club la,ba hell's higway,litle big planet,gta iv,motorstorm,resistance FoM,gh 3,Grid,Orange box

headset harkinnassa

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. heinäkuuta 2009 @ 04:39

AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
13. huhtikuuta 2009 @ 17:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mukavaa kun saadaan porukkaa kasaan.. sitten kun vielä eksyttäisiin samoihin karkeloihin. :D

Project "Carbage Can" *Enthusiast Overclocker & Gamer*
Red Bull antaa siivet, Koskenkorva antaa nelivedon!

Meetio
Junior Member

1 tuotearvio
_
15. huhtikuuta 2009 @ 20:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nick: KyrstiS

Pelejä:
Killzone 2
LBP
Resistance FOM
GTA IV
Civilization Revolution

Kun vielä ehtis pelaamaankin :D

PS3+2xDs3+Kauko-ohjain+7peliä+750Gt
Wii+pari kaveria+koppa kaljaa
HP Pavilion Dv7-2080eo

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. huhtikuuta 2009 @ 16:18

jpvir
Member
_
16. huhtikuuta 2009 @ 20:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
psn id: Paranoid1980Fin
välillä käytössä usb headsetti siinä on vaan turhan lyhyt piuha hankinnassa bluetooth headset.
pelit:
playstation home
cod 4 + variety map pack
cod 5 + map pack 1,2 ja 3
gta IV
nhl 08

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. elokuuta 2009 @ 19:32

Jarppi_95
_
17. huhtikuuta 2009 @ 20:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jarppi_95:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jarppi_95:
Itse pelailen nickillä: Kenopi_

Peleinä:
GTA IV
GT5 Prolo
Motorstorm Pacific Rift
Resistance FOM (en kokeillut vielä)

Saa lisätä
Sain tänään MGS4 ja BF BC
Oon pelaillu CoD5 Ja on, on headset
Sami_R
Account closed as per user's own request
_
19. huhtikuuta 2009 @ 20:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuos alhaal mun. lisäkkää vaa :D

Bumgi
Junior Member
_
5. toukokuuta 2009 @ 22:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nimim. taikavarjo

Pelit Killzone 2 ja NHL 09
sonicfin
_
23. toukokuuta 2009 @ 18:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sonicfinland

ps3/xbox360/wii

ps3 GTA 4
gran turismo 5
Seimai
Junior Member
_
24. toukokuuta 2009 @ 00:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mun nimi on Finnjavel ja saa lisätä tutut ja tuntemattomat. Headsettiä ei oo...vielä. Yritän hankkia...joskus. Kokeilen ekaks miten tollanen nokialainen toimii.

Nettissä pelailen:
COD 4 MW
COD 5 WAW
BF:BC

muita pelejä:
GH Metallica, Aerosmith ja Legends Of Rock (3)
Motorstorm
Army Of 2
Assassin's Creed
JaPe94
Junior Member
_
27. toukokuuta 2009 @ 14:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mun nick on FIN-Jape

Hyllystäni löytyy pelejä:
-Gran turismo 5 prologue
-motorstorm pacific rift
-Rainbow six vegas

Ja lainassa mulla on tällä hetkellä:
-resistance 2

Oon hankkimassa myös tota Killzone 2.
Mikkiä mulla ei ole, ja saa lisätä minut kaverilistallesi. :)
jonzik
Junior Member
_
30. toukokuuta 2009 @ 11:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minkä ikäsiä te pelaajat olette ? :P
Mainos
_
__

_
JaPe94
Junior Member
_
5. kesäkuuta 2009 @ 15:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kohta 15v.

Sivu:<1234>
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > ps3 pelaajat.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy