Tiedostojen hakeminen tietokoneelta samassa lähiverkossa
|
|
tonttila
Suspended due to non-functional email address
|
4. tammikuuta 2009 @ 22:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Siis näkyivät asutomaattisesti jos selitin vaikeasti..
|
tonttila
|
4. tammikuuta 2009 @ 23:03 |
Linkki tähän viestiin
|
ja siellä Read me välilehdellä, Transcoding on Windows: HOWTO, kohdassa on jotain subeihin ja codekkeihin liittyvä, kannattanee lukea. Ja taisi tulla selitys miksi ei hd-materiaali oikein näy, liian hidas kone. 720p:lle P4 ja 1080:lle kahdella ytimellä...
|
pedro.ro
Newbie
1 tuotearvio
|
5. tammikuuta 2009 @ 14:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Yksi mitä voi kokeilla subeihin:
Transcoding settings -> Video files engines -> MEncoder -> Subtitle settings -> lisää siihen default subtitles language priority kohtaan kielen fin
|
Member
1 tuotearvio
|
5. tammikuuta 2009 @ 22:48 |
Linkki tähän viestiin
|
itselläni ei vieläkään toimi...poistin ja pistin pleikan päälle ja latasin PMS:sän ja se löytää pleikan heti mutta pleikalle kun menee niin ei se löydä mitään eikä siellä ole mitään mikä vikana??täytyykö käyttiksen olla visva?
PS3: FC2, Oblivion, Kilzone 2, Red faction: Guerrilla, MAG, Atv vs. MX Reflex
|
tonttila
|
6. tammikuuta 2009 @ 10:26 |
Linkki tähän viestiin
|
mun käyttis on ainakin HOMEinen XP ja pelittää. Siis pc löytää pleikan mutta pleikka ei löydä multimediapalvelinta ollenkaan vai ei näytä mitään tiedostoja vaikka löytää? Mulla ainakin näyttää hölmösti et siinä video kohdasta vaan videot vaik samassa kansiossa olis valokuvia, ne täytyy sit katsoa valokuvat kohdan kautta. Onhan sulla PMS:ssä "folder sharing" kohdassa isossa laatikossa all drives tai edes jotain jaettavaa pleikalle?
|
Member
1 tuotearvio
|
11. tammikuuta 2009 @ 16:11 |
Linkki tähän viestiin
|
pleikka ei löydä tuota ohjelmaa ja on jaettavaa (musiikkia)
|
zacksa
Junior Member
1 tuotearvio
|
12. tammikuuta 2009 @ 15:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko joku onnistunut kiertämään tuon transcoding puskurin jotenkin? että siis lähettäisi suoraa streamia. nyt pleikka toistaa hienosti koneelta videota n.15-20min, jonka jälkeen alkaa järjetön nykiminen kun tuo puskuri tulee täyteen.
|
esu
Newbie
2 tuotearviota
|
14. tammikuuta 2009 @ 11:46 |
Linkki tähän viestiin
|
hienosti pelaa. mulla zyxelin 660h-61 ja kaapelilla kiini pc ja ps3. ei tarvinnu kikkailla mitään =)
|
Junior Member
|
18. tammikuuta 2009 @ 08:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Voisiko joku neuvoa miitä pitää tehdä kun yritän yhdistää ps3:een psm:llä niin tulee vain ruksi ja ilmoitus että ei löydä ps3:sta.
|
Member
1 tuotearvio
|
18. tammikuuta 2009 @ 10:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko sinulla pleikka päällä?
|
Junior Member
|
18. tammikuuta 2009 @ 10:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo kyllä se päällä on.
|
Junior Member
|
18. tammikuuta 2009 @ 13:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Verdat: Joo kyllä se päällä on.
Sain sen toimimaan.
|
Junior Member
|
18. tammikuuta 2009 @ 13:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Verdat: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Verdat: Joo kyllä se päällä on.
Sain sen toimimaan.
Mutta eihän se jostain syystä toista mitään joten iloni oli ennenaikaista.
|
zacksa
Junior Member
1 tuotearvio
|
19. tammikuuta 2009 @ 11:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Eikö kenelläkään muulla täyty tuo transcoding puskuri??
potkua kyllä pitäisi olla prossussa (E8400@3,4GHz)
vai katsooko muut jotain 100megatavun klippejä... tuo on hyödytön jos sillä ei voi toistaa vähintään 720p leffoja.
|
Member
1 tuotearvio
|
18. helmikuuta 2009 @ 16:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Nyt pleikka löytää PMS:sän mutta en löydä mitään sieltä ja PMS:ssä mulla kansiollinen tiedostoja täytyisikö ne ajaa jotenkin sillä PMS:llä (olen vain lisännyt ne)??
|
tonttila
|
18. helmikuuta 2009 @ 21:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla ainakin asetuksena jaetaan kaikki ja kaikki kyllä näkyy. Musiikki omassa, kuvat omassa ja videot omassa mikä mielestäni on typerästi jaettu ( kiitz Sony) mutta olen ilmeisesti ainut jolla ohjelma toimi ilman mitään säätämistä. Tai toimii ja toimii, näin vanhassa koneella nippanappa pystyy katsomaan tavallista divX:ää, ei puhettakaan teräväpiirrosta. Se kulkee edelleen levylle poltettuna pleikalle saakka.
|
Member
1 tuotearvio
|
19. helmikuuta 2009 @ 07:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu väärä hälyytys olin liian nopea kun odotteli vähän aikaa niin kyllä ne musiikit tuli esille
|
tonttila
|
19. helmikuuta 2009 @ 11:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Osaakos joku muuten sanoa että onko wlan (54Mb?) riittävä siirtämään yleensäkään HD-matskua vai tarvittaanko siihen johto kiinni (1oo Mb)? Ei henk.koht. oikein oo hajua paljonko tollainen 720/1080 vie kaistaa..?
|
tonttila
|
19. helmikuuta 2009 @ 11:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Ja mikä mahtaa olla PS3:n maks wlanin nopeus? Mulla tuolla Zyxelissä lukee 125Mb mut onko se sit vaan kahden Zyxelin välinen viritys vai onko se jonkun standardin mukainen, g/n tms ,nopeus?
|
Mainos
|
|
|
zacksa
Junior Member
1 tuotearvio
|
19. helmikuuta 2009 @ 19:57 |
Linkki tähän viestiin
|
ilmeisesti ketään ei vieläkään osaa neuvoa tuossa transconding puskuri jutussa, eikä kellään muulla ole samaa ongelmaa. vieläkin joudun pitämään kolmea johtoa kiinni video/audio/pleikkari - pisteessä. ei vaan pysty katsomaan pitkää pätkää videotiedostoa kun pelkän kytkimen kautta laittaa menemään ps3:lle, ennen kuin alkaa nykimään.
|