User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 18:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > afterdawn.com:n palauteloota > viestiketjujen sulkeminen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
viestiketjujen sulkeminen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Moderator

7 tuotearviota
_
27. syyskuuta 2009 @ 22:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaahas, tällänenkin.

Ikävä tuottaa teille pettymystä, yksikään noista ketjuista ei kuulosta tutulta ja minulla on tapana kirjoittaa syy miksi suljen ketjun, toki jokin noista voi ollakkin syystä tai toisesta minun sulkema. Tapa ilmoittaa sulkemisen syy on ollu jo 4 vuotta.

Noihin huhti-touko-kesä ketjuihin voin sanoa jo suoraan ettei ole minun tekosiani, olin viime lokakuusta alkaen pienellä virkavapaalla ja palasin aktiivisesti takaisin ~reilu kuukausi siten, mutta kiva että nick muistetaan :)

edit: pistin idlaaville moderaattoreillemme yv:tä tästä ketjusta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. syyskuuta 2009 @ 22:40

Khauron
Moderator
_
27. syyskuuta 2009 @ 22:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Edellinen lukotus menee minun pikkiin. Syynä se että haulla olisi löytänyt apua ja huutaminen otsikossa. En vaan ehtinyt / jaksanut / viitsinyt kirjoittaa syytä. Sorry. Täytyy alkaa itse kirjoittamaan syytä ja pistää oma kirjoitus aina viimeiseksi.

Tulitko moderoiduksi?
Muistatko LORDin?
Pelaa LOTGDia!
http://www.testipenkki.com/lotgd/
Senior Member

3 tuotearviota
_
29. syyskuuta 2009 @ 08:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jees, noniin, nyt alkaa kuulostamaan paremmalta, kiitos :)

Eli tosiaan olisi kyllä hyvä, että lukotuksissa kerrottaisiin selkeästi lukotuksen syy jotta tällaisilta viestiketjuilta vältyttäisiin jatkossa. Ja sitten tosiaan toivomus ettei noita ketjuja noin hanakasti lukotettaisi, sillä newbiet eivät voi postata vanhoihin ketjuihin kysyäkseen joitain täsmentäviä tietoja ja ovat näin pakotettuja luomaan uuden ketjun.

Ja kuten jo aiemmin totesin; vaikka ne otsikon isot kirjaimet voivat ollakin ärsyttäviä, niin ei se kyllä täytä lukotuksen kriteereitä, pelkkä muistutus riittää kyllä ihan hyvin.

GA B85M D3H | E3-1230V3 | True Spirit 120 M BW Rev.A | Asus R9 270X DCII TOP | SF-600P14XE-PRO | 8GB RAM | PNY 120GB SSD | WDC WD10EZEX | Fractal Define Mini | Win7 64bit Pro |

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > afterdawn.com:n palauteloota > viestiketjujen sulkeminen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy