Gemstone hyytyy
|
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
12. toukokuuta 2009 @ 20:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse jo avastia vuosia käyttäneenä kerron puolueellisen mielipiteeni: Ehdottomasti AVAST!
TÄÄLTÄ saat tuon win7 rc version.
Ladataksesi sinun tulee kirjautua live tunnuksilla sisään kun sitä pyydetään, esim messenger tai hotmail tunnukset. Ennen latauksen alkamista saat tuote avaimen jotta voit aktivoida winukan.
Itse sain poistettua nuo acerin empowering jutut kun tein ensin acerin omalla softalla driver&software(tjsp.) backupin cd:lle, ja ei muutakun cd koneeseen ja sitäkautta uninstallointi onnistui.
RevoUninstallerillakin saattaisi onnistua empowering juttujen täydellinen poistaminen LINKKI.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. toukokuuta 2009 @ 20:38
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
13. toukokuuta 2009 @ 18:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ugge: Itse jo avastia vuosia käyttäneenä kerron puolueellisen mielipiteeni: Ehdottomasti AVAST!
TÄÄLTÄ saat tuon win7 rc version.
Ladataksesi sinun tulee kirjautua live tunnuksilla sisään kun sitä pyydetään, esim messenger tai hotmail tunnukset. Ennen latauksen alkamista saat tuote avaimen jotta voit aktivoida winukan.
Itse sain poistettua nuo acerin empowering jutut kun tein ensin acerin omalla softalla driver&software(tjsp.) backupin cd:lle, ja ei muutakun cd koneeseen ja sitäkautta uninstallointi onnistui.
RevoUninstallerillakin saattaisi onnistua empowering juttujen täydellinen poistaminen LINKKI.
Morjesta jälleen. Tuota noin ajattelin nyt sitten ladata tuon Win7 RCn ajattelin tilata myös koneeseen lisää muistia tuon kahden sijaan. Eli 2+2 kammat. Jotta tuo 4Gb toimisi niin pitää varmaan ottaa noista se 64-bit (x64) versio?
Ajattelin tilata nämä muistit http://www.jimmspc-store.fi/tuote/KHX5300S2LLK2%2F4G?t=false
Tässä vielä vähän infoa koneesta (yhteensopivat nuo kingstonin muistit?) http://www.aijaa.com/v.php?i=4191996.jpg
Tilaan samalla pöytäkoneelle uuden kotelon. Sellaisen missä ilmavaihtuu vähän paremmin eikä ole niin kovin ahdas.
Tätä ajatellin aivan hintansa takia http://www.jimmspc-store.fi/tuote/AK-BKINF-02?t=false
Project "Carbage Can" *Enthusiast Overclocker & Gamer*
Red Bull antaa siivet, Koskenkorva antaa nelivedon!

|
Senior Member
4 tuotearviota
|
13. toukokuuta 2009 @ 19:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse olen 64bit win7:kaa käyttäny beta versiosta lähtien eikä ole vielä mitään yhteensopivuusongelmia tullut. Pelejä en montaa ole vielä win7:kalle asentanu mutta ainakin grid, the godfather 2, wheelman ja mnk toimii hyvin.
Kyllä nuo muistit pitäis käydä, melko edullisen kitin löysit.
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
13. toukokuuta 2009 @ 19:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ugge: Itse olen 64bit win7:kaa käyttäny beta versiosta lähtien eikä ole vielä mitään yhteensopivuusongelmia tullut. Pelejä en montaa ole vielä win7:kalle asentanu mutta ainakin grid, the godfather 2, wheelman ja mnk toimii hyvin.
Kyllä nuo muistit pitäis käydä, melko edullisen kitin löysit.
Koetin ensin ettii MBnetin hintaseurannan kautta mutta sieltäki olis kalliimmaks se halvin vaihtoehto tullu.. kun kerran tuolla jimissä oli tuoki kotelo nii otinpa senkin ja pari valkosta katodia... mmmm.. pääsee taas ens viikolla "tuunaamaan" :D
Toivottavasti toimivat.. sillon kun puhdistin tän koneen pölystä niin enpä tajunnut katsoa mitkä muistit tässä on kiinni.. mutta luulisi noiden olevan yhteensopivia. Vaatiikohan tuo mitään muita toimenpiteitä kuin että vanhat pois ja uudet ineen? niinhän se pöytäkoneellakin toimii... Onko kannettavassa mitään eroavaisuutta?

|
Senior Member
4 tuotearviota
|
13. toukokuuta 2009 @ 20:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei muuta kun uudet kammat tilalle vain, ainoa minkä saatat joutua tekemään on tuo BIOS päivitys minkä itsekin jouduin tekemään kun vaihdoin 2G:n tilalle 4G.
TÄÄLTÄ löydät tuon uusimman biossin.
BIOSsin flashaus..

ISOMPI KUVA
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. toukokuuta 2009 @ 20:27
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
14. toukokuuta 2009 @ 07:02 |
Linkki tähän viestiin
|
hmm.. näyttää "yksinkertaiselta" :) tuosta bios päivityksestä on jäänyt vähän huono maku suuhun.. Tuo nykyinen pöytäkoneen emo vaati biosin päivityksen tuolle Phenom II 940:lle ja pipariksi meni.. Pitkään sai taistella että eloa sai koneeseen..
Onko tuossa suurikin mahdollisuus epäonnistumiselle?

|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
14. toukokuuta 2009 @ 09:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuota noin. Asensin tässä aamun mittaan Windows 7 Ultimate 64-bit RC version. Nyt sitten ilmeni sellainen ongelma etten saa asennettua 185.85 ajureita 9500m GS ohjaimelle. Latasin siis Win 7 64-bit (notebook) version Nvidian omilta sivuilta. Ilmoittaa joitain tyyliin, "laitetta ei havaittu tai voitu havaita"
Entäs nyt... Minkäänlaisia ajureita ei ole asennettu ohjaimelle ja siksi resoluutiokin on maksimissaan 1024. Melko ilkeä käytettävä.

|
AfterDawn Addict
10 tuotearviota
|
14. toukokuuta 2009 @ 10:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Rasitin konetta 3DMark06:lla Pisteitä 3711. (eih.. ja hymy herkässä) No kuitenkin.. GPUn lämmöt olivat testin jälkeen 50. Nyt 10min myöhemmin lämmöt ovat seuraavat GPU 45, core1 26 ja core2 14 ja nämä siis SpeedFanilla.
Ja everestillä emo 38, suoritin 40, core1 27, core2 16 ja GPU 45. Pelannut en vielä ole eli hyytyminen on vielä katsastamatta.
Kannattaisi vilkaista vielä biossista noita lämpöja. Meinaan toi 2 coren lämpötila tuskin pitää paikkaansa. Ei oikein alle huoneen lämpötilan laske ;)
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
14. toukokuuta 2009 @ 11:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lerppu86: Tuota noin. Asensin tässä aamun mittaan Windows 7 Ultimate 64-bit RC version. Nyt sitten ilmeni sellainen ongelma etten saa asennettua 185.85 ajureita 9500m GS ohjaimelle. Latasin siis Win 7 64-bit (notebook) version Nvidian omilta sivuilta. Ilmoittaa joitain tyyliin, "laitetta ei havaittu tai voitu havaita"
Entäs nyt... Minkäänlaisia ajureita ei ole asennettu ohjaimelle ja siksi resoluutiokin on maksimissaan 1024. Melko ilkeä käytettävä.
Lataileppa Nvidian sivuilta vistan ajurit, ne pitäisi pelittää.
Ainahan biossin päivityksessä riskinsä on..
Itse 2 kertaa olen biossin tähän gemstoneen päivittänyt ongelmitta.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. toukokuuta 2009 @ 11:08
|
Mainos
|
  |
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
18. toukokuuta 2009 @ 16:53 |
Linkki tähän viestiin
|
No niin tänään tuli Kingstonin HyperX muistit kannettavaan. Ja hienosti toimii. Biosia ei tarvinnut päivittää.. Eli oli ihan läpihuuto juttu. ;)
Kokeilin nyt sitten vielä suorituskyvyn muutosta. Ainakin 3DMark06 tulos muuttui 3711p:stä 3808 pisteeseen Win 7n ja 4GB muistin lisäyksen myötä. (Vista & 2GB muistia aikaisemmin)

|