User Käyttäjä Salasana  

tiistai 19.8.2025 / 07:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > uusi sports tracker ilmestyi ovi kauppaan
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi Sports Tracker ilmestyi Ovi Kauppaan
  Siirry:

Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:

Uusi Sports Tracker ilmestyi Ovi Kauppaan

uutinen julkaistu: 15 huhtikuuta, 2010

Yksi kautta aikojen suosituimmista sovelluksista Symbian-puhelimille on alunperin Nokian tutkimusprojektina kehitetty Sports Tracker. Urheilu- ja liikuntasuorituksia mittaava sovellus on nyt uusittu ja löytyy entistä monipuolisempana Ovi Kaupasta. Nokiasta omaksi yritykseksi spinnattu Sports Tracking Technologies kertoo, että uusi versio tuo mukanaan tuttujen ominaisuuksien lisäksi muutamia ... [ lue koko uutinen ]

Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Kirjoittaja Viesti
Sivu:<123>
Senior Member
_
17. huhtikuuta 2010 @ 21:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@24 Thors

Ja mikähän tuossa muka niin sekavaa on? Itse olen käyttänyt Sports trackeria jo vuosia enkä ole koskaan kokenut sitä mitenkään sekavaksi.
Senior Member
_
17. huhtikuuta 2010 @ 22:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@26 Thors

No ei toi kyllä minusta ole millään tavalla vaikeakäyttöinen. Sitäpaitsi miten ne pikkuruiset ikonit nyt muka asiaa muuttaisi? Jos lukea osaa, niin noi valikot on oikein selkeät. Jos taas ei osaa lukea niin sillon on aika vaikeaa käyttää mitään sovellusta.
Senior Member
_
17. huhtikuuta 2010 @ 23:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onhan ne valikoissa olevat ikonit tietebnkin kivat ulkonäön kannalta, mutta ne on enemmän silmäkarkkia kuin mitän muuta. Pienellä puhelimen ruudulla valikoiden kuvakkeet jäisi väkisin varsin pieniksi ja samalla niiden hyöty myöskin. Samalla ne söisi tilaa tekstimuotoiselta valikon kohdan tekstiltä.
Senior Member
_
17. huhtikuuta 2010 @ 23:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tai no saattaaisi ne olla riittävän suuria. Makuasia ehkä.
Senior Member
_
17. huhtikuuta 2010 @ 23:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
SportsTraxcker on kyllä mainio sovellus. Monesti lenkille tai esim iltakäppäilylle lähtiessäni oon pistäny pistäny SportsTrackerin tallentaan reittiä. On hauska sitten katella jälkikäteen tutkia reittiä jota pitkin tuli mentyä. Ja voi tavallaan kisatakin itseään vastaan kun samaa reittiä kulkee uudelleen :)

Toivottavasti tälle uudelle SportsTrackerille avautuu sivusto pian, että saa reitit näkymään netissä kuten vanhalla SportsTrackerillä. Itse varmaankin käytän tuota vabnhaa versiota siihen asti.
Senior Member
_
18. huhtikuuta 2010 @ 21:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@32 Thors

No kuvakkeet valikossa nyt ei ole mikään maailman tärkein ominaisuus on ne sitten tai ei ole.
Senior Member
_
18. huhtikuuta 2010 @ 21:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@33 villenn

Ja itse et tunnu edelleenkään osaavan kirjottaa mitään muuta kuin tuollasia tyhjänpäiväsiä kommentteja.
suunnistaja
Newbie
_
22. huhtikuuta 2010 @ 10:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikö Sports Tracker toimi E75:ssa?

Ovi storesta:

"Valitettavasti tätä tuotetta ei ole saatavilla laitteeseen Nokia E75.
Selaa muuta mahtavaa sisältöä alla olevassa Aiheeseen liittyvää -osiossa."

Vanha versio tuossa on toiminut jollain tapaa. Tosin GPS signaali hukkuu kymmenen minuutin käytön jälkeen, eikä ala toimimaan, kuin restartin jälkeen.
KIPPO76
Member
_
23. huhtikuuta 2010 @ 01:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
toivottavasti tuo tulis myös N900
liikuskelija
Newbie
_
23. huhtikuuta 2010 @ 13:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten te olette saaneet tuon toimimaan, siis lähinnä navigaattorin riittävän tarkasti. Ei ainakaan minun N 95 8GB saa signaalia kovin hyvin, kun laite on taskussa. Kun Google Earthista vertaa talletettua reittä karttaan, niin aika isoja poikkeamia on. Mielestäni, mitä hitaampi vauhti, sitä epätarkempi reitti. Autolla ajaessa reitti pysyy aika hyvin tiellä. Mutta kun esim. hiihtää lähes umpimetsässä, niin reitti poukkoilee sinne tänne. Olen joskus ajanut fillarilla reittejä, joiden pituuden olen mitannut fillarin kalibroidulla matkamittarilla. Trackerin mittaamat matkat ovat heitelleet vähän reitistä riippuen 1-7 %. Yleensä Tracker näyttää matkan liian pitkäksi.
TuroP
Newbie
_
29. huhtikuuta 2010 @ 15:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei taida olla itse artikkelin lukeminen suosittua:

"Sports Tracker v3.01 toimii kaikilla kosketusnäytöllisillä Symbian^1-puhelimilla, jotka ovat varustettu GPS:llä."

Nokian N95 tai E-sarjan puhelimet eivät täytä vaatimuksia ainakaan kosketusnäytön osalta.

Toki se niillekin vielä ilmaantuu.
jarith70
Junior Member

1 tuotearvio
_
3. toukokuuta 2010 @ 12:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko nyt niin että tuo uusi kyllä hakee reenit vanhalta sports trackerin sivulta mutta sinne ei saa lähetettyä, kuten ennen.
Ei näy reittiä, eikä mitään muutakaan.
Paitsi matkan ja nopeudet ja käytetyn ajan - nekin pitää kikkailla s-postin kautta.
korant10
Newbie
_
8. heinäkuuta 2010 @ 14:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On ollut pari vuotta käytössä. Heikkous on lähinnä epätarkkuus. Joskus heittää jopa toista sataa metriä. Asensin pari päivää sitten uuden version. Ensimmäisellä kerralla löytyi satelliitit vasta 2 km kävelyn jälkeen. Juoksuun vaihdettaessa nopeusnäyttö muuttui varsin hitaasti eli nopeudessa on melko vahva suodatus. GPS ei tunnu toimivan lainkaan uuden version kanssa. Toimii kyllä hyvin karttaohjelmassa ja karttaselain-ohjelmassa.
korant10
Newbie
_
8. heinäkuuta 2010 @ 16:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Testasin juuri 2 km edestakaisella kävelyllä. Ensimmäinen kilometri oli tarkka ja kokonaismatkaksi tuli 1,99 km. Reitti poikkesi kartan reitistä (tien reunasta) enimmillään noin 10 m eli tarkkuus oli aivan kohtuullinen. Nopeusnäyttö heilahteli enimmillään 2 km/h ja alkoi näyttää oikein vasta noin parin sadan metrin jälkeen.
Edellisessä viestissäni mainittu toimimattomuus taisikin johtua WLAN-yhteyden odottelusta jota ei tietenkään maastossa ole.
korant10
Newbie
_
8. heinäkuuta 2010 @ 23:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei vaadi kosketusnäyttöä. Mulla toimii hyvin N79:ssä. Käyttää näemmä OpenStreetMappia. Onkohan tuohon mahdollista saada maastokarttaa?
korant10
Newbie
_
16. heinäkuuta 2010 @ 10:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Löytyy haulla "user guide to sports tracker"
korant10
Newbie
_
25. heinäkuuta 2010 @ 14:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uusi Sports Tracker käyttää karttana OprenStreetMappiä, joka on varsin askeettinen. Sinne voi ymmärtääkseni kyllä itse lisäillä omia polkuja ja teitä. Karttaselaimeen voi ladata maastokarttoja, mutta on valitettavasti maksullinen.
Mainos
_
__

_
korant10
Newbie
_
12. elokuuta 2010 @ 21:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katso ohjeita hakusanalla OpenStreetMap.

Sivu:<123>
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > uusi sports tracker ilmestyi ovi kauppaan

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy