Suomalainen Rovio-pelitalo tunnetaan parhaiten Angry Birds -pelistään, mutta pelin hillittömän suosion myötä Roviosta on kasvanut samalla myös mainosmaailman suuri tekijä. Rovion omien sanojen mukaan yhtiön mobiili mainosbisnes ohittaa jo netin suurimman mainosverkon ylläpitäjän Googlen.
Rovion mainosverkko koostuu mainosten avulla rahoitetusta Angry Birds -pelistä, jota on maailmanlaajuisesti ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti repino: Mikä oman pesän tai kateellisuuden likaaminen?. Ruvetkaa itse tekemään uutta menestystuotetta jos olette viisaampia. Tai sitten pitäkää suunne kiinni.
Kyllä sen kaikki tietää, että tuurilla saivat mitä saivat. Angry Birdsissä ei ole mitään erikoista, mutta sattuivat vaan saamaan sen oikeaan rakoon ja siitä tuli hitti. Sinänsä ei se minulta ole pois joten hieno homma heille. Pelialalta se tosin on pois, sillä taas yksi monotomimenestyjä lisää, joka syö oikeilta innovaatioilta leipää.
Paljon mieluummin ylistän esim. FrozenByten Trinejä, niissä on sentään tyyliä ja taitoa käytetty tekemisesssä.
Angry birdsin erikoisuus on toimivuus, sulavuus ja helppous. Voit mennä kadulta kyselemään kuinka moni tuntee mainitsemasi pelin verrattuna Angry Birdsiin...voi olla, että hiukka vähempi. Ja joo tuo Googleen kohdistuva ihailu alkaa olemaan nykyään jopa ärsyttävämpää kuin appleen kohdistuva... -.-
Helppous ja applestore ovat avainsanoja Angry Birdsin suosioon, totta. Eikä minun tarvitse mennä kadulta kyselemään kuinka moni tuntee trinen verrattuna angry birdsiin - tavalline möllikin suomessa kohta tietää mikä angry birds on tai on ainakin kuullut siitä. Missasit täysin pointin mitä kirjoitin.