Nokian Lumia 800 Windows-puhelimen myynti alkaa Suomessa 1.2.2012!
|
|
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:
uutinen julkaistu: 17 tammikuuta, 2012
Mediassa on ollut paljon positiivista kirjoittelua aiheesta ja eikä suotta. Lumia on erilainen.
Omia käyttökokemuksia Lumia 800:sta
Olen itse käyttänyt Lumia 800 lokakuusta lähtien ja olen Stephen Elopin kanssa samaa mieltä siitä, että se on ensimmäinen todellinen Windows Phone -luuri. En halua dissata muiden valmistajien hienoja Windows-puhelimia, mutta Lumian muotoilu ja fiilis seuraavat ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
|
Senior Member
13 tuotearviota
|
19. tammikuuta 2012 @ 11:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Harmittaa kun kalenterissa sama puute, kuin Windows käyttöjärjestelmissä.
Missä viikkonumerot?
|
Taalen
Junior Member
1 tuotearvio
|
19. tammikuuta 2012 @ 18:26 |
Linkki tähän viestiin
|
No, eipähän tarvitse niin kauan kuin Nokia on Windows Phone -linjalla harkitakaan Nokialaisen ostamista. MeeGo olisi kyllä kiinnostanut, N9:n kehityksen jatkaminen olisi ollut voittajan valinta.
|
Fulca87
Member
|
19. tammikuuta 2012 @ 19:18 |
Linkki tähän viestiin
|
|
kitevesku
Newbie
1 tuotearvio
|
20. tammikuuta 2012 @ 08:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitos hyvistä kommenteista. Tässä on pariin vastauksia.
WP toimii hyvin Mäkillä. Windows Phone COnnector Mac-softa löytyy tästä linkistä.
http://www.microsoft.com/windowsphone/f...ith-my-mac.aspx
Sovelluksia löytyy jo hyvin Windows Phonelle. Niitä on yli 50.000 kappaletta ja lisää tulee n. 2500 softan viikkovauhtia. Lisäksi pelipuolella löytyy eksklusiivisia Xbox Live -pelejä.
Epäilijöitä kannustan kokeilemaan, eikä muodostamaan mielipidettä kuulopuheiden perusteella.
VESKU
|
Newbie
|
20. tammikuuta 2012 @ 11:29 |
Linkki tähän viestiin
|
kelpais!
|
1lu
Newbie
|
20. tammikuuta 2012 @ 15:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Vaikuttaa lupaavalta..
|
dawn2011
Junior Member
|
20. tammikuuta 2012 @ 22:59 |
Linkki tähän viestiin
|
|
oxygenol
Member
11 tuotearviota
|
21. tammikuuta 2012 @ 10:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos hinta on sopiva niin varmasti harkitsen vaihtamista iphonesta tuohon.
|
fanwars
Member
|
21. tammikuuta 2012 @ 16:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Vielä jos sallisivat natiivin koodin käytön (edes omaan käyttöön), lähtisi heti ostoon!
|
Moderator
7 tuotearviota
|
25. tammikuuta 2012 @ 22:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Kaveri onnistui saamaan tuollaisen käyttöönsä työn puolesta ja tuli vähän räplättyä, tuntuma kädessä on kyllä hyvä, samoin näyttö vastaa hyvin kosketukseen mutta jotenkin itse vieroksun windowsia puhelimessa, oli nokia tai ei.. se että tiedonsiirto tapahtuu jonkun zunen läpi (vähän niinkuin iLuurissa iTunesin ja iPhoton jne. läpi) ei oikein natsaa, nyt SGS:ssä android 4.0.3 ollut testikäytössä, jotenkin vain tuntuu enemmän omalta. Vaan kyllä tuo wp7 täysin potentiaalinen kilpailija on, kun alotusnäytön muokkaa omanlaisekseen jne. niin kyllähän sitäkin puhelimena käyttäisi :) Kameran nopeus oli myös plussaa, vaikka puhelin on standbyssä niin parilla kameranäppäimen painalluksella saa otettua todella nopeasti kuvan.
Vahvuudet varmasti tosiaan se että puhelimena nokia on aina nokia, kamera, ulkonäkö/tuntuma ja näyttö on jees, ainut mitä itse karsastan on tuo windows, mutta katsotaan nyt miten se lähtee ottamaan tuulta siipiensä alle :)
|
Member
5 tuotearviota
|
27. tammikuuta 2012 @ 18:59 |
Linkki tähän viestiin
|
harkintaan menee! :)
|
Legio10
Newbie
|
30. tammikuuta 2012 @ 19:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Toivottavasti myös Sharepoint sivustot ovat alkaneet kunnolla Lumiassa toimimaan..
|
ProfaneX
Member
1 tuotearvio
|
2. helmikuuta 2012 @ 20:52 |
Linkki tähän viestiin
|
HANKINTAAN menee !
|
oxygenol
Member
11 tuotearviota
|
7. helmikuuta 2012 @ 09:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Loistava luuri, about viikon ollut käytössä ja paranee vaan. Aluksi hieman erikoinen (vanha luuri iphone), mutta tottuu nopsaa käyttöön.
|
Mainos
|
|
|
chabbu1
Newbie
|
7. helmikuuta 2012 @ 15:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Uskaltaako nokialaisia enää ostaa? Nimittäin minun vanhassa luurissani (nokia 5530) oli paljon vikoja mm.tilttaaminen.
|