User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 12.1.2025 / 01:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > ohjelmat kaatuvat herkemmin ios:ssä kuin androidissa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ohjelmat kaatuvat herkemmin iOS:ssä kuin Androidissa
  Siirry:

Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:

Ohjelmat kaatuvat herkemmin iOS:ssä kuin Androidissa

uutinen julkaistu: 5 helmikuuta, 2012

Start up -yhtiö Crittercismin tutkimuksen mukaan esimerkiksi Applen iPhone-puhelimissa käytetyssä iOS-käyttöjärjestelmässä ohjelmat kaatuvat useammin kuin kilpailevassa Androidissa. Tulos on saatu keräämällä tietoa kahden kuukauden ajan ohjelmista, joista löytyi yhtiön monitorointiohjelma. Tarkkailujakso oli viime vuoden marras-joulukuussa ja tutkimuksen aikana sovelluksia käynnistettiin ... [ lue koko uutinen ]

Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Member

4 tuotearviota
_
7. helmikuuta 2012 @ 14:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiinnostaisi tosiaan kyllä tietää näistä "kaatuvista" sovelluksista !? Jokin voi toki taustalla kaatua tietämättäni, mutta itse käyttäjän kohdalle sattuvat kaatumiset ovat kyllä jääneet ainoastaan facebook sovellukseen. Sekin korjaantuu aina välillä ohjelmistopäivityksellä itse sovellukseen vaihtelevalla menestyksellä.

Muita kaatumisia en ole 3G mallista lähtien oikein huomannut. Eli nämä vertailut on tehty mitä ilmeisemmin lokipohjaisesti joka tarkoittaa siis sitä että itse käyttäjää häiritseviä kaatumisia ei välttämättä edes juuri ole. Olen melko varma että tässä on taas vain yksi esimerkki puutteellisista taustatiedoista itse uutiseen liittyen joka kiteytettynä on siis harhaanjohtavaa uutisointia !

Vertailuksi voin mainita esimerkiksi työkaveriani piinaavat samsung galaxy s2 mallin jatkuvat uudelleenkäynnistelyt puheluissa ja viesteissä, puheluiden kuuluvuus vain yhteen suuntaan, sähköposti sovelluksen toimimattomuus ja facebook sovelluksen vielä huonompi toimivuus kuin minulla itselläni :) Hän on vain yksi tuttavistani joka pesi kätensä koko androidista ja vaihtoi tyytyväiseksi iPhone 4S:n uudeksi omistajaksi.
Senior Member
_
7. helmikuuta 2012 @ 16:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@25

Pointtina ei ollut kerätyn datan riittämättömyys vaan julkaistun.
Phiideer
Member
_
8. helmikuuta 2012 @ 13:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@24

Ah, totta, sisälukutaitoni petti. Pahoittelut.

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > ohjelmat kaatuvat herkemmin ios:ssä kuin androidissa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy