Vain puolet älytelevisioista on kytketty nettiin
|
|
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:
uutinen julkaistu: 22 helmikuuta, 2012
Myyntilukujen ja ennusteiden perusteella markkinoilta löytyy kysyntää älytelevisioille. Niiden ominaisuuksia ei kuitenkaan hyödynnetä kuluttajien keskuudessa kovin laajasti.
In-Satin tutkimuksen mukaan vain 47 prosenttia älytelevisioista on kytketty Internetiin. Tämä siitäkin huolimatta, että juuri mahdollisuus katsella verkossa olevaa sisältöä erottaa älytelevision tavallisesta televisiosta. ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
27. huhtikuuta 2012 @ 20:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ArttuH5N1:
YLEENSÄ se toimii tuolla tavalla, kuten olen kertonut. Sitä olen tässä yrittänyt painottaa. (Ja siis samalla tavallahan se toimii YLEENSÄ monessa masiinassa, kuten puhelimissa, tyhmätelkkareissa, tietokoneissa ja digibokseissa AFAIK). Ja kaikki yleisimmät tiedostot pyörivät hyvin. YLEENSÄ. Se nyt tuossa olikin minulla pointtina, kuten ensimmäisestä viestistäni pitäisi käydä ilmi.
Mutta siis etsitkö ohjetta itsellesi, vai mistä me vielä keskustelemme? Koska en osaa näin heittämällä sanoa noista teidän Panasoniceista tai Sonyn telkuista muuta. Parissa Sonyssa olen tosin kokeillut, mutta siellä midget_ninjas.mp4/avi ja midget_ninjas.srt-kikka on toiminut miellyttävästi.
No kun äly-telkkareista puhutaan niin eiköhän sen teräväpiirtomateriaalin näkyminen ole tärkeintä. Perus divx tiedostot kyllä toimii tekstien kanssa vaikka millä vehkeellä.
Tuo homma ei toimi yhdelläkään viime vuoden Panasonicin plasmalla noin yksinkertaisesti kun puhutaan teräväpiirtomateriaalista. Kaveri ei edes viitsinyt yrittää Sonyn kanssa kun tiesi nettikeskustelujen perusteella miten hankalaa se on. Ainoa tapa millä se YLEENSÄ toimii on jo mainitsemani mediatoistin tai
Lainaus: Läppärin VLC:llä sen on kaksi klikkausta menusta.
Tietokone + Chord Hugo + Grado GS2000e = heaven
|
tonttila
Suspended due to non-functional email address
|
28. huhtikuuta 2012 @ 01:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Itsellä tuollainen LG:n br/dlna-kotiteatteri (mallia hb905pa) ja kyllä on taistelu mikä toimii ja mikä ei. MKV:t pitäisi toimia mutta ehkä puolet niistä pelaa dlna:n kautta. avit ja mp4:t kyllä moitteettomasti mut mkv tökkii.
Aina joutuu hommaamaan usean eri version jostain haluamastaan TERÄVÄPIIRTOvideosta että joku edes toimisi.
Tuossa lainaus tuotetiedoista, pitäis suunnilleen kaiken toimia.
Lainaus: Video - MPEG4 AVC (H.264) Kyllä
Video - SMPTE VC1 (VC-9) Kyllä
Video - DivX Kyllä
Video - DivX HD Kyllä
Video - MKV Kyllä
Video - AVC-tallennus Kyllä
Video - AVC HD Kyllä
Videomuoto Kyllä
Ääni - LPCM Kyllä
Ääni - Dolby Digital Kyllä
|
pekkaeira
Suspended due to non-functional email address
|
28. huhtikuuta 2012 @ 02:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tonttila: Lainaus: niin, ja ps3 on LOISTAVA leffojen/sarjojen katteluun tietyiltä sivuilta ilmaiseksi ja kuvanlaatuki on upea, parempaa en sais edes maksamalla.
sano edes yksi....
sanon 2
1channel, eli letmewhatcthis
ja
tv links
ovat molemmat sivustoja joilta löydän samantien kaikki leffat ja sarjat putlockerina tai socksharina, put ja sock toimii parhaiten p3lla.
mulle tämä on pelittänyt jo vuosia.
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
28. huhtikuuta 2012 @ 15:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jartar:
No kun äly-telkkareista puhutaan niin eiköhän sen teräväpiirtomateriaalin näkyminen ole tärkeintä. Perus divx tiedostot kyllä toimii tekstien kanssa vaikka millä vehkeellä.
Tuo homma ei toimi yhdelläkään viime vuoden Panasonicin plasmalla noin yksinkertaisesti kun puhutaan teräväpiirtomateriaalista. Kaveri ei edes viitsinyt yrittää Sonyn kanssa kun tiesi nettikeskustelujen perusteella miten hankalaa se on. Ainoa tapa millä se YLEENSÄ toimii on jo mainitsemani mediatoistin tai
Lainaus: Läppärin VLC:llä sen on kaksi klikkausta menusta.
Jätit nyt vähän auki, että mistä tässä keskustellaan? Kun johon jo sanoin, mitä itse olen kokeillut, niin yleensä tuo sama nimi on riittänyt.
Mutta nyt sinä vähän siirryt tarkempaan määritelmään tuon teräväpiirron kanssa. Mikä on ihan kiva sinänsä, mutta vähän hassua vetää mukaan tässä vaiheessa. Varsinkin, jos et ole edes itsellesi hakemassa ohjeita, vaan vänkäämässä vänkäämisen takia.
Divx:ää ja Xvid:iähän saa teräväpiirtona, muuten. Ei tosin ole yleisin teräväpiirtoon käytetty, eikä suinkaan järkevin.
Ja ikävä jos sinulla/sinun kaverillasi ei videot toimi kovin hyvin tekstitysten kanssa. Itse mitä olen testaillut, niin se sama nimi useimmiten riitti yleisimpiin netistä ladattaviin videoihin. HD että SD-videoihin. En tosin tutkinut tiedostoja resoluutiota ja tiedostomuotoa pidemmälle. Ja voi olla että minulla kävi tuuri noiden n. viiden tösön ja läjän tiedostoja kanssa. Paha sanoa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. huhtikuuta 2012 @ 15:25
|
Mainos
|
|
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
28. huhtikuuta 2012 @ 17:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tonttila: Itsellä tuollainen LG:n br/dlna-kotiteatteri (mallia hb905pa) ja kyllä on taistelu mikä toimii ja mikä ei. MKV:t pitäisi toimia mutta ehkä puolet niistä pelaa dlna:n kautta. avit ja mp4:t kyllä moitteettomasti mut mkv tökkii.
Aina joutuu hommaamaan usean eri version jostain haluamastaan TERÄVÄPIIRTOvideosta että joku edes toimisi.
Tuossa lainaus tuotetiedoista, pitäis suunnilleen kaiken toimia.
Lainaus: Video - MPEG4 AVC (H.264) Kyllä
Video - SMPTE VC1 (VC-9) Kyllä
Video - DivX Kyllä
Video - DivX HD Kyllä
Video - MKV Kyllä
Video - AVC-tallennus Kyllä
Video - AVC HD Kyllä
Videomuoto Kyllä
Ääni - LPCM Kyllä
Ääni - Dolby Digital Kyllä
Juuri tämä on käyttäjän arkea kun puhutaan teräväpiirtomateriaalista.
|