User Käyttäjä Salasana  
   
torstai 26.12.2024 / 21:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > kehittäjä: android-pelit eivät lyö leiville
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kehittäjä: Android-pelit eivät lyö leiville
  Siirry:
 
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:

Kehittäjä: Android-pelit eivät lyö leiville

uutinen julkaistu: 12 maaliskuuta, 2012

Battleheart-pelin kehittäjä Mika Mobile kertoo uudessa blogikirjoituksessa, että se aikoo lopettaa Androidin tukemisen. Yhtiön mukaan Android-pelit vaativat liikaa aikaa niistä saatavaan hyötyyn nähden. Mika Mobilen mukaan se käytti 20 prosenttia työajasta siihen, että pelit saatiin toimimaan Android-laitteissa. Pelien osuus yhtiön liikevaihdosta jäi kuitenkin viiteen prosenttiin, eli ... [ lue koko uutinen ]

Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Jarissimo
Senior Member

1 tuotearvio
_
14. maaliskuuta 2012 @ 10:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No kiukkuilu sikseen:) Jotkut tykkää äidistä, jotkut tyttäristä, mie raukka molemmista..

Lukaisimpa tänään mielenkiintoisen uutisen, mutta koskeeko tämä siis mitenkän Androidin juttuja, en oikein päässyt selvyyteen enkä osaa hahmottaa..

http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutise...ustalle/a789755
Senior Member
_
14. maaliskuuta 2012 @ 12:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@23
Täältä sivullisen näkökulmasta katsottuna ja uutisen aiheeseen perustuen näyttää kyllä vahvasti siltä että sinä tulit teilaamaan uutisen jossa ei ylistetty androidia vaan kehdattiin mainita siitä negatiivisia asioita, ilmeisesti aihe oli sinulle arka paikka.
Member

4 tuotearviota
_
15. maaliskuuta 2012 @ 05:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässähän nyt yritetään selvästi vähätellä sitä tosiasiaa että edelleen Android on se monimutkaisin ja työläin alusta varsinkin LUE--> pienille yrityksille. Heillä kun ei ole panostaa rahallisesti sellaisia summia esim. pelin tekemiseen mitä Android alustalla se vaatisi. Kaikki kuitenkin maksaa, itse työ (harvemmin yksin tehdään), lisenssit, ohjelmistot optimointia varten = 100 versiota samasta pelistä eri resoluutioilla ja graafisilla herkuilla (kaikki kun eivät pyöritä edes matopeliä) ja viimeisimpänä pahin ongelma eli se mitä työstä jää käteen ? Ei riittävästi että kattaisi koko fragmentoituneen epä-ekosysteemin aiheuttamat kulut.

Ei tarvi kovin kauaa miettiä miksi iOS on edelleen monelle kehittäjälle se #1 alusta tehdä yhtään mitään, saatika rahaa. iOS on taas täysin vastakohta Android alustalle, sille kun ei tarvi tehdä sataa versiota samasta pelistä (esim) koska iPhone/iPad laitteet ovat kaikki kohtuullisen suorituskykyisiä. Toki vielä se tosiasia että pelikäytössä iOS alusta on suorituskykyisin aika selkeillä eroilla. Joten graafisiin nuppeihin ei tarvi juurikaan kajota. Benchmarkeja sun muita löytyy kasapäin kun hakee.
 
Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > kehittäjä: android-pelit eivät lyö leiville
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy