Puhelinvertailun testiin saapui tällä kertaa Nokian Lumia-malliston lippulaiva Lumia 900.
Lumia 900 saapui myyntiin Yhdysvalloissa jo kuluvan vuoden maaliskussa ja myöhemmin keväällä laite saapui myös Euroopan ja Suomen markkinoille. Alkuperäisen julkaisun jälkeisissä arvosteluissa Lumia 900:n julkaisua pidettiin kohtalon hetkenä niin uutta Amerikan-valloitusta yrittävälle Nokialle kuin ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti androidonmakee: windows on perseestä puhelimmeen, ja toi 900 on joku ruma, hidas!!
android on just pro. parempi kuin windows. en ole ikinä ostanut nokia puhelimmia ne on ihan p****. sgs3 on paras neli ydin! ja notekin on just sopiva kokoinen. mulla on molemmat puhelimmet sgs3 ja note. nokia kantais siirtyä ANDROIDIIN, en ennen kun tulee nassu ja koko yhtiö menee konkursiin. steven elops on paska toimitusjohtaja erotaa ihmisiä ja halua vain rahaa se nössö, heke nokia. samsung on paras, JA ANDROID 4.0 , 4.1!
Se itse asia taisi taas hukkua kaiken paskan ja kirjoitusvirheiden sekaan.
Alkaa ihan oikeasti näyttää siltä, että Samsungin puhelimet on tehty keskimääräistä yksinkertaisemmille ihmisille. Ainakin noin prosentuaalisesti kun näitä ketjuja selailee.
Et enempää kirjoitusvirheitä saanut mahdutettua ;-) Uskottavuus kärsii pahasti...
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti androidonmakee: windows on perseestä puhelimmeen, ja toi 900 on joku ruma, hidas!!
android on just pro. parempi kuin windows. en ole ikinä ostanut nokia puhelimmia ne on ihan p****. sgs3 on paras neli ydin! ja notekin on just sopiva kokoinen. mulla on molemmat puhelimmet sgs3 ja note. nokia kantais siirtyä ANDROIDIIN, en ennen kun tulee nassu ja koko yhtiö menee konkursiin. steven elops on paska toimitusjohtaja erotaa ihmisiä ja halua vain rahaa se nössö, heke nokia. samsung on paras, JA ANDROID 4.0 , 4.1!