User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 5.1.2025 / 04:35
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > tietokone mennee oudoksi..tai jotain.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tietokone mennee oudoksi..tai jotain.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
eLFFii
Account closed as per user's own request
_
12. kesäkuuta 2005 @ 13:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mä oon oikeesti jo iha avuton. oon pari kolme päivää tapellu ensinnäkin messengerin asennuksen kanssa ja tuloksetta. sitte vielä tapahtu sillee mukavasti että kun meillä on XP tässä koneessa, sitten jokaisella perheenjäsenellä on omat tunnukset koneeseen. kaikkien muiden tunnukset toimii, mutta minulla itellä ei sitten toimi. mitkään kuvakkeet ei aukee ja en pääse internettiin jne. virustarkastuksen tein eräs päivä ja nyt ei pitäisi viruksia olla.

oliko sen verran selvää että osaatte auttaa vai pitääkö suosiolla vielä kone jonnekkin huoltoon? :/
Senior Member
_
12. kesäkuuta 2005 @ 14:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voithan aina koittaa tehdä itsellesi uudet tunnukset, jos vanhoissa on jotain vikaa. Se onnistuu suunnilleen näin:

Ohjauspaneeli >> Käyttäjät ja salasanat >> Lisää...
Tai: Control Panel >> Users and Passwords >> Add...

Ja siihen sitten tietosi. Luulisin että siitä eteen päin selviät ongelmitta.

Jos et omalla tunnuksellasi voi tätä tehdä, kirjaudu jonkun muun tunnuksilla ja tee se sitä kautta.

Huoltoon en veisi kun vasta viimehädässä, ne maksaa ihan liikaa (yleensä), ellei mene takuuseen.

eLFFii
Account closed as per user's own request
_
12. kesäkuuta 2005 @ 15:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitos kiitos :)
kyllä minä eteenpäin selviän tuosta ongelmitta, toivotaan ainakin niin :D tästä rupean nyt taas värkkäileen ;) pysyhän kuulolla, kyselen lisää neuvoja jos on tarve :)
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > tietokone mennee oudoksi..tai jotain.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy