User Käyttäjä Salasana  

maanantai 14.7.2025 / 07:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > tomiiko san andreas näillä?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
tomiiko san andreas näillä?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
wasaa
Suspended due to non-functional email address
_
13. kesäkuuta 2005 @ 17:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käyttöjärjestelmä Microsoft Windows XP Professional
Versio 5.1.2600 Service Pack 2 koontiversio 2600
Järjestelmän malli MS-6119
Järjestelmän tyyppi x86-pohjainen
Suoritin x86 Family 6 Model 5 Stepping 2 GenuineIntel ~451 Mhz
BIOS-versio/päiväys Award Software International, Inc. 4.51 PG, 16.6.1998
Fyysistä muistia yhteensä 256.00 Mt
Fyysistä muistia vapaana 103.71 Mt
Näennäismuistia yhteensä 2.00 Gt
Näennäismuistia vapaana 1.96 Gt
Sivutustiedoston tila 618.40 Mt
Sivutustiedosto C:\pagefile.sys
prosessori Intel pentium 2

näyttö
Nimi Intel740 Compatible Graphics Adapter
ja cd-rom asema

toimiiko san andreas.Epäilen ettei.Tarttee ainaki isomman kovalevyn ja dvd-aseman ja voitteko suositella osia mitä tarvitaan.Mielellään halpoja.

4,7 gigaa kovotilaa täyteen asennukseen
128 Mb näytönohjain directx 9
directx 9 tukeva äänikortti (suositeltu audigy 2 sarja)
noita suosittelevat.

Minimi:
1 giganen prosessori (pentium III/athlon xp)
256 ramia
8 x dvd-rom
64 mb näytönohjain (directx tuki)
äänikortti
hiiri ja näppis

ja jos puuttuu jotain ni ilmotelkaa

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. kesäkuuta 2005 @ 17:09

D.J
Member
_
13. kesäkuuta 2005 @ 17:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En usko et toimii. GTA 3 kyllä toimisi kokeile sitä, tai osta koneeseesi lisää tehoa. Päätä itse.
pkaksp
Moderator
_
13. kesäkuuta 2005 @ 17:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei toimi. Tuossahan on minimivaatimus 1Ghz prossu, niin meinaatko että 450Mhz pena2 sitä pyörittäis? Myös näytönohjain taitaa lähteä vaihtoon jos meinaat tuota peliä pelata. Ja emo on jo varmasti sen verran vanhempi, että siihen ei 1Ghz prossua saa.

Eli sanoisin, että tuolla koneella ei kyllä ainakaan San Andreasta pelata.
puppe_b
Senior Member
_
13. kesäkuuta 2005 @ 17:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
99 prosentin varmuudella ei toimi. En lähtisi päivittämään tota kokoonpanoa uusilla osilla, koska kone on aivan susi pelikäyttöön: sori ;)
Jammy_X
Member

3 tuotearviota
_
13. kesäkuuta 2005 @ 18:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No ei varmasti toimi tolla koneella. kato kun mulla on +2400 prossu ja XP ja sillä voi just ja just pelata ja tässä vähän jo tökkii...;) eli ei se siinä koneella ainakaan toimi....hanki paljon parempi kone..;)

Jumissa 24/7
D.J
Member
_
13. kesäkuuta 2005 @ 18:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
No ei varmasti toimi tolla koneella. kato kun mulla on +2400 prossu ja XP ja sillä voi just ja just pelata ja tässä vähän jo tökkii...;) eli ei se siinä koneella ainakaan toimi....hanki paljon parempi kone..;)

Älä viitti mulla on 1,7 prossu eikä töki.
D.J
Member
_
13. kesäkuuta 2005 @ 18:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:

D.J
Member
_
13. kesäkuuta 2005 @ 18:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:

D.J
Member
_
13. kesäkuuta 2005 @ 18:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:

D.J
Member
_
13. kesäkuuta 2005 @ 18:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oho painoin liikaa lähetä painiketta.
Jammy_X
Member

3 tuotearviota
_
13. kesäkuuta 2005 @ 18:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No ehkä täytyy säätää asetuksia niin ehkä sitten ei enään töki..;)
joo ehkä painoit vähän liikaa sitä lähetys painiketta..(:

Jumissa 24/7
Jammy_X
Member

3 tuotearviota
_
13. kesäkuuta 2005 @ 18:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo enään ei töki yhtään ku säädin vähän asetuksia..;)

Jumissa 24/7
Mainos
_
__

_
ChampiO
Member
_
18. kesäkuuta 2005 @ 14:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No ei varmasti toimi.. Mikä näytönohjain sulla on? Turha ees yrittää.

Prossu: AMD Athlon XP 2700+ @2.2GHZ (2162MHz)

Muisti: 1x 512mb + 1x Kingston 400MHz 512mb = 1024mb RAM

Emolevy: ASUS A7N8X2 Deluxe

Näyttis: Club 3D 7800GS 256MB AGP

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. kesäkuuta 2005 @ 14:09

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > tomiiko san andreas näillä?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy