User Käyttäjä Salasana  

torstai 2.1.2025 / 18:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > heikko ääni nauhurista?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
heikko ääni nauhurista?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
partyon
Newbie
_
16. kesäkuuta 2005 @ 10:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aloittelija kun olen :(

Sain juuri lainattua Herculesin tv-korttia ja sen mukana tullutta softaa
: powervcr 2(SmartTv). Asensin ajurit kuntoon korttia varten mutta silti äänissä on jotain vikaa eli ne kuuluu todella hiljaisella äänellä. Vaikka äänet on laitettu täysille koneen asetuksissa ja kaiuttimissa niin silti äänet kuuluu heikosti. Vaikuttaa aivan kuin siihen tulisi häiriötä jostain. Joillain kanavilla kuuluu enemmän häiriötä kuin toisilla mutta äänen kovuus on silti yhtä heikko. Olen aivan aloittelija tv-korttien kanssa! Kiitos paljon avusta ja toivon mukaan en ole aivan väärällä alueella!
Staff Member

32 tuotearviota
_
16. kesäkuuta 2005 @ 13:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laitteet maadoitetuissa pistorasioissa?
Sekä playback/recording puolelta säädetty noita äänisäätimiä windows:issa?
partyon
Newbie
_
16. kesäkuuta 2005 @ 15:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
on maadoitetussa rasiassa ja recording/playback asetukset on täysillä mutta silti ääni aivan hiljainen, melkein olematon. Luultavasti olen kytkenyt johdot väärin tai jotain...oon siis pistänyt "telkkaripiuhan" (vai mikä sen nimi oikeesti on) suoraan tv-korttiin ja tv-kortin audio-out:iin olen pistänyt kuulokkeet kiinni. Kai se niin pitää olla?
Staff Member

32 tuotearviota
_
16. kesäkuuta 2005 @ 16:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se TV kortista ulos lähtevä ääni pitäisi kierrättää äänikortin kautta.
partyon
Newbie
_