User Käyttäjä Salasana  

torstai 2.1.2025 / 18:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > heikko ääni nauhurista?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
heikko ääni nauhurista?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
partyon
Newbie
_
16. kesäkuuta 2005 @ 10:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aloittelija kun olen :(

Sain juuri lainattua Herculesin tv-korttia ja sen mukana tullutta softaa
: powervcr 2(SmartTv). Asensin ajurit kuntoon korttia varten mutta silti äänissä on jotain vikaa eli ne kuuluu todella hiljaisella äänellä. Vaikka äänet on laitettu täysille koneen asetuksissa ja kaiuttimissa niin silti äänet kuuluu heikosti. Vaikuttaa aivan kuin siihen tulisi häiriötä jostain. Joillain kanavilla kuuluu enemmän häiriötä kuin toisilla mutta äänen kovuus on silti yhtä heikko. Olen aivan aloittelija tv-korttien kanssa! Kiitos paljon avusta ja toivon mukaan en ole aivan väärällä alueella!
Staff Member

32 tuotearviota
_
16. kesäkuuta 2005 @ 13:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laitteet maadoitetuissa pistorasioissa?
Sekä playback/recording puolelta säädetty noita äänisäätimiä windows:issa?
partyon
Newbie
_
16. kesäkuuta 2005 @ 15:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
on maadoitetussa rasiassa ja recording/playback asetukset on täysillä mutta silti ääni aivan hiljainen, melkein olematon. Luultavasti olen kytkenyt johdot väärin tai jotain...oon siis pistänyt "telkkaripiuhan" (vai mikä sen nimi oikeesti on) suoraan tv-korttiin ja tv-kortin audio-out:iin olen pistänyt kuulokkeet kiinni. Kai se niin pitää olla?
Staff Member

32 tuotearviota
_
16. kesäkuuta 2005 @ 16:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se TV kortista ulos lähtevä ääni pitäisi kierrättää äänikortin kautta.
partyon
Newbie
_
16. kesäkuuta 2005 @ 16:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nyt tein sen ja saan ääntä kovemmin ulos mutta silti tulee häiriöö jostakin. No pitää kattoo ettei kortti ota mihinkään kiinni tms. Kiitos kuitenkin!
partyon
Newbie
_
16. kesäkuuta 2005 @ 16:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nyt tein sen ja saan ääntä kovemmin ulos mutta silti tulee häiriöö jostakin. No pitää kattoo ettei kortti ota mihinkään kiinni tms. Kiitos kuitenkin!
Mainos
_
__

_
wipe2000
AfterDawn Addict

15 tuotearviota
_
16. kesäkuuta 2005 @ 19:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisi johtua "vanhasta tutusta" maasilmukasta. Kun kone on maadoitettu SEKÄ pistorasian ETTÄ TV-antennin suojavaipan kautta, syntyy maalenkki, joka saa yleensä aikaiseksi voimakasta matalataajuista hurinaa.

Tällöin ongelmaan auttaa antennijohdon galvaaninen erotus joko valmiilla "vaippavirran erottimella" tai juottamalla itse sarjakonkat molempiin antennijohtoihin. Tietysti myös vaihtamalla PC maadoittamattomaan pistorasiaan, mutta sitä ei taas sähköturvallisuus- ja häiriösäteilysyistä voi oikein suositella.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > heikko ääni nauhurista?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy