User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.1.2025 / 10:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd levyn-poltto
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVD levyn-poltto
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
JANI86
Member
_
16. kesäkuuta 2005 @ 15:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkäs mulla on tommonen 3,95 Gt iso-tiedosto ja poltin sen DVD-RW levylle joka on 4,7 Gt eli siis mahtuu,käytin NERO 6:sta poltto ohjelmana, ja poltto kylläkin onnistui, mutta ongelma on se että tämä poltettu levy ei käynnistä menua siihen, vaan täytyy itse käynnistää ohjelman pikakuvaketta. Pitäisikö siis luoda käynnistävä CD-levy?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. kesäkuuta 2005 @ 15:40

n_r
Senior Member
_
16. kesäkuuta 2005 @ 19:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Poltitko käyttäen NEROn DVD-Video asetuksia? Ainakin itsellä nuo poltetut video DVD:t on käynnistyneet automaattisesti PC:ssä. Tai siis on tullut kysely mitä tehdään, käynnistetään playeri vai avataan hakemisto. Mutta tuo siis juuri siten kuten olen määritellyt joskus aikojen alussa.
pkaksp
Moderator
_
17. kesäkuuta 2005 @ 05:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja oliko nyt siis kyseessä peli/ohjelma vai video?
JANI86
Member
_
17. kesäkuuta 2005 @ 05:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen polttanut pelin, jossa pitäisi käynnistyessään tulla valikko, josta voi edetä sitten eteenpäin.
jpekkam
Suspended due to non-functional email address
_
17. kesäkuuta 2005 @ 05:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos laitat DVD:n asemaan ja meet "Oma tietokone", niin näkyykö siellä aseman kohdalla mitään, esim. pelin nimi tms...? Entäs jos klikkaat siellä aseman päällä oik.nappia ja sieltä resussienhallinta, pääsetkö tarkastelemaan DVD:n sisältöä? Saatko sieltä kautti sitä käyntiin jos klikkaat Setup.exe tai install.exe tiedostoa?
jarzaa
Member
_
17. kesäkuuta 2005 @ 10:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kokeile dvd decrypteriä jos sillä saisit toimivan mulla ainakin joka ISO tiedosto on toiminu ku sillä oon poltellu

JANI86
Member
_
17. kesäkuuta 2005 @ 16:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo, mutta pitäis saada muitakin tiedostoja mukaan, kuten Crack.
Tarkoitus olisi saada levy toimimaan siten, että vois asentaa pelin dvd-levyn kautta ilman että käyttää mitään Daemon toolsia.

ja vielä tolle jpekkamille, että oma tietokoneen kautta kun menee niin näkyy nimi ja kun avaa resurssienhallinnan niin siellä näkyy vaan toi crackki ja iso-tiedosto, siellä ei oo mitään setup.exeä, koska se on luultavasti ton iso-tiedoston sisällä. Entiä pitääkö sitten toi iso-tiedosto ekaksi purkaa jotenkin ja sitten polttaa.
AfterDawn Addict
_
17. kesäkuuta 2005 @ 17:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikä sitä piratismia, kiitos...

Ei HjT-lokeja tms. yksityisviestillä!
jpekkam
Suspended due to non-functional email address
_
17. kesäkuuta 2005 @ 17:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos tuo on toimiva .ISO image tiedosto, niin poltat sen DVD Decrypterillä DVD:lle niin sen kyllä pitäis toimia.
JANI86
Member
_
17. kesäkuuta 2005 @ 17:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin mä olen tehnykkin mutta, kun pitäis saada lisäksi muita kansioita sinne, se antaa valita vaan sen ISO-tiedoston ja alkaa polttaa sitä.
Degra
Senior Member

1 tuotearvio
_
17. kesäkuuta 2005 @ 17:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä polttaisin tuon Alcoholilla.
JANI86
Member
_
17. kesäkuuta 2005 @ 17:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
täytyypä vuorostaan kokeilla sitten tota alcoholia
JANI86
Member
_
17. kesäkuuta 2005 @ 18:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämä ISO-tiedosto toimii siis mounttaamalla, mutta muuten ei eli voisko ton ISO-tiedoston purkaa jollakin ohjelmalla ja polttaa.

Tietäänkö kukaan tälläistä ohjelmaa jolla sais ton ISO-tiedoston auki.
Degra
Senior Member

1 tuotearvio
_
17. kesäkuuta 2005 @ 18:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikös Winrar saa sen auki? Koklaas.
Mainos
_
__

_
JANI86
Member
_
18. kesäkuuta 2005 @ 06:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt toimii eli purkasin ton ISO-tiedoston tolla Winrar ohjelmalla ja sen jälkeen poltin sen.

kiitoksia vaan hyvistä neuvoista.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd levyn-poltto

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy