User Käyttäjä Salasana  

maanantai 14.7.2025 / 07:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > img, mdf ja sims 2
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Img, mdf ja Sims 2
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Stenkku
Newbie
_
17. kesäkuuta 2005 @ 07:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli miten noita img ja mdf tiedostoja saa muutettua? Siis toi sims 2 1 ja 3 levyt on img muodossa ja 2 ja 4 on mdf muodossa. Mitä täytyy tehdä, että sen pelin saa edes asennettua?
Senior Member

2 tuotearviota
_
17. kesäkuuta 2005 @ 07:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis netistä ladattu?
Senior Member

1 tuotearvio
_
17. kesäkuuta 2005 @ 07:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Mitä täytyy tehdä, että sen pelin saa edes asennettua?
Se on helppoa. Marssit kauppaan, lyöt taaloja tiskiin ja ostat alkuperäisen pelin. Sitten vain asennat alkuperäisiltä levyiltä sen pelin, niin avot. Ja homma toimii.

PJKuona
mediatekniikan insinööri
http://koti.mbnet.fi/pjkuona/
Senior Member

5 tuotearviota
_
17. kesäkuuta 2005 @ 08:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
säännöt kohta neljä
4. Ehdottomasti >>EI PIRATISMIA<< -- yksi linkki tekstityksiin, vinkki mistä saadaan laittomia kopioita elokuvista, jne ja banni on ikuinen.
Al3xi666
Junior Member
_
17. kesäkuuta 2005 @ 13:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletan että olet ostanut pelin kaupasta ja ottanut siitä imagen...nyt hommaat vain Daemon Tools nimisen ohjelman ja Mounttaat imaget

Prossu: Amd Athlon XP 2400+
Emo: Gigabyte K7 Triton GA-7S748
Näyttis: Club3D 9800PRO AIW
RAM: 1G DDR333
Poweri: 350W HEC
Kovo: 60G Samsung
Käyttis: WinXP Pro
JullePuh
Member
_
17. kesäkuuta 2005 @ 14:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mua ihmetyttää että, 'jos oletetaan', että koneella on Alcol 120% tai alcohol 52% ( img ja mdf tiedostot on sen tekemiä), niin miks´ihmessä täytyy käyttää Daemon Toolsia. Alkoholissa on itsessään hyvin toimiva virtuaaliasema, jossa noi alkcoholilla tehdyt imaget toimii parhaiten.

Mä oon ulkomasilla ja kotimaisilla sivuilla törmännyt ihmeellisiin ohjeisiin jossa image tehdään alcoholilla ja mouttaamiseen käytetään sitten Daemon Toolsia. Mä en nää kyllä tossa paljonkaan järkeä, kun kerran itse Alcoholissa on vartavasten niille tehty virtuaaliasema mukana.

Alkoholin virtuaaliasema tukee melkein kaikia imageformaatteja, joten on melkoisen turhaa asentaa koneelle muita virtuaaliasemia.

Muutenkin olivatpa imaget sitten mistä tahansa niin mielestäni alcoholin imageihin kannattaa käyttää alkcoholin virtuaaliasemaa (pystyy kiertämään melkein kaikki kopiosuojaukset image käytössä) Alcohol 52% on kaiken lisäksi vielä ilmaisohjelma, jolla pystyy tekemään noita imageja ja sitten mouttaamaan ne. Polto-ominaisuudet tosta ilmaisversiosta puuttuu.

Tälläkin sivustolla näyttää olevan oikein ohjeet suojattujen levyjen kopiointiin http://www.afterdawn.com/guides/archive/alcohol120guide.cfm eli siitä vaan opiskelemaan. tossa kyllä poltetaan levy, mutta samat ohjeet käy myös pelkän imagen tekoonkin.
nrautava
Suspended permanently
_
17. kesäkuuta 2005 @ 15:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja jos kieli ei ole tarpeeksi hyvää, niin Suomi versio:

http://koti.mbnet.fi/nrautava/index_4.html
ja kohta Alcohol 120% (peruskäyttäjän opas) <- sisältää mm. imagen polton

(En ole testannut toimiiko ohjeet ver. 52, koska itellä on käytössä 120)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. elokuuta 2005 @ 12:19

Al3xi666
Junior Member
_
17. kesäkuuta 2005 @ 16:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No juu miksei vois käyttää alcoholia mut mä nyt oon vaa tottunu käyttää daemon toolssia

nrautava
Suspended permanently
_
17. kesäkuuta 2005 @ 21:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
To Al3xi666

Itse en ole koskaan tarvinnut Diamon toolsia, joten "tottuneena käyttäjänä" voitko kertoa mitä se tekee helpommin/paremmin kun alcohol?

Ei mitenkään vinoillen, vaan että tietäisin mikä niitten ero on...

Al3xi666
Junior Member
_
18. kesäkuuta 2005 @ 17:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No siis eihän niissä sinänsä mitään eroa oo mut mun mielestä daemon tools ehkä vähän helpompi käyttää ja sille

Mainos
_
__

_
nrautava
Suspended permanently
_
19. kesäkuuta 2005 @ 08:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
to Stenkku:
Sait ne toimiin?

to Al3xi666:
Jaa... Oletin et niis ois ollu jotain eroja, mutta näyttää että ne on vain kilpailevia tuotteita.

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > img, mdf ja sims 2

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy