User Käyttäjä Salasana  

torstai 5.6.2025 / 09:35
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > emolevy.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Emolevy.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Kampela
Suspended permanently
_
24. kesäkuuta 2005 @ 19:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
GigaByte GA-K8NXP-SLI vai Asus A8N SLI-Premium?
nojoo
Junior Member
_
24. kesäkuuta 2005 @ 20:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuon Asuksen minä laittaisin
Kampela
Suspended permanently
_
24. kesäkuuta 2005 @ 20:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Syy?
zapetu
Senior Member
_
24. kesäkuuta 2005 @ 20:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Offtopic: Pitääkö jokaisesta asiasta tehdä oma topicci. Etkö voisi kysyä vaan yhdessä viestiketjussa, mitä komponentteja ajattelit laittaa ja parannusehdotuksia.

Suosittelen että kukaan ei enää vastaa tähän viestiketjuun. Eikä mihinkään muuhunkaan Kampelan kysymykseen. Jos jätämme hänet kokonaan huomioimatta, niin ehkä hän lähtee jonnekin muualle trollaamaan.
Kampela
Suspended permanently
_
24. kesäkuuta 2005 @ 20:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo ei ollut kovin mukavasti sanottu.Ja kun mä oon laittanut näytönohjaimesta topicin,niin se tarkottaa että silloin puhutaan näyttiksistä ja sit kun mä laitan tän emolevy topicin,niin se tarkottaa et puhutaan emolevyistä.
Kampela
Suspended permanently
_
24. kesäkuuta 2005 @ 20:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miks ottaisit Asuksen?Onko siinä jotain lisäominaisuuksia?
Vastatkaa......

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. kesäkuuta 2005 @ 20:22

Senior Member
_
24. kesäkuuta 2005 @ 20:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kello on yli puolenyön, ja juhannuksena? ei täällä ehkä ole niinkään ihmisiä vastaamassa, jotka osaavat tiohon kysymykseen sanoa.
Kampela
Suspended permanently
_
24. kesäkuuta 2005 @ 20:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Paitsi sinä.....
Etkö oo ollu viettämässä juhannusta?
No.....kertoisitko,kumpi sun mielestä olis noista emoista parempi?
zapetu
Senior Member
_
24. kesäkuuta 2005 @ 20:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Offtopiccia:
Voin tämän kerran vastata tähän kysymykseen, jos Kampela kerrot millainen on nykyinen kokoonpanosi. Voisin arvauksena heittää, että sulla on 1400Mhz Athlon ja näyttiksenä Radeon 9600 Pro. Pitääkö paikkansa? Ei tarvitse häpeillä nykyistä konetta, jos kerta kohta tulee niin superhyperkone, ettei kenelläkään muulla ole vastaavaa.

Jos vastaat tähän, niin voin kertoa kumpi noista emoista on parempi ;)
Kampela
Suspended permanently
_
24. kesäkuuta 2005 @ 20:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No mulla on nyt 2 konetta ja kohta tulee kolmas.Tää kone,millä mä nyt oon:650mhz,geforce mx440,512mb muistia.<hähähä.....
Mun toinen kone:3000+,ati radeon 9600 xt 128mb,512mb muistia.<kohtuu hyvä.
kolmas kone:tiedät jo.
Kampela
Suspended permanently
_
24. kesäkuuta 2005 @ 20:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vastaa.....
täytyy kohta mennä sänkyyn.Väsyttää.....hohhohojoi..
huomiseen.hyvää jussia vielä kerran!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. kesäkuuta 2005 @ 20:54

zapetu
Senior Member
_
24. kesäkuuta 2005 @ 21:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Selvä ;) Kun kerta lupasin, niin vastaan sitten.

Ylikellotusta ajatellen tuo GigaByte GA-K8NXP-SLI vaikuttaisi paremmalta vaihtoehdolta. Varsinkin virransyötön osalta. Toisaalta emossa on kaksi äänekästä tuuletinta, joten en ottaisi sitä.

Asus A8N SLI-Premium on heatpipe piirisarjajäähyineen hiljaisuutta arvostavien valinta. Virransyöttö on kunnossa.

Eli sinulle paras valinta on Asus, varsinkin jos näytönohjaimista tulee vesijäähdytetyt. Vaikkakin GigaByte GA-K8NXP-SLI saattaa vaikuttaa päällisin puolin paremmalta.
Mainos
_
__

_
Kampela
Suspended permanently
_
25. kesäkuuta 2005 @ 04:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ai jaa...kiitti.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > emolevy.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy