User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 16.7.2025 / 15:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > modattu v3. poltetut pelit mustavalkoisia..
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
modattu v3. poltetut pelit mustavalkoisia..
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hyna
Junior Member
_
25. kesäkuuta 2005 @ 08:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli kone modattu 3 kk si kaupas ja toiminu moitteettomasti (kaikki poltetut ja normaalit) mutta eilen kun käynnistin poltetun pelin se käynnistyi mustavalkoisena.. oikeat pelit startaavat värillisinä.. samoin pleikan aloitusruutu värillinen.. mikä siis vikana? ja onko mahdollista korjauttaa? kiitos avusta jo etukäteen :)

Olen uusi näissä asioissa älä naura vaikka kysymykset näyttää/on tyhmiä
Rific
Newbie
_
25. kesäkuuta 2005 @ 09:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkasta RGB kaapelin kunto.
hyna
Junior Member
_
25. kesäkuuta 2005 @ 10:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
se on ihan kunnos

hyna
Junior Member
_
25. kesäkuuta 2005 @ 11:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
voisko joku juotos olla vähä löystyny tai jotain..??

Senior Member

3 tuotearviota
_
25. kesäkuuta 2005 @ 12:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tee ntsc fix
hyna
Junior Member
_
25. kesäkuuta 2005 @ 13:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ok.. miten se tehää?? :)

hyna
Junior Member
_
26. kesäkuuta 2005 @ 09:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin pystyykö itte sen tekee? vai tarviiko siihe jotai "tarvikkeita"?

Shadown
Suspended due to non-functional email address
_
26. kesäkuuta 2005 @ 11:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uskon, että ongelma on kaapelissa.

Mikähän modi on kyseessä?

Senior Member

3 tuotearviota
_
26. kesäkuuta 2005 @ 11:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin....saattaa olla että modissa on jo sen korjaus. Mutta jos ei ole niin tuo fix auttaa.....Googlettamalla varmaan löytyy ohjeet. V3 mallissa juotetaan yhdestä piiristä kaksi jalkaa yhteen. Ei sen kummempaa.
hyna
Junior Member
_
26. kesäkuuta 2005 @ 11:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
matrix infinity ostin sen 3kk si että mikä malli sillon on ollut

Senior Member

3 tuotearviota
_
26. kesäkuuta 2005 @ 11:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu kyllä infinityn pitäisi muuttaa pelit väreihin ihan itsekseen..kaapelistakin riippumata.
hyna
Junior Member
_
26. kesäkuuta 2005 @ 11:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joten missä vika :( ? kun se ihmetyttää että se pleikan alotusjuttu on ihan värillinen ja sit jos pistän poltetun sisään niin vain silloin se on mustavalkoinen..

hyna
Junior Member
_
26. kesäkuuta 2005 @ 12:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaisko mun si kysyä sieltä kaupasta tietäiskö ne mikä vikana ja mitä vois tehä

Shadown
_
26. kesäkuuta 2005 @ 16:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko koskenut näihin Matrixn "asetuksiin".
Muistaakseni sieltä sai vaihdettua videotilaa.

hyna
Junior Member
_
26. kesäkuuta 2005 @ 17:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en tietääkseni, mistä niitä voi muuttaa?

Shadown
_
27. kesäkuuta 2005 @ 05:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitämällä 'KOLMIO-' ja 'YMPYRÄ'-nappia pohjassa käynnistyksen yhteydessä.

foxmen
Newbie
_
29. kesäkuuta 2005 @ 18:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oma kone v3 ja matrixilla värit näkyy nstc peleissäkin vakio kaapelilla, olisko asennuksessa jokin vika?

täytyy vetää vähä taapäin kun ei taida olla yhtään nstc peliä. mut pal pelit kyllä toimii väreillä

foxxer

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. kesäkuuta 2005 @ 18:16

Mainos
_
__

_
hyna
Junior Member
_
29. kesäkuuta 2005 @ 18:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo toimii kotona ihan normaalisti kyllä mut sit kun meen mökille siellä on erilainen tv niin joutuu sillon vaihtaa :D mutta olen taas hieman viisaampii x)

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > modattu v3. poltetut pelit mustavalkoisia..

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy