User Käyttäjä Salasana  

torstai 5.6.2025 / 09:35
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > levykeasema ongelma.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Levykeasema ongelma.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Pottapää
Suspended permanently
_
25. kesäkuuta 2005 @ 12:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli en osaa mitenkään asentaa levykeasemaa mun koteloon.Kotelon mukana tuli kyllä paljon sälää mutta en saa millään levykeasemaa kiinni koteloon.Kyllä se sisälle menee mutta ei ole tarvittavia kiinnitysjuttuja tai sitten olen ihan pöllö.Apua,kiitos.
Ja nyt asiallisia viestejä.
Pottapää
Suspended permanently
_
25. kesäkuuta 2005 @ 12:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli kukaan ei osaa tai ei halua vastata mulle?
Miks kaikki on aina mua vastaan?
Eikö kukaan voisi kerrankin tehdä semmosta ihmettä että vastaisi mulle asiallisesti eikä vaan pilkkaisi mua.....?
jhvisto
Member

2 tuotearviota
_
25. kesäkuuta 2005 @ 12:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
yleensä ostat "RUUVATAAN" kiinni. täysin turha topickki. mikset pistänyt toisien jatkoksi.

Pottapää
Suspended permanently
_
25. kesäkuuta 2005 @ 12:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No koska tässä topicissa puhutaan nyt levykeasemasta.Se olis eri juttu jos mä laittaisin topcin aiheeksi jonkun "Tietokonekokoonpano"
Hei......hyvä idea.<No kyllä mä olisin itekin tiennyt.
Kotelon mukana tuli jotkun kiskot,eikä se oikein sovi se levykeasema niihin.....
jhvisto
Member

2 tuotearviota
_
25. kesäkuuta 2005 @ 12:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pistä sopimaan, ja lakkaa kiusaamasta meitä maalisilla ongelmillasi.

Pottapää
Suspended permanently
_
25. kesäkuuta 2005 @ 13:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No nyt näyttä siltä että sinä olet huomionkipeä kun tulet tänne puhumaan vaikkei tämä aihe sinua kiinnostakkaan.
Miksi?
Vastaa.

ps.En saa sitä paikalleen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. kesäkuuta 2005 @ 13:03

STF
Member
_
25. kesäkuuta 2005 @ 13:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ootko kampela?
Pottapää
Suspended permanently
_
25. kesäkuuta 2005 @ 13:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sanoinhan jo sen.Olen pyytänyt anteeksi modeilta ja yritän käyttäytyä paremmin tästä lähtien.
Kuka muuten oot?
STF
Member
_
25. kesäkuuta 2005 @ 13:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kotelon merkki ja malli auttaa jo paljon.
Pottapää
Suspended permanently
_
25. kesäkuuta 2005 @ 13:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Cooler Master CM Stacker Blue.
Pottapää
Suspended permanently
_
25. kesäkuuta 2005 @ 13:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tunnetko muuten mut?
jhvisto
Member

2 tuotearviota
_
25. kesäkuuta 2005 @ 13:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no kaikkihan sut tuntee...

Pottapää
Suspended permanently
_
25. kesäkuuta 2005 @ 13:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin mutta tarkotinkin henkilökohtaisesti.......
STF
Member
_
25. kesäkuuta 2005 @ 13:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://tinyurl.com/cdbxg onko tuosta apua?
Pottapää
Suspended permanently
_
25. kesäkuuta 2005 @ 13:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oli hieman.Kiitti.
Pottapää
Suspended permanently
_
25. kesäkuuta 2005 @ 13:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
STF,tunnetko sää mut henkilökohtaisesti?
Ajattelin et jos mä puhun jonkun mun kaverin kanssa.....
STF
Member
_
25. kesäkuuta 2005 @ 13:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
E
Pottapää
Suspended permanently
_
25. kesäkuuta 2005 @ 13:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ootko varma?
STF
Member
_
25. kesäkuuta 2005 @ 13:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toivottavasti...
Casepri70
Member
_
25. kesäkuuta 2005 @ 13:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laadukasta tappelua.. :D

I''m King Of The World!
STF
Member
_
25. kesäkuuta 2005 @ 13:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Varmasti :D popkornit ja kaljat jo valmiina käsien ulottuvilla.
Pottapää
Suspended permanently
_
25. kesäkuuta 2005 @ 14:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä tappelu tää nyt muka on?
Kysyin vaan että tunnetko sää mut niin heti alkaa kauhee sota.
Te varmaan siellä kotona just ne popkornit ja kaljat kädessä ootatte seuraava viestiä.
Senior Member
_
25. kesäkuuta 2005 @ 20:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli aikasemmin oli jopa verkkokortti jo saatu siitä koneesta kotiin asti? JA nyt pitäisi uskoa että juhannuksen alla olisi toimitettu kotelo sinne?

Ei herrajuma, kaveri osaa trollaamisen taidon :D saa jopa minua ärsytettyä niin paljon että pakko vastata :D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. kesäkuuta 2005 @ 08:19

Mainos
_
__

_
Tummu
Suspended permanently
_
26. kesäkuuta 2005 @ 14:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä oon ostanut sen kotelon noin kuukausi sitten ja verkkokortin pari viikkoa sitten.Mistä sait päähäsi et mä olisin muka tilannut kotelon juhannuksena?
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > levykeasema ongelma.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy