User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 7.10.2024 / 07:18
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > philips dvp630 divx dvd soitin...
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Philips DVP630 Divx dvd soitin...
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
mastur
Newbie
_
27. kesäkuuta 2005 @ 07:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve!
Onko kenelläkään tietoa voiko kyseisessä soittimessa "kuvakelata" divx elokuvaa? Kun yritän kelata niin elokuva pompsahtaa aina alkuvalikkoon ja joutuu aloittamaan katselun alusta. Olen kokeillut tätä useammalle elokuvalle ja yksikään ei ole toiminut.Asiakas palvelun mukaan divx elokuvia voi kelata mutta itse en ole siinä vielä onnistunut.
Onko kelllään samankaltaista ongelmaa vai eikö soitin vaan taivu?

Kiitos!
pkaksp
Moderator
_
27. kesäkuuta 2005 @ 07:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä pystyy kelaamaan. Oletko päivittänyt uusimpaan firmwareen soittimen? Oletko polttanut millä nopeudella levyt?
mastur
Newbie
_
27. kesäkuuta 2005 @ 08:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ole päivittänyt ja mulla on ikivanha 12 nopeuksinen polttava jolla noi leffat on poltettu.Pitäskö päivittää? Auttaako se kyseiseen ongelmaan? Ja mitä muuta hyötyä on päivityksestä?
pkaksp
Moderator
_
27. kesäkuuta 2005 @ 08:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä tuo firmis on hyvä päivittää jos siihen vain uudempi versio on saatavilla. Firmis korjaa laitteen bugeja ja ainakin uudemmissa on hieman parempi tekstitystuki. Firmwaren löydät philipsin kotisivuilta. Lue ohjeet huolella ja tarkkaan ennen päivittämistä.
mastur
Newbie
_
27. kesäkuuta 2005 @ 09:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ahaa.
Täytyypä kokeilla tota päivittämistä...
mastur
Newbie
_
27. kesäkuuta 2005 @ 10:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Dodi!
Nyt olis soitin päivitetty ja parannuksia tuli.Esim tekstitykset saa nyt kesken leffaa päälle ja tekstityksen pohjalle tuli "harmaa levy" joka estää valkoisen teksitin "hukkumisen".Joitain leffoja pystyy nyt myös kelaamaan mutta suurinta osaa cd-r levyistä ei voi kelata.Johtuu varmaan siitä polttonopeudesta.Tulevaisuudessa poltan leffat hitaalla nopeudella.Esim DVD-RW jossa oli monta divx elokuvaa soitin kelasi moiteetta.
Kiitos pkaksp:lle vinkistä ja hyvää kesää!!!
pkaksp
Moderator
_
27. kesäkuuta 2005 @ 14:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo kelausvika voi sitten myös johtua huonolaatuisista tyhjistä levyistäkin, mutta tuo polttonopeuden alentaminen on ihan kokeilemisen arvoinen juttu. :)
mastur
Newbie
_
27. kesäkuuta 2005 @ 14:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Levyt tosiaan ovatkin ostettu "halpisliikkeestä" ja merkki on minulle täysin tuntematon(MEMOREX).Nyt törmäsin uuteen ongelmaan tosin tämä on sattunut vain muutamassa elokuvassa.Ääni ja elokuva menenvät eri tahtiin?
Mulle on sanottu että kyseinen soitin ei toista kaikkia divx muotoja varsinkaan kaikista uusimpia.Tai jos toistaa niin siinä on ollu aina jonkun näköstä ongelmaa.Mutta tyytyväinen oon ollu ja se on pääasia...
Jopi76
Newbie
_
6. heinäkuuta 2005 @ 12:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on toi sama kelausongelma. v.1112 firmis on ajettu koneeseen, mutta kelaus ei siltikään onnistu. Levyt olen polttanut XP:n omalla ohjelmalla, mutta nopeudesta ei ole oikein tietoa:)
zoom1
Newbie
_
9. heinäkuuta 2005 @ 07:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tiiä mistä johtuu, mutta mullakin menee joskus ääni ja kuva eritahtia. Tilanne on korjaantunut aina system menu namiskuukkelilla.
Mainos
_
__
 
_
mastur
Newbie
_
11. heinäkuuta 2005 @ 14:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ahaa! Täytyy kokeilla system menu namiskuukkelia....
Kiitos vinkistä
Aiheeseen liittyviä linkkejä
Lataa uusin DivX -kodeekki täältä!
Kaikki Philipsin televisiot, digiboksit ja DVD-soittimet arvosteluineen AfterDawnin laitevertailussa
 
Aiheeseen liittyviä viestiketjuja Viestejä Viimeisin viesti Keskustelualue
philips mdc988 ongelma. 4 15. huhtikuuta 2014 TV-out -ongelmat ja -keskustelu
Philips 3d max lasit. Sopiiko mikään muu? 2 7. maaliskuuta 2014 3D
Rovi myy DivX:n, kilpailu liian kovaa 2 31. tammikuuta 2014 Keskustelua uutisista
philips 42PFL66782/12 smart-tv, kuvanlaatu todella huono tavallisilla kanavilla 2 30. tammikuuta 2014 HDTV
Philips 47PFL6907T sammuu itsestään, eilen hankittu 5 5. tammikuuta 2014 Televisiot ja videoprojektorit
Philips 6900 series smart tv "Yhdistää" koko ajan.. jonnekin, mutta minne?? 6 3. tammikuuta 2014 Televisiot ja videoprojektorit
Philips tv kokemuksia 4 6. joulukuuta 2013 Televisiot ja videoprojektorit
philips tv 4 18. heinäkuuta 2013 Televisiot ja videoprojektorit
Silvercrest DP-5300X vai Philips DVP5960 1 11. heinäkuuta 2013 DVD-soittimet
Philips 40" tallennuskeinot APUA 2 17. kesäkuuta 2013 Televisiot ja videoprojektorit

 
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > philips dvp630 divx dvd soitin...
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy