User Käyttäjä Salasana  

tiistai 7.1.2025 / 01:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > win2000& asennus uuteen koneeseen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Win2000& asennus uuteen koneeseen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mansikka1
Junior Member
_
27. kesäkuuta 2005 @ 08:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen tässä ajatellut hankkia itselleni uuden koneen. Kävin tuolla tietokonekauppa.fi:ssä ja sieltä löytyisi suhteellisen halpaan hintaan hyvä tietsikka, johon ei ole asennettu käyttistä. Ostan sen sitten erikseen.

Koska olen aikaisemmin asentanut vain Xp:n koulussa, niin kysyisinkin, että onko tuon win2000 asennus "puhtaaseen" kiintolevyyn sen vaikeampaa kuin asennus cd:n cd-asemaan laittaminen?
Elikkä pitääkö minun alustaa levy jotenkin vai onnistuuko se asennus-cd:n kanssa? Ajattelin myös myöhemmin kokeilla Linuxin asennusta, joten moneen/minkäkokoisiin osiin kannattaisi minun tuo levy osoida?
80 GB on käytettävissä ja ajattelin, että 30G C: (Windows), 25 GB (Windowsin ohjelmat) D:, 5 GB (Tallennan Win2000 cd:n tiedot tuonne) E: ja 25G (tuleva Linux) F:. Kuulostaa varmaan aika huonolta? Minulla ei ole kuin mututuntuma miten tuo kannattaisi tehdä ;)

Ja sellainen kysymys vielä, että kannattaako tuolta tietokonekaupasta tilata?
Huollossa tosin voi tulla ongelmia, kun asun eri puolella Suomea, mutta halvin hinta-laatusuhde tähän asti.
Kiitoksia vastauksista!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. kesäkuuta 2005 @ 08:21

Moderator

7 tuotearviota
_
27. kesäkuuta 2005 @ 09:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Koska olen aikaisemmin asentanut vain Xp:n koulussa, niin kysyisinkin, että onko tuon win2000 asennus "puhtaaseen" kiintolevyyn sen vaikeampaa kuin asennus cd:n cd-asemaan laittaminen?
no kyllähän siinä täytyy muutakin tehä kun asennus-cd laittaa asemaan.. (painaa enteriä) ;)
mutta jos olet windows xp:n asentanut joskus niin se on aika samanlainen ja selviät varmasti siitä :D

kovalevy täytyy luonnollisesti osioida ja alustaa mutta sen voit tehdä siinä asennus-ohjelmassa samalla lailla kun windowsissa ja siinä on kerrottu selvästi mitä olet tekemässä..

mansikka1
Junior Member
_
27. kesäkuuta 2005 @ 09:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyvä! turhaan näytän murehtineen ;)
t. vainoharhainen X)
Mainos
_
__

_
Ola91
Suspended permanently
_
28. kesäkuuta 2005 @ 11:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koneen voisit saada halvemmalla täältä http://www.teraset.net

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. kesäkuuta 2005 @ 11:15

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > win2000& asennus uuteen koneeseen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy