User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 16.7.2025 / 15:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > kovo pleikassa - pc hukannut kymmeniä gigoja
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kovo pleikassa - PC hukannut kymmeniä gigoja
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hansbaluu
Newbie
_
27. kesäkuuta 2005 @ 13:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi!

Eli ongelma on se, että mulla oli kovo pleikassa ja nyt aattelin laittaa sen pc:hen. Hd loader näyttää, että tilaa olisi 71gigaa (80gb kovo, mutta windows (Winhiip) ei löydä kuin 32 gigaa kovo kovolta. Formatoin kovon sekä PC:llä että Hdloaderilla, mutta kovo jotenkin siis pieneni melkein 50gigaa. Alunperin mulla oli kovoa tyhjänä joku 30gigaa, kun se oli kiinni pleikassa. Aattelinki, että jos Winhiip ei löydä kun sen tyhjän tilan ja se käytetty tila ei jostain syystä näy eikä formatoidu, en tiedä. Onko kokemuksia tai linkkiä tarjota?

Hannu
Hoijari
Member

16 tuotearviota
_
27. kesäkuuta 2005 @ 17:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katso nuo jumpperit että ovat oikein. Taitaa olla jumpperointi menny rajoitettuun moodiin eli ei enempää kuin 32Gt mutta katso että jumpperi on primary tai masteri.
foxmen
Newbie
_
29. kesäkuuta 2005 @ 18:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tyhmäkyn oon nii tuli mieleen oliko sun levyasemas formatti nfts mistä niitä latailit, mulla ei kyllä oo tietoo

foxxer
Mainos
_
__

_
hansbaluu
Newbie
_
29. kesäkuuta 2005 @ 19:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Homma hoidossa. Laitoin masteriks ja muutin kovon basic diskiksi, kun se jostain syystä oli dynamic disk. Kiitos vinkeistä.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > kovo pleikassa - pc hukannut kymmeniä gigoja

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy