User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.1.2025 / 08:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > tilaus http://www.nierle3.com
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
tilaus http://www.nierle3.com
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
vebo
Suspended due to non-functional email address
_
28. kesäkuuta 2005 @ 17:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pitääkö tuonne maksaa ennakolla vai voiko ne maksaa hakiessa postissa
tilasin 30 eestä tavaraa ja on mennyt jo viikko
jpekkam
_
28. kesäkuuta 2005 @ 17:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ennakkoon ite oon maksanu ja aina on tavara tullut.
vebo
_
29. kesäkuuta 2005 @ 06:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mun vanhemmat on tata ''vanhemman kansan kansaa'' eivät suostu maksamaan ennakolla, pelkäävät että pakettia ei tulekkaan
no toivottavasti se paketti tulee ilman ennakkoa
Degra
Senior Member

1 tuotearvio
_
29. kesäkuuta 2005 @ 07:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kestää viikko, pari, tilauksesta ennenkuin tavara on himassa. Kun vahvistus tulee siitä että ovat saaneet fyrkkaa perille, kestää yleisemmin 3-4 päivää niin tavara on Suomessa.

Hyvin toimii, ei mitään valittamista.
vebo
_
29. kesäkuuta 2005 @ 07:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
MITÄ...Kysymys kuuluu onko sinne pakko maksaa posti ennakko(laittaa rahat tilille ennen kuin ne lähettää mitään
timo82
Member
_
29. kesäkuuta 2005 @ 07:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On pakko maksaa etukäteen.
vebo
_
29. kesäkuuta 2005 @ 12:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no sinne jai halvat cd onko paikkaa jossa voi maksaa postissa hakiessa siis netti kauppaa jossa on noin halpaa?
Member

5 tuotearviota
_
29. kesäkuuta 2005 @ 16:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Menen

www.wesellcd.com

Ja saat paketin postiennakolla -->eli maksat vain ja ainoastaan postiin kun noudat paketin. Ja mikä parasta, levyt kyseisellä sivulla ovat halpoja, ja tulevat n.viikossa lähimpään postiisi.
Olen tilannut sieltä monta kertaa ja aina on tullut mitä olen tilannut. SUOSITTELEN.

Pöytäkone (HP Pavilion t.860.fi):
(LG 19" TFT) - (P4 3.4GHz) - (MSI 7600GT) - (4 x 1024 Mb DDR 400) - (500Gb + 250Gb + 250Gb) - (LightScribe DL DVD Writer) - (Windows XP Home Edition,Fin + Windows Vista Ultimate, Fin)

Läppäri (Acer Aspire 9301 WSMi):
(17"Laajakuva) - (2.00GHz) - (1024Mb DDR2) - (120Gb) - (1.3MP integroitu webkamera) - (Windows XP Media Center,Fin)

8/1 Mbit

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. kesäkuuta 2005 @ 17:06

jari75
Junior Member
_
29. kesäkuuta 2005 @ 17:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Korjataan tuo edellinen osoite..

http://www.wesellcd.com/shop/default.asp?SetLng=7

niin löytyy paremmin perille.
Member

5 tuotearviota
_
29. kesäkuuta 2005 @ 17:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hih =)

Pöytäkone (HP Pavilion t.860.fi):
(LG 19" TFT) - (P4 3.4GHz) - (MSI 7600GT) - (4 x 1024 Mb DDR 400) - (500Gb + 250Gb + 250Gb) - (LightScribe DL DVD Writer) - (Windows XP Home Edition,Fin + Windows Vista Ultimate, Fin)

Läppäri (Acer Aspire 9301 WSMi):
(17"Laajakuva) - (2.00GHz) - (1024Mb DDR2) - (120Gb) - (1.3MP integroitu webkamera) - (Windows XP Media Center,Fin)

8/1 Mbit
vebo
_
30. kesäkuuta 2005 @ 07:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
viel yks kyssä eli jos en maksa tuonne neardeen niin ne ei laheta vai pitääkö mun peruttaa se tilaus jotenkin?
vebo
_
30. kesäkuuta 2005 @ 07:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja vielä kumpaa noista cd kannattaa ostaa eli
100 kpl. VERBATIM CD-R, DataLife vai
100 kpl. PRINCO CD-R 80min. nopeus 48x, Cakebox
Member
_
1. heinäkuuta 2005 @ 11:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli Nierle ei varmastikaan lähetä mitään, jos sinne ei maksa mitään. 90% varmuudella näin.

Ja jos joku on kuullut jostain kaverin muijakaverin kaiman pikkuserkun kummin veljestä, joka ei ole saanut tavaroitaan maksettuaan ensin tilauksen, niin kuulisin mielellään. Tähän mennessä kukaan ei ole valittanut. Siis en ole siellä töissä, mutta mulle yleensä valitetaan asioista =)

Itse olen, kuten jossain muussakin ketjussa totesin, tilannut sekä Nierlestä että CDRohlingesta noin 300 euron tilauksen, jotka molemmat olen maksanut etukäteen, ja kummatkin on toimitettu perille juuri niinkuin pitää. Siis aivan suoraan väitän että he kyllä lähettävät tavarat, kun maksu on ensin saapunut. Siinä kestää viikko, ehkä kaksi, mutta ainakin mun tilaustahdilla, 6kk:n välein, on varaa odottaa se pari viikkoa.

Ja sen verran korjattakoon vielä, että Nierlen tavara ei kokemukseni mukaan ole halpaa, vaan edullista. Halpahan on nimenomaan huonoa.
vebo
_
2. heinäkuuta 2005 @ 08:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyvä myynti puhe XD
vebo
_
2. heinäkuuta 2005 @ 10:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
KIITOS KAIKILLE
laitoin Nierdelle postia etta haluaisin peruttaa postin ja laitoin sen tilaus numeron ja ne laitto etta ne pysäyttää sen...tilaan nytten Wesellcdsstä
Mainos
_
__

_
olmeri
Junior Member
_
2. heinäkuuta 2005 @ 14:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
maksakaa hyvät ihmiset visalla, niin jos tavaraa ei näy niin luottokunta maksaa sen sinun puolesta... ja visalla kun maksaa niin rahat menee vasta kuukauden lopussa..
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > tilaus http://www.nierle3.com

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy