User Käyttäjä Salasana  

perjantai 10.1.2025 / 16:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > xbox pelien polttaminen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
xbox pelien polttaminen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
XBX
Junior Member
_
29. kesäkuuta 2005 @ 09:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jotkut xboxin pelit voi poltaa dvd-r, mutta jotku eivät toimi dvd-r levyllä, mutta kuitenkin ne toimii dvd+rw miten ne voisi polttaa tuolle dvd-r:lle: Voisiko Alcohol 120% tai nerolla, jolla mie ite olen poltanut. Kumpaakin levynolen polttanut samalla tavalla mut kun se toimii sillä dvd+rw mut miten ne sais dvd-r
Senior Member

2 tuotearviota
_
29. kesäkuuta 2005 @ 10:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mul itellä toimii kaikki pelit mitä oon polttanu (kaikki oon polttanu dvd-r levylle, merkki ollu aina TDK). voi olla et jos kaikki ei toimi et jos oot käyttäny jotain toisen valmistamaa levyä, jos se ei lue sitä. emt?

tosin en oo enää ite polttanu pitkää aikaa levyjä koska oon aina siirtäny ne suoraan kovolle (160gb kovo) ja kaikki muutki 'roskat' sinne vaan.

edit: lisäys

Asus P8Z68-V PRO/GEN3 | 2500K + H2O | 8GB Vengeance | HD6870 + H2O | Samsung 830 SSD | Antec P180 + NeoHE 550W | Samsung SyncMaster 2333SW

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. kesäkuuta 2005 @ 10:40

Member
_
29. kesäkuuta 2005 @ 11:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
koita erimerkkisiä dvd-levyjä ja polta 2x nopeudella
osku3200
Member
_
1. heinäkuuta 2005 @ 14:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mullaki on nyt kaikki pelit toiminu ku ostin tdk dvd-r levyjä, polttelin joskus pelit "huonompi-laatusille" dvd-r aihioille jotka sain joskus halvalla, ne välillä toimivat ja välillä eivät ja 4x polttonopeutta eivät kestäneet ollenkaan...
XBX
Junior Member
_
1. heinäkuuta 2005 @ 14:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ne levyt ovat samsungin ja olen aina polttanut hitaimalla nopeudella
XBX
Junior Member
_
1. heinäkuuta 2005 @ 14:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joskus pelin meinaa käynnistyy mutta ei lähde ja joissaki lukee et data levy vaikka poltin .iso image muodossa nerolla samalla tavalla kuiteski ne toimi kun poltin dvd+rw:lle mutta ei dvd-r pitäiskö ostaa dvd+r levyjä, muuten mulla on samsungin dvd asema
murphys
Junior Member
_
2. heinäkuuta 2005 @ 19:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihme juttu, mul oli just toisinpäin eli -levyt toimi hyvin mut +levyt ei, eli säädin laseria ja nyt on 1000 ohmia sen vastus. Ohjeet laserin säätöön sain googlella. Toimenpide on kuitenkin riskialtis ja en suosittele jos jotkin levyt toimii. Alkuperäinen vastus oli melkein 2000 ohmia mulla ja nyt kyl toimii paremmin.

Naura maailmalle, niin maailma nauraa kanssasi.
antti94
Junior Member
_
3. heinäkuuta 2005 @ 14:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suosittelen Dvd-r ja alcohol 120%.

Sinulla tietenkin pitää olla polttava dvd-asema.

Naapurisi
Member
_
7. heinäkuuta 2005 @ 10:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikös tämä ole sitä niin kutsuttua "PIRATISMIA"
Mitäs seuraavaksi miten saa 80G kovon poltettua täyteen pelejä ja missä kannattaa myydä? (ei vissiin englannissa ainakaan)

Commodore 64
Mainos
_
__

_
Senior Member

2 tuotearviota
_
7. heinäkuuta 2005 @ 10:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ostat 80gb kovon ja käyt hakees kaupasta tarpeeks pelejä et saat kovon täytee ;);) ja myy vaik huuto.netissä :P

Asus P8Z68-V PRO/GEN3 | 2500K + H2O | 8GB Vengeance | HD6870 + H2O | Samsung 830 SSD | Antec P180 + NeoHE 550W | Samsung SyncMaster 2333SW
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > xbox pelien polttaminen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy