User Käyttäjä Salasana  

perjantai 6.6.2025 / 16:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > näyttis+plus uus virtalähde
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
näyttis+plus uus virtalähde
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Team69
Junior Member
_
29. kesäkuuta 2005 @ 09:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon päätyny siihen että voisin ostaa luultavasti semmosen näyttiksen Gainward 6600GT 128mt AGP, se olis varmaa riittävä nykypeleihinkin...Ajattelin vaan tässä että tietäiskö kukaan millasen virtalähteen kannattais ostaa ku mulla on nyt ittellä vaan 300W virtalähde..En tartte mitään kallista kunhan se vain toimii hyvin eikä haittaa vaikka pitäis enemmänkin ääntä. Ku bujettia ei ois molempiin ku sellanen vähä päälle 200e...Miten sen uuden virtalähteen asentaminen onnistuu? Onks se vaan että ruuvaa vanhan pois ja laittaa uuden tilalle??
Senior Member
_
29. kesäkuuta 2005 @ 09:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä mielestäni 300W laadukkaasta powerista riittää 6600GT:lle. Mutta jos todellakin on tarvitsee powerin vaihtaa niin onhan se helppo homma. Ottaa vanhan pois ja laittaa uuden tilalle, kunhan muistaa laittaa kaikki virtajohdotki takaisin oikeille paikoilleen =).
Team69
Junior Member
_
29. kesäkuuta 2005 @ 10:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo ei toi gainwardin kortti vaadi kuin 300W virtalähteen...Onneks... Ku ei mulla pitäis olla mitään virtasyöppöjä laitteita? Mitkä vois muuten syödä paljon virtaa?? Kyllä mä ostan sit ton 6600GT:n kerta ei tartte ostaa ees uutta virtalähdettä...
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
29. kesäkuuta 2005 @ 14:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Mitkä vois muuten syödä paljon virtaa??
Nykyään kaikki tehokkaimmat näytönohjaimet syövät paljon tehoja (6800GT/X800XL ja siitä ylöspäin). Yksi kovalevy ei paljoa tehoja vie, mutta useampi saattaa jo tuntua varsinkin käynnistyksessä kun suurin teho piikki tulee. Jos on paljon ulkoisia laitteita USB väylässä kiinni niin ne voivat jonkin verran tehoja syödä. Kaikki intelin sisätilan lämmittimet 3,2GHz ja ylöspäin. jne.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > näyttis+plus uus virtalähde

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy