User Käyttäjä Salasana  

tiistai 30.12.2025 / 12:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > emolevyyni sopiva muisti?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Emolevyyni sopiva muisti?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Tomi.K
Account closed as per user's own request
_
30. kesäkuuta 2005 @ 21:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on MSI 648F Neo -emolevy ja aattelin tässä ostaa lisää muistia. Suunnittelin tommosta 512mt palikkaa mut sit tuli vähä miettimistä ton sopivuuden kanssa. Tässä on linkki tohon emolevyn tietoihin ja sanokaa nyt tekin viä et mitä muistia mä nyt voisin ostaa tohon :

http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_deta...

...elikkä kun on noita kaikenlaisia muistipalikoita, DDR DIMM, DDR SDRAM, DIMM DDR266/333, DIMM DDR400... nii että minkälainen muisti sit sopis tohon mun emolevyyn? (mitä suosittelisitte?) Saattaa olla että esitin asian tyhmästi, mutta en tiä miten siitä oikeen alottaisinkaa puhuu... mut kiitos etukätee jos jaksatte auttaa mun "newbie-ongelmaa" :)
Limasika
Senior Member

1 tuotearvio
_
30. kesäkuuta 2005 @ 23:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tavallista DDR:ää tuo emo syö, eli voit laittaa siihen 2 kampaa DDR 400 tai 3 kpl DDR 266/333, kuitenkin maksimissaan 3 gigaa muistia yhteensä.

Vaikka tuosta löytyy halpa muistipalikka joka käy koneeseesi:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=6338
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > emolevyyni sopiva muisti?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy