User Käyttäjä Salasana  

torstai 25.9.2025 / 02:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > torrenttien purku
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Torrenttien purku
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
arc03
Senior Member

1 tuotearvio
_
1. heinäkuuta 2005 @ 06:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun lataus on valmis, tarttee lataus zipata, jolloin sieltä tulee kymmeniä tiedostoja jotka on nimetty yleensä muodossa xx, xx1, xx2, xx3 jne. Mistä tietää, mikä pitää avata, että koko höskä minkä on ladannut myös pelittää? Vai kaikkiko?

...jagulaari...
pkaksp
Moderator
_
1. heinäkuuta 2005 @ 06:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aukaiset ensimmäisen paketin, niin se purkaa kaikki samalla.
Senior Member

1 tuotearvio
_
1. heinäkuuta 2005 @ 07:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pieni korjaus eli ei pidä ensimmäistä avata voi avata vaikka jonkun toisen, ei sillä ole väliä.
jarzza
Suspended due to non-functional email address
_
1. heinäkuuta 2005 @ 08:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
WinRAR:ia kannattaa suosia. (ei mainos) :)
arc03
Senior Member

1 tuotearvio
_
1. heinäkuuta 2005 @ 09:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ai, miks? Mulla on toi 7zip.

...jagulaari...
arc03
Senior Member

1 tuotearvio
_
1. heinäkuuta 2005 @ 09:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

...jagulaari...
arc03
Senior Member

1 tuotearvio
_

Edit: ***tu tätä konetta...

...jagulaari...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. heinäkuuta 2005 @ 09:09

nrautava
Suspended permanently
_
1. heinäkuuta 2005 @ 15:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koska näillä nörteillä (kuten itsellä) on WinRAR .rar filujen, WinZip .zip filujen ja WinAce .ace filujen purkua varten... Koska nämä hallitsee oman alueensa parhaiten...

Mutta tärkein on että mitä softaa käyttää niin se toimii... Vai?

lisätietoa:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/205017
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/202033
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/205501

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. heinäkuuta 2005 @ 15:22

arc03
Senior Member

1 tuotearvio
_
1. heinäkuuta 2005 @ 15:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, tolla 7zipillä olen kyllä tähän asti pärjänny.

...jagulaari...
AfterDawn Addict
_
3. heinäkuuta 2005 @ 13:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen huomannut ainakin noita rar-paketteja purkaessa että winrar usein vaatii että purn sen torrentin viimoisesta rar-paketista, myös eka joskus toimii. Nimittäin ne välillä olevat antavat jotain erroria, kun avaat sen paketin winrariin niin siihen purettavan filun perään tulevat semmoiset nuolet ja purkaus ei onnistu. Riippuen avattavasta paketista tulee joko, --> , <-- tai sitten <--> -nuolet.

| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |
nrautava
Suspended permanently
_
3. heinäkuuta 2005 @ 15:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihmeellistä...

Mä kokeilin ja voin purkaa toi imagen mistä arkiston filusta vain.

AfterDawn Addict
_
3. heinäkuuta 2005 @ 15:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no eräällä kaverillani oli täysin sama probleema ainakin yhden filun kanssa.

| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |
ZewQ
Suspended due to non-functional email address
_
10. heinäkuuta 2005 @ 10:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pura se eka winrarilla nii se purkaa loput automaatisesti.
Mainos
_
__

_
nrautava
Suspended permanently
_
10. heinäkuuta 2005 @ 17:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tutustustukaa:

http://koti.mbnet.fi/nrautava/index_4.html
ja sieltä näihin oppaisiin
- RAR kirjaston purku
- Alcohol 120%

afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > torrenttien purku

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy