User Käyttäjä Salasana  

perjantai 6.6.2025 / 18:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > a-linkin nat asetukset!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
a-linkin nat asetukset!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jokisam
Suspended due to non-functional email address
_
1. heinäkuuta 2005 @ 10:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on RoadRunner 44B modeemin!! avasin maxinetin netin ja sit huomasin että siinä jaetaan natilla jotenki netti muille käyttäjille!!
miten se toimii. pääsen modeemin sisälle ja kaikkee muuttamaan mutta en tiedä mitä sinne pitäis kirjottaa ja mihin
Junior Member
_
1. heinäkuuta 2005 @ 11:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei millään pahalla, mutta sanon suoraan että luovuta ajoissa.
En saanut ikinä toimimaan A-Linkillä nattausta kyseisessä mallissa, kannattaa hakea uusin firmware ennenkuin testaat, mutta meillä kävi niin että se oli sitten A-Linkin menoa, joten harkitse tarkkaan. A-linkin sivuilta kyllä löytyy tohon firmware + ohjeet mutta sun pitää olla erittäin varovainen sen päivittämisen kanssa. Jos kuitenkin käy niin hyvä tuuri, että A-Link hajoaa, niin osta ihmeessä ZyXEL Prestige tilalle.
Siinä toimii NATti. taisi olla ihan vakiona.

Itse en kyllä enää viitsisi koskea A-Linkin tuotteisiin.. sellainen pettymys oli oma RR64 modeemi.

I use computers more rarely.
Junior Member
_
1. heinäkuuta 2005 @ 11:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
PS. "Erittäin tyytyväinen jokaiseen ZyXEL-tuotteeseen jota olen käyttänyt '90 saakka"
Senior Member
_
1. heinäkuuta 2005 @ 12:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ai mä en tienykkään että tää rr64 on jo vuodelta -90 peräisin jos sä kerran jo 90 vuonna luovuit tästä ja siirryit siihen zyxeliin...
Joka tapauksessa mulla tää on kyllä toiminu perusasetuksilla hyvin, tällä hetkellä kolme konetta verkkokaapelilla netissä ja lisäksi tää kannettava wlanin kautta, eikä oo muuta tarvinu tehdä kuin tökätä piuhat kiinni...
Kieltämättä mäkään en jaksanut noihin asetuksiin perehtyä, joten olisin kyllä kiitollinen jos joku osaisi neuvoa miten saisi yhdelle koneelle avattua portit palomuurin läpi, että toimis toi winmx vähän nopeammin, kun toi linux-pohjainen softa tossa a-linkissä on ihan hepreaa, ja ohjeet on vaan englanniksi...

AMD X2 5000+ black edition @ 3100mhz
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
1. heinäkuuta 2005 @ 13:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos et käytä NATia niin porttien avaaminen konekohtasesti voi olla aikas hankalaa. Tuskin se supporttaa siis niinkun modeemin PORTin porttikohtaista palomuuria.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > a-linkin nat asetukset!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy