User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 29.1.2025 / 02:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > dvdcopyone ohjelma ja sen käyttö.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVDCopyONE ohjelma ja sen käyttö.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
nuotti
Junior Member
_
28. tammikuuta 2003 @ 11:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minulla on kyseinen ohjelma ja nyt haluaisin tietää että kauanko kestää dvd:n kopioiminen cd-r/rw:lle ja minkä laatuinen siitä tulee. Sekä sen että minun tietääkseni "Lähde" tarkoittaa mistä kopioidaan ja "Kohde" minne kopioidaan. Voin valita lähteeseen kummatkin asemat tai imagen, mutta kohteeseen en voi laittaa kuin cd-rw/dvd-combo asemani tai imagen. Joten miten onnistun polttamaan DVD leffan cd-r/rw:lle ? (Itse en ollut aivan 100% varma joten päätin kysyä viisammilta)
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
28. tammikuuta 2003 @ 17:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yks samanlainen viestiketju riittää..

EDIT: Poistin toisen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. tammikuuta 2003 @ 17:10

afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > dvdcopyone ohjelma ja sen käyttö.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy