User Käyttäjä Salasana  

tiistai 7.1.2025 / 01:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > kone jumiutuu täysin, mikä avuksi?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kone jumiutuu täysin, mikä avuksi?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
skyman15
Newbie
_
3. heinäkuuta 2005 @ 17:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin mulla on tällänen ongelma mitä mä en tiiä et mihi se liittyy tai mistä se johtuu eli. Mulla aina välillä menee tää tietokone iha tilee sillein et näkee ruudun, mutta ei voi tehdä mitään ei voi liikuttaa hiittä eikä mitään?? mistä voisi johtua ja miten voin saada sen pois?

Rogues do it from behind!!
Staff Member

32 tuotearviota
_
3. heinäkuuta 2005 @ 18:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koneen lämpötiloja seurannut esim. speedfan ohjelmalla?
Muistien kunto tarkistettu joko memtest86 tai memtest86+ ohjelmalla?
Mikä käyttöjärjestelmä ja mistä osista kone koostuu?
Otsikkoon voi panostaa myös hieman enemmän.
Senior Member
_
3. heinäkuuta 2005 @ 19:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minkälaisessa tilanteessa se jumii? Käytätkö useita ohjelmia yhtäaikaa?
Paina Ctrl+Alt+Del nappeja yhtäaikaa. Aukeaa tehtävienhallinta, katso siitä alhaalta kohdat:
prosessit: Suoritinkäyttö: Muistinvaraus:
Mitä ne näyttää?

Ja kerro tosiaankin vähän lisää koneestasi.
Moderator
_
3. heinäkuuta 2005 @ 19:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
..nuo säännöt kannattaa muutenkin lukea läpi ja vilkaise tuota otsikosta kerrottavaa kohtaa ainakin...korjaan sitä itse.

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
skyman15
Newbie
_
4. heinäkuuta 2005 @ 07:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmmm Weird... sain sen ongelman korjattuu mut nyt ilmeni eyk toinen onkelma, mut se on vain peleis. siis se on sellanen et jos on vaik joku valo pelis niin siitä lähtee sellanen ihme juttu eteenpäin... en osaa selittää mut voiko tänne laittaa kuvii niin ymmärtäisitti.?

skyman15
Newbie
_
4. heinäkuuta 2005 @ 07:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ai sori mun olis pitäny alottaa uusi keskustelu... :D rekisteröidyin tänne vasta eilen niin en ollu lukenu noit sääntöi viel. anteeksi :D

Naapurisi
Member
_
4. heinäkuuta 2005 @ 09:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Veikkaan että sun ihme jutut on grafiikkavikoja.
Tämä on telepatiaa...

Commodore 64
Senior Member
_
4. heinäkuuta 2005 @ 12:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
en osaa selittää mut voiko tänne laittaa kuvii niin ymmärtäisitti.?
Voihan niitä laittaa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. heinäkuuta 2005 @ 12:33

skyman15
Newbie
_
4. heinäkuuta 2005 @ 16:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Naapurisi miten niitä saisi korjailtua? mulla on radeon 9800 pro ja hain siihen just uudet driverssit, mutta ei vaikuttanut asiaan muuten koneeni: amd 3200+, 1024ddr, sit se radeon, 250gm kovo mitä muuta pitäs tietää. en oo mikään kovin iso tietokone expertti et neuvoja voin ottaa miellellään vastaan.

Ola91
Suspended permanently
_
4. heinäkuuta 2005 @ 18:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hae vaikka Powerstrip ja alikellota näyttis.
http://www.mikrobitti.fi/nettijatkot/2003/02/virittely/ ja sieltä löytyy Kopioi Powerstrip Apajalta.

Yritä tosiaan seurata kuumeneeko kone liikaa.

Edit:kirjotusvirhe

Elämä on kovaa, osta kypärä

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. heinäkuuta 2005 @ 18:04

skyman15
Newbie
_
4. heinäkuuta 2005 @ 19:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No mä hain ton speedfan ja siin oli mun tuulettimen nopeus 40% ja kuumuus oli joku 60 ja siin oli liekin kuva niin ajattelin et voi nostaa sen 100& niin sit se muuttu vihreeks. Mut se grafiikka juttu ei häipyny!

Staff Member

32 tuotearviota
_
4. heinäkuuta 2005 @ 20:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Speedfan:illa ei voi säätää näytönohjaimen tuuletinta, ainoastaan suorittimen ja emolevyn (tietenki jos laittaa lisätuulettimen itse johon ottaa virrat emolevyltä...).
Mainos
_
__

_
skyman15
Newbie
_
5. heinäkuuta 2005 @ 04:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on ittellä näytön ohjaimes erillinen tuuletin mitä voi säätää sellasesta nipusesta siinä on 2 voimakkuutta.

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > kone jumiutuu täysin, mikä avuksi?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy