User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 25.12.2024 / 17:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > mp3-levyn polttaminen nerolla
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
mp3-levyn polttaminen Nerolla
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kermeli
Newbie
_
4. heinäkuuta 2005 @ 07:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli miten saan poltettua Nerolla tietokoneellani olevia mp3-biisejä levylle niin, että pysyy mp3-muodossa? Kun audio cd:n valitsemallahan ne menee normaaliin cd-muotoon..
pkaksp
Moderator
_
4. heinäkuuta 2005 @ 07:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Poltat joko Data-cd:n tai sitten nerosta mp3-levyn poltto. (music -> mp3 disc)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. heinäkuuta 2005 @ 07:48

kermeli
Newbie
_
4. heinäkuuta 2005 @ 07:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon varmaan ihan tyhmä, kun en löydä noita vaihtoehtoja, mut siis kun mä avaan neron, niin eka tulee kuvake, jonka oikeessa reunassa on vaihtoehdot allekkain mistä valitaan, et mikä muoto otetaan: CD-ROM(ISO), Audio CD, Mixed Mode CD jne.. Niin mistä voin valita ton Data-cd:n? Jos vaan viitsit, niin kertoisitko mulle ihan yksityiskohtaisesti, kiitos! Oon nimittäin vähän käsi näissä jutuissa ;)
pkaksp
Moderator
_
4. heinäkuuta 2005 @ 08:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Klikkaa siitä kuvasta Nero Express jos vain mahdollista. Hieman selkeämpi ja helpompi aloittelijalle. Jos sitä vaihtoehtoa ei ole, niin data-cd:n saat poltettua valinnalla CD-ROM (ISO).
Mainos
_
__

_
kermeli
Newbie
_
4. heinäkuuta 2005 @ 08:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, nyt rupes selkenemään! Eli sit vaan valitsen haluamani biisit ja poltan. Kiitos sulle!
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > mp3-levyn polttaminen nerolla

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy