User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 19:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > tekstit vcd:lle jälkikäteen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tekstit VCD:lle jälkikäteen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ooiu
Junior Member
_
28. tammikuuta 2003 @ 19:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voiko VCD:lle liittää tekstit jälkeenpäin? Tarkoitus olisi katsella leffaa DVD-soittimella, mutta tekstit unohtuivat. Ei jaksaisi aloittaa koko hommaa alusta.
lateh81
Member
_
28. tammikuuta 2003 @ 19:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vcd ei tue irto tekstejä kuten svcd. eli jos alkuperäinen lähde materiaali on vielä tallella niin kannattaa pakata siitä uudelleen tekstien kanssa.
ooiu
Junior Member
_
30. tammikuuta 2003 @ 07:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitenkäs SVCD:n irtotekstit? Toimiiko samalla periaatteella kuin DivX:ssa? Ts. jos haluan katsoa koneella SVCD:tä, toimin tekstejen kanssa samoin DivX-tapauksessa? Jos katson SVCD:tä DVD-soittimella, niin miten toimin silloin? Poltanko levylle kuvamateriaalin ja tekstit samaan kansioon ja se on siinä?
-JHS-
Member
_
30. tammikuuta 2003 @ 07:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos haluat svcd:hen sub:t ja käyttää katselemiseen standalone soitinta. Tulee sulla olla ensinnäkin soitin joka tukee tuota ominaisuutta.. http://www.vcdhelp.com/dvdplayers.php?DVDname=&svcd=1&Search=Search&svcdsubs=1&Submit2=Search

... itse joudun aina tekemään svcd:t "permanent subs" kun tuota erillisien subbien ominaisuutta ei tueta omassa sonyssä.

Ohjeet tuohon subbien saamiseen svcd:hen löytyy...

* http://users.evitech.fi/~samulib/svcd.htm
* http://www.vcdhelp.com/dvdripping.htm#svcd
* http://fin.afterdawn.com/artikkelit/

olettaen että teet svcd:t dvd:stä.. ohjeet kyllä löytyy myös divx-->svcd.. katso samat paikat läpi.

-JHS-
toukkaman
Suspended due to non-functional email address
_
1. helmikuuta 2003 @ 11:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ymmärtääkseni dvd2svcd ohjelman svcd subit on muka philipsin formaatti, silti yksikään philipsin kone ei niitä näytä. En ainakaan ole sellaiseen vielä törmännyt. vcdhelpissä on listattu soittimia, jotka muka toistaisivat tekstit. Useita em. soittimia olen kokiellut, näkemättä tekstejä. Wirmwaren tyypeistä en ole varma, mutta useita olen testannut... philips, pioneer, jvc, yamaha...

Ainoat joissa olen saanut tekstit näkymään on finlux:in uusin malli ja denver:in useat mallit.

Itselläni on denverin 311, ja toistaa vaikka näkkileipää. Toistaa mm. 90 min kiekot, mp3, aluekoodivapaa, toistaa 4 subi raitaa svcd:ltä, ja on lisäksi makrovision vapaa. Eikä ole hinnalla pilattu.
Mainos
_
__

_
ooiu
Junior Member
_
4. helmikuuta 2003 @ 07:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
TOUKKAMAN!!!

Mistä olet hommannut Denver 311:n? Itse olen jonkin aikaa sellaista metsästänyt huonolla menestyksellä. vcdhelp.comista löytyy sen verran imartelevat arvostelut, että voisi olla ostamisen arvoinen laite.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > tekstit vcd:lle jälkikäteen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy