User Käyttäjä Salasana  

tiistai 7.1.2025 / 02:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > watchdog.sys
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Watchdog.sys
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
samppa79
Newbie
_
5. heinäkuuta 2005 @ 04:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miten saisin taas koneeni toimimaan, kone kaatuilee ja valittaa watchdog.sys tiedostoa. Ongelma alkoi esiintyä sen jälkeen kun olin lisännyt koneeseen lisää muistia 512mb ddr 400 nyt muistia siis 1Gb.
win XP Amd xp 2200+ Ati radeon 9800 pro service pack 1

Tieto on valtaa
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
5. heinäkuuta 2005 @ 05:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niinkuin Agent_007 mainitsi aikoinaan..

24. lokakuuta 2004 @ 14:20
the watchdog.sys is a Microsoft file that is
part of the "windows display subsystem"
näytönohjaimen ajurit uusimmat?
Piirisarjan ajurit päivitetty?

Jos jatkaa kone vielä kiukuttelua,niin tuolla on toi watchdog.sys filu:
http://www.dynamiclink.nl/htmfiles/rframes/sys-w01.htm

Et ole ajatellut päivittää XP:hen SP2:sta?

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. heinäkuuta 2005 @ 05:55

samppa79
Newbie
_
5. heinäkuuta 2005 @ 06:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
näytönohjaimen ajurit vaihdoin noin 2viikkoa sitten uusiin atin ajureihin. Onko mahdollista että ajurit olisivat korruptoituneet muistin vaihdon yhteydessä. Täytyy yrittää noita piirisarjan päivityksiä.¨Mutta olen kuullut vain pahaa sp2 joten en ole uskaltanut päivittää..kuulemma hidastaa konetta merkittävästi..

mutta kiitos paljon neuvoista...

Tieto on valtaa
samppa79
Newbie
_
5. heinäkuuta 2005 @ 06:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
näytönohjaimen ajurit vaihdoin noin 2viikkoa sitten uusiin atin ajureihin. Onko mahdollista että ajurit olisivat korruptoituneet muistin vaihdon yhteydessä. Täytyy yrittää noita piirisarjan päivityksiä.¨Mutta olen kuullut vain pahaa sp2 joten en ole uskaltanut päivittää..kuulemma hidastaa konetta merkittävästi..

Tieto on valtaa
samppa79
Newbie
_

Tieto on valtaa
Senior Member
_
5. heinäkuuta 2005 @ 06:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
kuulemma hidastaa konetta merkittävästi..
Mulla ainakin vaikutus oli nopeuttava...

pkaksp
Moderator
_
5. heinäkuuta 2005 @ 08:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
SP2 on sen verran tärkeä päivitys windowsin turvallisuuden kannalta, että se olisi kyllä syytä asentaa. Jos ei se toimi, niin sen voi aina poistaa sieltä. Tuosta päivityksestä on sekä huonoja että hyviä kokemuksia, joten kokeilemalla selviää toimiiko se sulla vai ei.
Senior Member
_
5. heinäkuuta 2005 @ 12:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asennahan kaikki windowsin päivitykset. Varmaan suurimmalla osalla tuo sp2 on toiminut ilman ongelmia.
Mainos
_
__

_
ahvenisto
Junior Member
_
5. heinäkuuta 2005 @ 13:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla myös nopeuttanut konetta...
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > watchdog.sys

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy