User Käyttäjä Salasana  

torstai 25.9.2025 / 02:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++ jumittaa selaimen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Dc++ Jumittaa selaimen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Rewo
Newbie
_
8. heinäkuuta 2005 @ 14:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ainakun minulla on Dc auki ja olen imuttanut sillä jotain, vaikka 200mt tai enemmän (yleensä vaihtelee) Selaimeni Firefox ei enään mene millekkään sivulle vaan sanoo aina: Muutetaan verkkotunnusta www.google.com... jos vaikka yrittää googleen. Sama tulee IE ja Operalla. Olisiko tietoa mistä tämä voisi johtua?
Threat
Senior Member

2 tuotearviota
_
8. heinäkuuta 2005 @ 14:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä minullakin on hidasta netin toiminta mikäli samalla lataa jotain tiedostoa.

Omasta puolestani olen huomannut sen, että jos dc on auki näytöllä ja yrittää avata selaimen näppäimistön pikanapista, ei tapahdu mitään. Kaikki on taas normaalia kun pienennän dc:n oikeaan alakulmaan ja avaan selaimen siitä pikanapista.

MB: Asus A8N5X
CPU: AMD Athlon 64(tm) 3200+ @ 2,0 GHz
GC: Club 3D Geforce 6800GS
Mem: 3070mb DDR RAM @ 400 mhz
HD: 160 gb. Maxtor hard disk
200 gb. Maxtor hard disk
+ Smartx v2.0 modded Xbox gaming console
Rewo
Newbie
_
9. heinäkuuta 2005 @ 08:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mutta kun selain ei ole hidas, vaan se ei mene enään minnekkään vaikka se olisi kuin kauan tahansa siinä...
Senior Member

7 tuotearviota
_
9. heinäkuuta 2005 @ 11:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

http://www.launchy.net/ - Open Source Keystroke Launcher
http://windowspager.sourceforge.net/ - Open Source Desktop-switcher
Rewo
Newbie
_
9. heinäkuuta 2005 @ 13:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mutta tuossa puhuttiin Xp Sp2:stä ja mulla on 98se... Mut kiitti silti.
Senior Member

10 tuotearviota
_
9. heinäkuuta 2005 @ 15:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
98SE ("susikasi").. Ei olisi uutta, etteikö toimisi.
Siksikö pidät tuota että sulla on hidas kone? Harkitse vaihtoehtoa Linux.
Muuten jos olet ostanut vain tuon, kannattaa ostaa 2k/XP jos on rahaa.
Minulla sanoi samaa, kun olin ladannut paljon, esim. 5 tuntia putkeen nopeasti. Sen jälkeen jouduin sammuttamaan boxini. Voi olla, että vika on myös siinä (Zyxel prestige 600 series), mutta sille ei voi mitään. Kai.
Viisas voi vastata, jos tietää.
Rewo
Newbie
_
9. heinäkuuta 2005 @ 17:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No kyllä vaihtasin Xp:hen, mutta kun on ollut vähän ongelmia asennuksessa... Kato toi aihe: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/204145
Senior Member

10 tuotearviota
_
12. heinäkuuta 2005 @ 15:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mites 2k?
Ja edelleen Linux voisi toimia. Kokeile edes, voit jäädä 'koukkuun', niinkuin minä.
Mainos
_
__

_
Rewo
Newbie
_
13. heinäkuuta 2005 @ 18:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikös toi 2k tartte jotain ajureita? Tai ainakin mitä asennus kuvia kahtoin oli kovasti samannäköinen kuin Xp:n asennus... En oikein noista Linuxeista tiedä. Kun niitä on niin monta erilaista. Mikä niistä olisi hyvä? Ja saako siihen ohjelmia, kun yleensä kaikki on Windows:eile. Ja tarviiko Linux jotain ajureita? Ja voisinko asentaa Linuxin 'koeajalle' toiselle asemalle?
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++ jumittaa selaimen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy