User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 29.1.2025 / 02:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > mihin ladataan kodekit?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mihin ladataan kodekit?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
memi_1
Inactive
_
29. tammikuuta 2003 @ 16:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ois hienoa jos joku viittis neuvoa alottelijaa, ku ois kiva saada oma leffateatteri pyörimään ; ) Eli:

xvid leffat ei pyöri (oon lukenu keskustelua jo mutta en tajua hakkerikieltä), joten voisko joku kertoa step by step että mistä, miten ja mikä mahdollisimman kattava kodekki mun pitäis ladata, jotta noi xvid:itkin näkys?Mihin kansioon ne pitää ladata ja mistä nään että mikä/mitkä kodekki ohjelmat mulla jo on?

Memi ;=0
Bonehead
Junior Member
_
29. tammikuuta 2003 @ 16:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lataa esim. Ffdshow niminen ohjelma sen saa täältä afterdawnista ja siinä on divx, xvid ja muitakin kodekkeja. Ja se näyttää myös tekstit.
memi_1
Inactive
_
30. tammikuuta 2003 @ 05:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitti, tosta luinkin että vois olla hyvä, mutta mihin kansioon se pitäs ladata (onko väliä?) C/Program files?Mistä nään mitä kodekkeja mulla jo on ja missä ne on? (kun siis muut paitsi tää xvid toimii kyllä)

Vähän jeesiä vielä tarvittas ; )

Memi ;=0
Mainos
_
__

_
Bonehead
Junior Member
_
30. tammikuuta 2003 @ 06:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei mitään väliä minne asentaa kunhan siellä vain on vapaata tilaa.
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > mihin ladataan kodekit?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy