User Käyttäjä Salasana  

lauantai 27.12.2025 / 22:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > koskahan fx-57 tulee akibaan/suomeen?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Koskahan FX-57 tulee akibaan/suomeen?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:123>
Pahviaivo
Suspended permanently
_
9. heinäkuuta 2005 @ 11:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli tilasin eilen illalla tämän prosessorin akibasta:

http://www.akiba.fi/?5059

Siinä lukee,ettei tilausaikaa ole vahvistettu eli ajattelin kysyä että onkohan sitä edes tullut akibaan?
Menin mbnettiin ja sieltä valitsin suorittimet.Sitten otin sen Athlon 64 kohdan.Siihen tuli lista ja siellä oli fx-57 prossu.Sen kohdalla luki että niitä on 1 kappale.Mutta en jostain syystä ole oikein varma että onko niitä saapunut akibaan kun kerran akibassa luki että toimitus aikaa ei vahvistettu.Eli jos joku tietää että kauanko suunnilleen kestää että tämä prossu saapuu postissa minulle niin ilmoitelkaa tähän topicciin.Ja voisiko joku ystävällisesti ottaa selville että onko sitä tullut akibaan.

Kiitos.
Pahviaivo
Suspended permanently
_
9. heinäkuuta 2005 @ 11:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ai niin.Unohdin laittaa yhden tärkeän jutun.(En tiedä olisiko tästä kannattanut tehdä uutta topiccia mutta...)
Eli sopiiko tämä prosessorijäähdytys FX-57 prossuun:

http://www.akiba.fi/?4689
zapetu
Senior Member
_
9. heinäkuuta 2005 @ 11:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Ja voisiko joku ystävällisesti ottaa selville että onko sitä tullut akibaan.
Ehkä voisit itse soittaa tai lähettää sähköpostia Akibaan ja tiedustella asiaa... ;)
Quote:
Eli sopiiko tämä prosessorijäähdytys FX-57 prossuun:

http://www.akiba.fi/?4689
Sopii FX-57 prossulle, joka menee Socket 939 kantaan.

Ja otsikoksi olisi voinut laittaa vaikka "Milloin FX-57 tulee akibaan/suomeen". Eli hieman tarkempia otsikoita kiitos.

Zerofanzone: http://www.zfz.com/ - VGA Charts: http://tinyurl.com/9m6d8 - CPU Charts: http://tinyurl.com/8phlj - Kerro tietokoneistasi: http://tinyurl.com/cuwnp
Supo
Senior Member

1 tuotearvio
_
9. heinäkuuta 2005 @ 11:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja luultavasti tää on taas se v..... huomionkipeä kersa.

On moraalisesti väärin antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa.
jersi
Member
_
9. heinäkuuta 2005 @ 12:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo voi olla paras jos itse selvittää onko se tullut sinne :)hieman haiskahtaa kyrbiinalta :D
zapetu
Senior Member
_
9. heinäkuuta 2005 @ 13:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Offtopic:

Annetaan sille vielä mahdollisuus, koska pitäviä todisteita ei ole tämän nikin käyttäjästä (vaikka tiedämme kaikki kuka se on).

Eli Pahviaivo aina kun sinulla on jotain kysyttävää, niin esitä ne tässä viestiketjussa. Ja älä avaa lukemattomia muita viestiketjuja. Älä lähde mukaan mihinkään väittelyihin. Ei enää yhtään sanaa siitä kuinka joku tietokoneen osa on paras ja nopein. Kysy ainoastaan en kysymykset, jotka auttavat sinua saamaan konepakettisi kasaan ja koottua.

Eli siis älä kommentoi Supon tai jersin viestejä mitenkään. Erään herra jjjjj:n kanssa on täällä erittäin tiukka linja ja bannia tulee hyvinkin pienestä asiasta. Äläkä myöskään kommentoi tätä viestiä mitenkään.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. heinäkuuta 2005 @ 13:04

satajet2
Member
_
9. heinäkuuta 2005 @ 13:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
katoin vaan tota ekaa linkkii...

AMD:n uusi lippulaiva ennakkotilattavissa!

Toimitusaikaa ei vahvistettu!

noi 2 rivii pisti aika pahasti silmään... että että... sillee

...
Pahviaivo
Suspended permanently
_
9. heinäkuuta 2005 @ 13:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu...lähetin eilen sähköpostin akibaan.Mitään ei ootietenkään kuulunut.Tänäänhän on lauantai ja huomenna se ei ole auki.No.Toivottavasti ei kestä kauan että se saapuu.btw,tänekkö mä laitan sit kaikki mun kysymykset siihen mun koneeseen liittyen?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. heinäkuuta 2005 @ 13:58

Moderator
_
9. heinäkuuta 2005 @ 14:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Korjataan otsikkoa..

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
Pahviaivo
Suspended permanently
_
9. heinäkuuta 2005 @ 15:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
katoin vaan tota ekaa linkkii...

noi 2 rivii pisti aika pahasti silmään... että että... sillee

^
mitä tarkoitat?
Pahviaivo
Suspended permanently
_
9. heinäkuuta 2005 @ 15:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No jos mun täytyy tänne topicciin laittaa mun kysymykset mun tulevasta koneesta niin kysyisin nyt tämmöisen kysymyksen:Kun eilen tilasin 2kpl näitä näytönohjaimia:

http://www.bdog.fi/cgi-bin/netstore/tuote.pl?tuote=0761402806067

...niin tuleeko niiden mukana sellainen peliohjain?
Katsoin netistä englanninkielisiltä sivuilta että sen paketin mukana tulisi xfx peliohjain.Suomen kieliseltä sivuilta en ole löytänyt yhtään sanaa siitä,että tuleeko sitä ohjainta vai ei.Eli jos joku haluisi auttaa mua niin olisi tosi kivaa jos laittaisitte esim.jonkun linkin jossa olisi tietoa siitä,mitä tavaraa kyseisessä paketissa on.

Kiitos.
zapetu
Senior Member
_
9. heinäkuuta 2005 @ 15:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:

Voithan ennakkotilata (eli varata) tuon jo nyt, mutta tarkkaa toimitusaikaa eivät osaa Akibasta ilmoittaa. Itse arvioisin että tämän kuun lopussa tai viimeistään ensi kuun aikana. Jos haluaa saada ihan uutta rautaa heti julkaisun jälkeen, niin pitäisi olla jonkin suuremman hardissivuston vastaavana (eikä sitä silloinkaan saa omaan käyttöön). Eli odottamaan joudut.
Quote:
Katsoin netistä englanninkielisiltä sivuilta että sen paketin mukana tulisi xfx peliohjain.Suomen kieliseltä sivuilta en ole löytänyt yhtään sanaa siitä,että tuleeko sitä ohjainta vai ei.
Englannissa saattaa olla hieman eri paketointi kuin suomessa. Eli voi olla että suomalaisesta paketoinnista puuttuu joitain ylimääräisiä extroja. Ainakaan tuolla BullDogin sivuilla ei ole asiasta mitään mainintaa. Mutta voithan aina tiedustella asiaa suoraan heiltä.
Pahviaivo
Suspended permanently
_
9. heinäkuuta 2005 @ 15:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu.Harmi jos niitä peliohjaimia ei tulekaan.Mistä te muuten veikkasitte et mä olisin "herra" jjjjj?
zapetu
Senior Member
_
9. heinäkuuta 2005 @ 16:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Offtopic:
Quote:
Mistä te muuten veikkasitte et mä olisin "herra" jjjjj?
Se tuli selväksi jo kahden tämän viestiketjun ensimmäisen viestin aikana (huomaa tuo I know who you are.).

Ensinnäkin mainitsit FX-57 prossun. Kirjoitustyylisi ja kysymyksesi paljastavat että olet alaikäinen. Lisäksi kirjoitat samalla tavalla kuin kyrbiina/kampela jne. aiemmin. Esität saman tyyppisiä kysymyksiä. Enempää en paljasta. Mutta pysytään nyt aiheessa, koska tärkeintä sinulle on varmaan saada koneesi koottua sitten kun saat kaikki osat kotiin. Eli asialinjalla.
Pahviaivo
Suspended permanently
_
9. heinäkuuta 2005 @ 16:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pysytään vaan aiheessa mut mun olis pakko kysyy yks kysymys.Mitä sä tarkotit oikein sillä mun kirjotustyylillä?Ai sitäkö,että jos mainitsee fx-57 ja Geforce 7 näyttikset niin sitten mä oon joku jjjjj?Laita mulle yv:tä jos on jotain kysyttävää.Jooko?Ja mulle on tärkeätä saada se mun kone kasaan.Eli tässä olis yksi kysymys:Mä en saa mitenkään levykeasemaa vieläkään mun koteloon kiinni.Se on ihan tavallinen mustan värinen levykeasema.(1.44mt.)Eli voiko joku kertoo et miten se laitetaan ku mä oon vähän tumpelo.....?
Senior Member
_
9. heinäkuuta 2005 @ 16:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Mä en saa mitenkään levykeasemaa vieläkään mun koteloon kiinni.Se on ihan tavallinen mustan värinen levykeasema.(1.44mt.)Eli voiko joku kertoo et miten se laitetaan ku mä oon vähän tumpelo.....?
Mikä mättää, oletko poistamut muovi ja metalli levyt kotelosta? eikö ruuvinreiät täsmää? puuttuuko levykeaseman virtapiuha virtalähteestä?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. heinäkuuta 2005 @ 16:27

Pahviaivo
Suspended permanently
_
9. heinäkuuta 2005 @ 16:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei oo varmaan mitään muuta ongelmaa "ehkä" kuin se että semmonen kehikkohärveli juttu joka tuli kotelon mukana,ei sovi ilmeisesti siihen levykeaseman kiinnipitämiseen.Tai sit ruuvit ei oikein sovi.En muista.Enkä nyt jaksa ruveta räpläämään sitä.Se pitäs roudata tonne olkkarinpöydälle enkä nyt jaksa.Viimeks tippu telkkari lattialle joten en viitti rupee sitä koteloo väsäämään.No...eiköhän se saada kiinni koteloon jos mä vien sen jonnekkin liikkeeseen.Onks muuten 24 bittisellä äänikortilla mitään eroa "tavallisiin" oliks ne nyt jotain 16 bittisiin äänikortteihin?
jersi
Member
_
9. heinäkuuta 2005 @ 16:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no kokeile viedä se kone sinne olkkariin vaikka huomenna ei kai yhen aseman kiinnittämisen takia kannata alkaa maksaa liikkeeseen(vaikka tiedän että rahaa kyllä löytyy):)
zapetu
Senior Member
_
9. heinäkuuta 2005 @ 16:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
mut mun olis pakko kysyy yks kysymys.
Ei ole ;)
Quote:
No...eiköhän se saada kiinni koteloon jos mä vien sen jonnekkin liikkeeseen.
Erittäin hyvä idea. Kannatetaan! :) Mutta odota nyt ensin että saat kaikki osat hankittua ensin.
Quote:
Onks muuten 24 bittisellä äänikortilla mitään eroa "tavallisiin" oliks ne nyt jotain 16 bittisiin äänikortteihin?
Ostat tietenkin tämän äänikortin:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=9629

Paras Creativen kortti pelikäyttöön.

Ja pelinäytöksi vielä tämä (tavallisen 19 LCD:n lisäksi):
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=1101

Jos on muuta koneen kokoonpanoon liittyvää kysyttävää, niin esitä ne täällä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. heinäkuuta 2005 @ 16:41

Pahviaivo
Suspended permanently
_
9. heinäkuuta 2005 @ 16:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä en osta tota äänikorttia.Ehkä myöhemmin sitten kun päivitän mun konetta.Olen ostanut jo Creative Audigy 2 ZS äänikortin.Ja en ainakaan vielä tarvitse toista näyttöä.Ostan Viewsonic VX924 littunäytön.Siinä on vain 4 millisekunnin vasteaika.Laitatko mulle yv:tä?
Ja jos ostaisin toisen näytön niin en ostaisi tuota näyttöä.Ja ei millään pahalla mutta tuo äänikortti ei ole paras.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. heinäkuuta 2005 @ 16:44

Pahviaivo
Suspended permanently
_
9. heinäkuuta 2005 @ 17:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tää menee kyl aika paljon offtopiciks mut kysyisin vaan (En mitenkään lesomalla.)että voinko pelata kaikkia nykyajan pelejä grafiikat täysillä?
Siis kaikki grafiikat täysillä paitsi resoluutio olis 1280x1024?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. heinäkuuta 2005 @ 17:15

zapetu
Senior Member
_
9. heinäkuuta 2005 @ 17:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Tää menee kyl aika paljon offtopiciks mut kysyisin vaan (En mitenkään lesomalla.)että voinko pelata kaikkia nykyajan pelejä grafiikat täysillä?
No mitäs luulet... ;)
Quote:
Siis kaikki grafiikat täysillä paitsi resoluutio olis 1280x1024?
Kokoonpanosi on muutenkin hirveän epätasaisesti rakennettu. Et panosta pelikokemukseen esim. hankkimalla isoa näyttöä ja hyviä kaiuttimia. Vaan ostat kaksi uusinta uutta näytönohjainta, joista et saa mitään tehoetua noin matalalla resolla (eli hukkaan menevät nekin rahat). Mutta eipä ole minun koneeni.
jersi
Member
_
9. heinäkuuta 2005 @ 17:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no riippuu nykyisestä kokoonpanosta (ymmärsin että se tuleva kone on vielä kaupassa?)itellä on kohtuullisen kova paketti ja pystyn pelaan esim.bf2 medium asetuksilla.
Pahviaivo
Suspended permanently
_
9. heinäkuuta 2005 @ 17:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No tässä on mun tuleva kokoonpano.(1-3 viikon päästä.)Valittakaa jos on aihetta ja kertokaa,mitä mun kannattaisi muuttaa.(Olen jo ostanut kyllä puolet osista mutta kertokaa vaan että mitä olisi kannattanut ottaa.

cd-asema:benq 48x.
dvd/rw-asema:16xsuper multi dvd/cd rewritter.
kotelo:cooler master cm stacker blue.
virtalähde:enermax noisetaker 600w.
äänikortti:creative audigy 2 zs.
kaiuttimet:creative inspire t7900.
näppäimistö:logitech dinovo media desktop 2.0 (bluetooth.)
prosessori:amd athlon 64 fx-57 boxed.
näytönohjaimet:xfx geforce 7800 gtx.
prosessorijäähdytys:Aerocool GT-1000 (Heatpipe prosessorijäähy.)
kiintolevy:Seagate Barracuda 7200.8 (400 Gt, sarja-ata) ST3400832AS.
tuulettimet:-----
Näyttö:viewsonic vx924 (19".)
käyttöjärjestelmä:windows xp professional x64bit,suomenkielinen.
Kuulokkeet:sony mdr cd-780.
Ratti ja polkimet:joku logitech setti.....
muisti:2gt 400mhz ddr.

Ostan myöhemmin jotain lisä sälää mut laittakaa mielipiteitänne mun kokoopanosta.Jos ette halua niin älkää vastatko ja ennenkaikkea:Älkää alkako valittaa ettei tämä taas mene riitelyksi.Okei?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. heinäkuuta 2005 @ 18:28

Mainos
_
__

_
Moderator
_
9. heinäkuuta 2005 @ 18:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laitetuulettimet edessä 1 x 80mm, takana 1 x 120mm.

Sun komponentit kehittää aika paljon lämpöö..ton kotelon olisin vaihtanut toiseen, jossa enemmän paikkoja tuulettimille. Entä vesijäähy?

Ja prossuun kans parempi tuuletin kuin vakiotuuletin.

edit: typo

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. heinäkuuta 2005 @ 18:18

Sivu:123>
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > koskahan fx-57 tulee akibaan/suomeen?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy