User Käyttäjä Salasana  

torstai 25.9.2025 / 02:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > emulesta, yahoo messengeristä ja porteista
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
eMulesta, Yahoo messengeristä ja porteista
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
HighG
Newbie
_
9. heinäkuuta 2005 @ 17:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heippa.

Nettiyhteytenä Kolumbuksen kaapeli, boksin ja läppärin välissä Buffalo Airstation WBR-G54, jonka kautta läppäri on tosiaan langattomasti netissä.

Sitten itse ongelmaan. eMule on toiminut ilman ongelmia jo yli kuukauden (high ID ja sitärataa) mutta nyt yhtäkkiä onkin sitten Low ID ja testien mukaan portit on kiinni jne. Buffalossa portit ovat todellakin auki, joten ilmeisesti Kolumbus on sulkenut ne? Sama ongelma esiintyi joskus keväämmällä kun läppäri oli suoraan kiinni kaapelimodeemissa.

Kysymys kuuluukin (kun en näistä porteista sen enempää tiedä) että mitkä portit minun nyt kannattaisi avata tuosta Buffalosta että saisin eMulen taas toimaan kunnolla? Lähinnä haen siis portteja, joita Kolumbus ei olisi varmuudella sulkenut ettei tarvitsisi summamutikassa alkaa kokeilemaan.

Myöskään tiedostojen lähettäminen Yahoo Messengerillä ei toimi, vastapuoli saa vain ilmoituksen että minä olen firewallin takana. Olen yrittänyt muuttaa tuon ohjelman käyttämiä portteja, mutta ei auta.
Member
_
10. heinäkuuta 2005 @ 22:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Soita Kolumbukselle ja kyseles että mitäs te niitä portteja suljette? Samalla voit sit kysyä että mitkäs portit sieltä on sit auki jne.
HighG
Newbie
_
11. heinäkuuta 2005 @ 19:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juttu mutkistuu...

Kokeilin huvikseni tuolla pöytäkoneella ja kappas, siellä eMulessa on high ID. Eli mitäs ihmettä?

Portit on aivan identtisesti auki tuossa Buffalossa, joten mistä ihmeestä voi olla kysymys, varsinkaan kun en mitään asetuksia ole muuttanut ennen low id:n ilmestymistä.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > emulesta, yahoo messengeristä ja porteista

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy