User Käyttäjä Salasana  

torstai 25.9.2025 / 02:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++ jakaa vaikken ole antanut lupaa??
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DC++ Jakaa vaikken ole antanut lupaa??
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hebe72
Member

3 tuotearviota
_
9. heinäkuuta 2005 @ 18:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DC++ antoi yhden käyttäjän uploadata filua keskeneräiset jaot-kansiostani vaikka en ole sitä jakanut(tarkistin moneen kertaan).Käyttääkö joku jotain feikkiohjelmaa vai miten moinen voi olla mahdollista??Olen käyttänyt DC++ monta kuukautta ja tämä oli ensimmäinen kerta!
dafge
Member
_
9. heinäkuuta 2005 @ 19:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ookko varma että se oli tiedosto keskeneräisistä, vaiko vain sun filelist? Jos käytät DC++ Revconnectia, niin minun mielestäni se antaa jakoja myös keskeneräisistä vaikkei luulisi :S Ja kannattaa vielä tarkastaa ettei siellä varmasti ole mitään jaossa :D
hebe72
Member

3 tuotearviota
_
10. heinäkuuta 2005 @ 05:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se oli samainen tiedosto jota samaan aikaan imutin toiselta käyttäjältä.Sitten ilmestyi se heppu ja rupes uploadaamaan sitä keskeneräiset DC lataukset kansiostani.Mikä on RevConnect DC?
Ja kyllä,jaossani EI ole kyseistä tiedostoa tai kansiota.Tosi outoa.
Gregori
Member
_
11. heinäkuuta 2005 @ 10:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä clinu on käytössä? Tuo jos pitää paikkaansa niin on tutkimisen arvonen juttu.
Senior Member

10 tuotearviota
_
11. heinäkuuta 2005 @ 11:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pistäs googleen RevConnect, niin saat nopeasti selvityksen mikä se on.
hebe72
Member

3 tuotearviota
_
12. heinäkuuta 2005 @ 17:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ööh...käytössä StrongDC...tiedän tiedän.Sekö muka syynä?
Senior Member

10 tuotearviota
_
12. heinäkuuta 2005 @ 17:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei kyllä mun strongi jaa mitään ilman lupaa. En usko.
Gregori
Member
_
13. heinäkuuta 2005 @ 04:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tiedä onko syy strong, mutta luottaakko vaiko eikö luottaa. Luulen että on tullu nyt pistettyä vahingossa joku väärä kansio jakoon.

Vaihda clinua.
hebe72
Member

3 tuotearviota
_
13. heinäkuuta 2005 @ 07:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Edelleenkin toistan:Keskeneräiset kansiot EIVÄT ole jaossa.Silti sinne joku huijari pääsi imuttamaan.
Member
_
13. heinäkuuta 2005 @ 08:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Huijari...miten niin huijjari huijjareitahan lähes kaikki dc++ käyttäjät ovat =)

GA-EP45-DS3
Q6600
HD4870
OCZ 2x2GB 1066mhz
Be Quiet 470W
logitech MX3100
http://service.futuremark.com/compare?3dm06=7953078

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. heinäkuuta 2005 @ 08:12

Junior Member
_
16. heinäkuuta 2005 @ 13:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo mullaki DC++ antaa luvan ladata mun filui vaik ei oo jaos... :/ on kyl outo juttu...
Mainos
_
__

_
hebe72
Member

3 tuotearviota
_
18. heinäkuuta 2005 @ 06:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu-u..ja sama meno vaan jatkuu.Taas joku uploadasi multa tcmp:nä samaa tiedostoa jota olin lataamassa.Imutti siis keskeneräisestä kansiosta mitä en ole laittanut taatusti jakoon.Clinu siis StrongDC.Tuli mieleen että pystyisikö esim.RC clinulla tekemään moista??
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++ jakaa vaikken ole antanut lupaa??

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy