dvd shrinkillä analyysingiä käytettäessä
|
|
pti-94401
Suspended due to non-functional email address
|
10. heinäkuuta 2005 @ 07:35 |
Linkki tähän viestiin
|
dvd shrink toiminnassa analyysi toimii vähän aikaa sitten sammuu koko kone toiminut tätä ennen pari vuotta hyvin olisko kellään tähän oogelmaan vastausta
|
Member
|
10. heinäkuuta 2005 @ 07:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulla oli vähän samantapainen ongelma, oletko koittanut asentaa uudestaan? Minulla ainakin auttoi, ota vielä vaikka uusin shrink versio. Luulisi toimivan.
|
pti-94401
|
11. heinäkuuta 2005 @ 06:21 |
Linkki tähän viestiin
|
olen koittanut jokaista versiota eri latauspisteistä eikä onnistu
|
Member
|
11. heinäkuuta 2005 @ 10:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Hmm... kumma juttu kyllä.
Inside The Fire
|
janti
|
11. heinäkuuta 2005 @ 13:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla vähän samantyyppinen ongelma. Kun ennen on toiminu iha hyvin kaikki poltto softat ( dvd shrink, clone dvd ) mut nyt kun rupee lukemaan levyä niin kone sammuu. Tietääkö kukaan missä vika?
|
I hate titles
35 tuotearviota
|
11. heinäkuuta 2005 @ 17:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Itselläni kävi hieman vastaavaa, kun olin lisännyt koneeseeni uutta rautaa (tässä tapauksessa kaksi SATA-levyä). Pienen kaivelun jälkeen tilannekuva selvisi ja ongelmana oli alitehoinen virtalähde, joka siis noiden parin uuden kovalevyn lisäyksen jälkeen toimi muuten hyvin, mutta DVD:tä lukiessa tai polttaessa kone kippasi. Syy tähän on se, että PC sammutti itsensä kun virtaa ei tullut enää tarpeeksi koneen kaikille osille -- polttava DVDR -asema on yksi virtasyöpöimmistä osista koneessa.
Toisekseen katsoisin koneen lämmöt, analysointi nostaa CPU-kuormaa korkealle ja tällöin jos esim. pöly on tukkinut koneen ilmanottoaukkoja, tuuletin hajonnut tai kesäkuumuus nostanut yleisesti koneen lämpöjä (omat CPU-lämpöni nousivat nyt kesällä keväästä noin 4 astetta), voi analysointi potkaista lämmöt yli sallitun rajan ja kone sammuttaa itse itsensä suojellakseen systeemiä esim. CPU:n kärähtämiseltä.
|
pti-94401
|
12. heinäkuuta 2005 @ 06:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Täytyy kait avata kone ja katsoa miten pölyinen se on
|
pti-94401
|
12. heinäkuuta 2005 @ 07:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei auttanut pölyjen putsaus jätin levytkin auki.Mulla on atin 9800 xt ja katsoin atin näytön asetuksista overdrive siellä lämmöt on koko ajan noin 80c On toiminut kyseisellä lämmöllä koko ajan ei mitään ongelmia.Koneeseen ei ole lisätty mitään.
|
Mainos
|
|
|
I hate titles
35 tuotearviota
|
12. heinäkuuta 2005 @ 07:59 |
Linkki tähän viestiin
|
|