User Käyttäjä Salasana  

tiistai 15.7.2025 / 00:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > half-life 2.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Half-Life 2.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:123>
Pahviaivo
Suspended permanently
_
10. heinäkuuta 2005 @ 13:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli tänne saa laittaa kaikenlaisia kysymyksiä ja kommentteja koskien tätä peliä.

btw,tää peli on kyllä kaikkein paras fps-peli mitä oon pelannut.Ehkä kaikkien aikojen paras peli.
jarzaa
Member
_
10. heinäkuuta 2005 @ 13:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja paskat se on ylimainostettu ja surkea peli!!!!!!
pelatkaa jotain kunnollista kuten medal of honor: pacific assaulttia
tai farcry:ta

Pahviaivo
Suspended permanently
_
10. heinäkuuta 2005 @ 13:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mun mielestä se on 10 arvonen peli.Siis se on niin hyvä peli ku olla osaa.Lataisitpa netistä semmosen moden kun Substance siihen peliin ym.juttuja niin sit se on vielä parempi.Osaatko muuten käyttää koodeja siinä pelissä?
Senior Member
_
10. heinäkuuta 2005 @ 14:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Half-life² On kyllä hyvä peli. "Osaatko muuten käyttää koodeja siinä pelissä?" Ohhoh. Kuka ei osaisi, ja ei koodeja tueta. No itse käytän koodeja vasta pelin läpi pelattua, jos enään kiinnostaa.

Myös FarCry on hyvä peli, sen viidakkomaisemat ovat todella hienoja ja vielä hienompaa on se että voi mennä puskaan piiloon eikä vihulaiset tajua mitään ennen kun ovat jossain matrin päässä.

jarzaa
Member
_
10. heinäkuuta 2005 @ 14:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
koodit on perseestä ne pilaa netti pelaamisen

LarPPaa
Newbie
_
10. heinäkuuta 2005 @ 15:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep jarzaa puhuu totta :)
Pahviaivo
Suspended permanently
_
10. heinäkuuta 2005 @ 15:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koodit on just siistejä.
Mun mielestä.....tekee omia puolulaisia yhellä koodilla,laittaa tämmösen koodin:impulse 82 niin jeeppi tulee ym.Vähän siistii.Eiks niin?
jarzaa
Member
_
10. heinäkuuta 2005 @ 15:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mee mehtään niitten koodies kanssa vaan paskat pelaajat kayttää koodeja netti pelissä. niitä voi käyttää yksinpelissä jos on pelannu pelin läpi

Senior Member
_
10. heinäkuuta 2005 @ 15:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No koodit eivät ole ihan niin paha-asia. Tietenkin ne vie peli-ilon nettipeleissä, mutta itse en niitä kuitenkaan harrasta. Nettipelejä, siis. Koodit antavat peleille lisää elinikää. Yleensä.

Pahviaivo
Suspended permanently
_
10. heinäkuuta 2005 @ 15:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onks teiän mielestä koodit nuubeille?
Mun mielestä se vähän riippuu.....teidän mielestä?
Joukkeli
Member
_
10. heinäkuuta 2005 @ 16:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pahviaivo, ne pilaa kokonaan nettipelit. Vie kaiken "ilon" kanssapelaajilta.
Pahviaivo
Suspended permanently
_
10. heinäkuuta 2005 @ 17:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin nettipelit.Mut nyt mä puhuinkin yksinpelistä.
Osku87
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
10. heinäkuuta 2005 @ 17:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ainoa tilanne, jossa yksinpelissä voisin koodeja käyttää on pelin läpipelaamisen lisäksi tallennusten katoaminen eli siinä välissä kun on päässyt melkein pelin viimeiseen kenttään ja pikkuveli tai äiti tulee säätämään koneella pelin ollessa päällä ja kadottaa kaikki savet.

Muuten mielestäni taitamattomien apuväline.

Ps. Turha thread ja otsikko olisi voinut olla tuo Kysymyksiä ja kommentteja koskien Hlf-Life 2:sta.
Threat
Senior Member

2 tuotearviota
_
10. heinäkuuta 2005 @ 17:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse käytän yksinpelin koodeja tarvittaessa todella hankalien/ärsyttävien kohtien läpäisemiseen pelissä. Koodeilla mielestäni tehdään peli pelaajan kannalta miellyttävämmäksi ja hauskemmaksi, mutta sanotaan nyt näin että peliveteraanithan eivät koodeja tarvitse tai halua käyttää, koska silloin pelinläpäisy ei ole tapahtunut rehellisesti.

PS: Kyllä olen itsekin cheatteja joutunut käyttelemään eritoten tuon Far Cryn kanssa, joka tahtoo todellakin viedä hermot esim. katacombeissa kun kuolema on tullut jo 20 kertaa samassa kohdassa.

MB: Asus A8N5X
CPU: AMD Athlon 64(tm) 3200+ @ 2,0 GHz
GC: Club 3D Geforce 6800GS
Mem: 3070mb DDR RAM @ 400 mhz
HD: 160 gb. Maxtor hard disk
200 gb. Maxtor hard disk
+ Smartx v2.0 modded Xbox gaming console
Senior Member

5 tuotearviota
_
10. heinäkuuta 2005 @ 17:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tiiättekö mist saa tohon hl 2 helposti hyvii yksinpeli modei

1.kone intel core 2 quad Q6600 3,2GHz B3,ATI Radeon HD4890 ,asus p5k, 4gb ddr2. Samsung T220HD 22" Näyttö.
2.kone FSC Amilo Pi 5030, T7250, HD2300, 3gb ram Samsung 226BW 22" näyttö
3.kone AMD 64 3200+ 2.204ghz, 1,5gb ram,6600gt. Samsung 226CW 22" näyttö
Ja kiviäkin kiinnostaa minun koneeni :)
Pahviaivo
Suspended permanently
_
10. heinäkuuta 2005 @ 18:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
www.halflife2.filefront.com
Member

2 tuotearviota
_
10. heinäkuuta 2005 @ 18:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Garry's mod on ainakin hyvä, siinä on sekä monin-, että yksinpeli. http://www.garry.tv/garrysmod/download.php tuolta pääsee lataamaan.

Koodeja ei tueta, ne pilaa kaiken. Niin netti-, kuin yksinpelissäkin. Ei niitä pelejä ole tehty koodeja varten, ne on vasta iiiihan viimeinen apu ellei millään muulla pääse eteenpäin vaikka kuinka yrittää, taikka sitten jos on jo mennyt pelin läpi muutaman kerran. Koodit vain pilaa pelaamisilon. :( Ei koodeille!

Edit: Tuolla vielä Garry's modista http://www.garry.tv/garrysmod/wiki/index.php/What_can_you_do%3F

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. heinäkuuta 2005 @ 18:52

Pahviaivo
Suspended permanently
_
10. heinäkuuta 2005 @ 19:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeilkaapa semmoista modea kun Substance.
Senior Member

5 tuotearviota
_
11. heinäkuuta 2005 @ 06:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse asisassa minulla on substance
ja ei toi www.halflife2.filefront.com
toimi mutta se on http://halflife2.filefront.com/

1.kone intel core 2 quad Q6600 3,2GHz B3,ATI Radeon HD4890 ,asus p5k, 4gb ddr2. Samsung T220HD 22" Näyttö.
2.kone FSC Amilo Pi 5030, T7250, HD2300, 3gb ram Samsung 226BW 22" näyttö
3.kone AMD 64 3200+ 2.204ghz, 1,5gb ram,6600gt. Samsung 226CW 22" näyttö
Ja kiviäkin kiinnostaa minun koneeni :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. heinäkuuta 2005 @ 06:48

medioc
Member
_
9. elokuuta 2005 @ 16:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. elokuuta 2005 @ 16:09

morbir
Senior Member
_
9. elokuuta 2005 @ 19:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miten melodic tuo viesti liittyy tähän threadiin
medioc
Member
_
10. elokuuta 2005 @ 05:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
miten melodic tuo viesti liittyy tähän threadiin
Koska kyseessä on HL2 - kaikenlaisia kysymyksiä ja kommentteja. Tein ton viestin tonne "kaikki muut keskustelunaiheet" ja huomasin tämän threadin niin pastetin linkin tänne että sekin threadi huomattais. jne...
Rosten
Newbie
_
20. elokuuta 2005 @ 14:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ois sellanen ongelma ku haluisin pelaa netiss ja ku avaan ton all seeing eyen nii se sanoo et: Erros loading Half.life Font. Check that your HAlf-life command line is correct. ja sit ku painan siit ikkunast et ok nii sit ku koitan ettii servui vaikk cs sourcee nii se ei löydä yhtäkään...

Vielä jokin päivä heitän tuon pc hankeen ja rupean räpläämään valkoista omenaa.
Osku87
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
20. elokuuta 2005 @ 14:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onkohan aito versio?
Mainos
_
__

_
Rosten
Newbie
_
20. elokuuta 2005 @ 14:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis mitä tarkotat sillä aidolla versiolla? sitä vai et onks toi peli ihan aito? vai?

Vielä jokin päivä heitän tuon pc hankeen ja rupean räpläämään valkoista omenaa.

Sivu:123>
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > half-life 2.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy