Jos nuo koneet tulevat esim. yritykselle, niin silloin voivat ne olla vaikka leasing koneita jolloin tuo valinnan mahdollisuus voi vähän kaventua tarjoajista johtuen.
Itselläni on tuo HP:n Pavillion töissä webbisivujen tekoon(!) enkä siitä mitään erityistä vikaa ole löytänyt. Tuossa on 64 bittinen Athlon ja ymmärtääkseni muistia tuohon saa lisää jos pyytää. Yksi mitä ehkä vaihtaisin on tuon XP Homen Pro'hon, mutta sillä tuskin on hirveää. merkitystä Erittäin helppo koota suoraan pakkauksesta, voin kertoa omasta kokemuksesta.
Näyttöjä ehkä kannattaa vertailla, tuo HP:n on ihan OK mutta siinä taitaa olla niitä samoja ongelmia kuin kaikissa litteissä näytöissä. Eli kirkkaus ei ole kaikilla väreillä aivan 100% sama riippuen mistä kulmasta ja kohtaa ruutua katselee. Sitä ei kyllä huomaa ellei ihan tarkoituksella etsi. Joissakin väreissä myös kontrastit ovat vähän huonoja, minkä huomaa esim. tietynvärisillä teksteiillä tietyn väristä taustaa vasten. Mutta kannattaa verrata sitä ehkä tuon Fujitsun mukana tulevaan näyttöön, en tietenkään voi tietää onko se tässä suhteessa parempi vai huonompi.
Webbityöskentelyyn tuo monitori minusta sopii kumminkin aivan hyvin ja on muutenkin parempi kuin tavallinen CRT.
Itselläni ei ole ollut huonoja kokemuksista HP:n koneista, ainakin ne jotka ovat olleet minulla työelämässä ovat toimineet kuin junan vessa. Itse suosittelisin HP:tä. Ja en muuten itse tuota merkkiä työkoneekseni valinnut, henkilöllä jonka sen valitsi oli huonoja kokemuksia Fujtisu-Siemenseistä eräässä toisessa yrityksessä.
Varmaan kumminkin merkille kuin merkille löytyy haukkujia.
Abit UL8 Athlon 939/64/3000+ Vista Premium Home
Asus A7V8X Deluxe Athlon XP 2200+ Windows XP Home
AsRock 939 DualS Athlon 939/64/3200+ Ubuntu Feisty64bit
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. heinäkuuta 2005 @ 17:53
|