User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 13.7.2025 / 19:18
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > creativen mp3 soittimet
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Creativen mp3 soittimet
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
timpero
Member
_
12. heinäkuuta 2005 @ 09:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin ajattelin ostaa joko zen touch tai zen micro, en ole vielä varma kumpi.. Onko kellään teistä tuota touchia, kun mietityttää että onko se liian painava taskussa, onko se? ja sitten toinen että onkohan zen neoon tulossa suomenmarkkinoille koska ja mihin hintaan, onko tietoa?
Ja paljon akun vaihto maksaa ja miten se tapahtuu ja mikä on akun käyttöikä, siis et pitää vaihtaa uus, tuossa touchissa?
Kun microssa ois plussaa paino,vaihdettava akku(,ulkonäkö)
Ja touchissa edullinen hinta suhteessa kapasiteettiin, verkkokauppa.ee ja eipä paljon muuta..
Ja älkää sanoko "ota ipod" koska en ota, syyt akku kuolee noin vuoden jälkeen (huhu) mutta painavempana syynä on radion puute jota tarvitsen..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. heinäkuuta 2005 @ 09:51

timpero
Member
_
12. heinäkuuta 2005 @ 13:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt sitten itse vastaan omaan kysymykseeni; touchissa ei ole vakiona radiota joten se on pois laskuista! joten zen micro on ainoa ja ihan hyvä vaihtoehto.. pistetään tilaukseen!!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. heinäkuuta 2005 @ 13:10

timpero
Member
_
13. heinäkuuta 2005 @ 10:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli nyt on zen micro tilattu;

1 13572 Creative Zen Micro 5GB MP3-soitin, hopea 195.90e

Toimitustapa: Keltainen Kuljetus 16 6.70e
Maksutapa: Etukäteen Verkkokauppa.com:in til.. 0.00e

Yhteishinta: 202.60e

Kerron kokemuksia kunhan tulee..
timpero
Member
_
15. heinäkuuta 2005 @ 17:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nonih kokemuksia lyhyesti:

tilasin verkkokauppa.comista keskiviikko yönä, nyt perillä tallinasta, nopea toimitus.

kolmen tunni räpeltämisen jälkeen:

+vakiokuulokkeiden äänenlaatu
+hyvin toteutettu käyttäliittymä soittimessa
+tilavuus

-touchpad!!! ei ainakaan vielä oikein suju, ku koko ajan vahingossa painaa "valitse" nappia, kun se on siinä keskellä.
-hidas siirto aika usb 1.1, 1gt/1h johtuu varmaan tuosta vanhasta usbista
+radio ei oikein tuolla metässä toimi, ei sinällään ihme:)

Eli loppujen lpuksi ihan ok peli.. mutta kommentoikaa!
jarzaa
Member
_
15. heinäkuuta 2005 @ 19:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sitä edit nappia vois käyttää....

timpero
Member
_
16. heinäkuuta 2005 @ 07:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos lisäisin vaikka 5 lausetta editillä, se olisi hidasta..
siru
Newbie
_
11. elokuuta 2005 @ 13:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiinostaisi tietää saitko radion siitä Zen Microsta kuulumaan.
Itse en saanut kuulumaan kuin surinoita.Vaikka asun kaupungissä tosin itäsuomessa
Oliskohan siihen jotain apukeinoja olemassa?
timpero
Member
_
13. elokuuta 2005 @ 19:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Huono radio siinä todella on. asut varmaan joensuussa? mulla ei toimi kunnolla, asun enossa.
siru
Newbie
_
14. elokuuta 2005 @ 11:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lähetin ensimmäisen soittimen takasin kun luulin että se on viallinen mutta se minkä sain tilalle on yhtä huono. Harmi kun tilasin juuri tuon mallin sitä varetn että siinä on radio mukana eikä se toimikkaan!
timpero
Member
_
14. elokuuta 2005 @ 14:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hmm, jos vetoat tähän "ominaisuuteen" saatat saada palautettua, ja rahat takaisin (?)
Rosenrot
Newbie
_
22. tammikuuta 2006 @ 10:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse olen ostamassa juuri tuota mallia .
Onko akku tarpeeksi hyvä? arvosteluissa
on sanottu että se on huono...
timpero
Member
_
22. tammikuuta 2006 @ 11:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No riippuu tietysti kuinka paljon siltä odotat. Kyllä se mulle riitti, tosin siitä on aikaa, kun mulla oli tuo. muistaakseni about 3h(?)
Rosenrot
Newbie
_
28. tammikuuta 2006 @ 06:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oli tuo?Eikö kelvannut.Ostin itse tossa viime viikon maanantain 6 gigan zen micron hyvin pelittää.Radiokin toimii ainakin tääl helsingissä
timpero
Member
_
28. tammikuuta 2006 @ 06:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin oli, kun iski joku typerä kännykkäkuume:)
m4k3
Member
_
28. tammikuuta 2006 @ 20:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minäki ostin zen micro 6gt jokuse aikaa sitte. Hyvin toiminu, radio myös. Ainoo on vaa ettei akku tahdo kestää ku semmose 9h. Eikä käynnisty vaik ei olis iha tyhjä... pitää ladata kauan et saa käynnistyy normaalisti.
ipodeja oon testaillu vaan iha pikaisesti enkä oo nähny mitään parempaa niissä, kalliimpiakin taitavat olla..
Mainos
_
__

_
Turska682
Member

4 tuotearviota
_
13. helmikuuta 2006 @ 11:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on kanssa Zen Micro 5 gigan malli. Radio kuuluu varsin hyvin täällä Kainuun suunnalla, pientä huminaa taustalla vaan. itsekään en aivan kauheasti TouchPadista perusta, mutta kyllä sen oppii :) Ainut vaan että itsellä meni TouchPadin yksi osa, vasen nappi alhaalta rössiksi, eli piti painaa todella kovaa. Sitten meni ne hermon jaskat ja lähetin takuuseen ja odotan soitinta vieläkin. Ajattelin myydä ja ostaa Zen MicroPhoton.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > creativen mp3 soittimet

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy