User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 14.9.2025 / 01:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > .avit polttoon
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
.avit polttoon
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Babylo
Junior Member
_
14. heinäkuuta 2005 @ 13:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten poltetaan .avi tiedostot dvd+r levylle?Mulla on Nero Express 6.Mutta kun pistän dvd-video files niin siinä ylhäällä on jotain tiedosto tyyppejä muttei .avi.Juu voisitten vähän valottaa mulle tässä asiassa.
tatemus
Member

1 tuotearvio
_
14. heinäkuuta 2005 @ 17:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Polta datalevynä,pöytäsoittimen tarvii tukea noita Xvid/Divx jollet sitten ainoastaan tietokoneelta meinaa katsoa.
Senior Member

47 tuotearviota
_
14. heinäkuuta 2005 @ 17:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos haluat polttaa DVD:ksi, niin esim. Nero vision express on tähän loistava ohjelma. Saat tekstitykset siihen mukaan.

Mikäli pöytäsoitin tukee divx-leffoja, niin sitten vaan poltat sen normaalisti dataan, mutta jos ei tue, niin sitten tuo vision experess.
Babylo
Junior Member
_
14. heinäkuuta 2005 @ 18:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkotus olis kattoa elokuvat telkkarista.Oon jostain kuullu että ne .avit pitäis muuttaa eri tiodosto tyypeiksi.Pitääkö paikkansa?
Senior Member

47 tuotearviota
_
14. heinäkuuta 2005 @ 19:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, pitää muuttaa. tässä yksi ohje http://www.nefernetti.com/divx-xvid-dvd_lle.htm

Itse suosin kuitenkin tuota Nero vision expressiä. Siihen en kuitenkaan nyt ohjeita löytänyt.
Member
_
15. heinäkuuta 2005 @ 10:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis jos käytät nerovisionia, sinun ei tarvitse muuta kun alkaa polttamaan. Sitä ennen Nero koodaa sen .avi tiedoston katsottavaksi tavallisella dvd-soittimella. Sen jälkeen se polttaa sen ja voila sinulla on leffa. Sitten jos haluat tekstitykset mukaan, niin sinulla pitää olla asennettuna ffdshow ja subtitles kohdassa ruksi. Kun esikatselet nerovisionilla ja näet tekstit, ffdshow toimii silloin kunnolla. Ainiin ja sitten sen teksti tiedoston ja leffa tiedoston pitää olla samassa kansioissa ja saman nimisiä esim: leffa.avi leffa.sub tai .srt

Inside The Fire
Babylo
Junior Member
_
15. heinäkuuta 2005 @ 11:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli nyt mulla on .vob tiedostoina joku kiva elokuva.Se on kahdessa osassa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. heinäkuuta 2005 @ 16:34

Mainos
_
__

_
Senior Member

47 tuotearviota
_
15. heinäkuuta 2005 @ 14:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä yksi ohje vob-tiedostojen polttoon Nerolla. http://www.nefernetti.com/nero_dvd-r.htm

PS. Editoi toi leffan nimi pois tosta edellisestä viestistä.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > .avit polttoon

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy