User Käyttäjä Salasana  

tiistai 19.8.2025 / 05:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > winavi video converter 5.8
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
WinAvi Video Converter 5.8
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
grande
Newbie
_
14. heinäkuuta 2005 @ 21:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En oikein tiennyt minne tämä olisi pitänyt laittaa, joten laitoin sen tänne.
Minulla on tuo WinAvi Video Converter 5.8. Mitäs mahtaa tarkoittaa kun muutan elokuvaa dvd-muotoon tulee aina ruutuun n.30% kohdalla:
FlushBuf Now! ja siitä voi painaa OK mutta se sama tulee heti takaisin. Mistään ei tapahdu mitään. Koitan sammuttaa ohjelman niin sen jälkeen se ei vastaa ja joudun tehtävien hallinnan kautta sammuttamaan sen.
Olen asentanut sen ohjelman ja astetta uudemmankin koneelleni noin 15 kertaa. Joka asennuskerran jälkeen voi muuttaa suurinpiirtein 5 elokuvan muodot ja sitten se sama alkaa taas. Olisiko mitään muuta tapaa kuin uudelleen asennus? Olisi kiva jos ei tarvitsisi 4 kertaa kuukaudessa asennella ja poistella sitä koneelta. Jos ei keneltäkään löydy minulle vinkkejä niin voisitteko kertoa minulle joitain vastaavia ohjelmia millä voi muuttaa elokuvat dvd-muotoon?
KIITOS JO ETUKÄTEEN KAIKILLE AVULIAILLE!

"Älä Tee Sitä Tänään Minkä Voit Huomennakin Jättää Tekemättä"
Member
_
14. heinäkuuta 2005 @ 22:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niitähän on paljon. Jopa nerolla voit muuttaa dvd-muotoon sen leffan. Pistät vaan ruksin kun alat muuttamaan leffaa että ei polta sen muuttamisen jälkeen. Helppoa :)

Inside The Fire
Staff Member

32 tuotearviota
_
15. heinäkuuta 2005 @ 14:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > winavi video converter 5.8

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy