User Käyttäjä Salasana  
   
torstai 10.7.2025 / 01:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > trend officescan client & registry??
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Trend OfficeScan Client & Registry??
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
anrajama
Junior Member
_
15. heinäkuuta 2005 @ 06:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
OHJELMISTON UUDELLEEN ASENNUS? Osaisiko joku kertoa miten kyseinen ohjelma kiinnittyy koneeseen? Ensiksi yritin Unistallia, joka ei tuottanut toivottua tulosta.
Registeriä puhdistin Easy Cleanerilla sekä käsin otin "regedit":stä pois kaikki mitkä mielestäni ks.ohjelmaan liittyi, mutta ei onnistunut!

Ohjelmaa uudelleen asentaessani se ilmoittaa aina tunnistavansa koneella olevan jo ohjelma asennettuna eikä sen vuoksi anna asennuksen jatkua! Auttakaa nyt miestä mäessä!
Senior Member

2 tuotearviota
_
15. heinäkuuta 2005 @ 06:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1. C:\Program Files\Trend Micro\OfficeScan
Client - tuolta poistanut kaikki?

2. Sp2 asennettu?

3. Tuolla jotain aiheesta
- http://www.msusenet.com/t-2253568.html
- http://www.ssc.uwo.ca/sscl/notices/trendandSP2.html
- http://forums.techguy.org/history/t-375159.html
anrajama
Junior Member
_
15. heinäkuuta 2005 @ 09:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos vastauksesta, mutta ei ollut oikeastaan mitään apua. Tuntuu olevan sellainen ongelma ettei paremmasta väliä!

1.Kansio on poistettu kaikkineen

2.SP2 ei ole asennettuna!

3.Linkeistä ei löytynyt oikeastaan samaa asiaa, mut muuten hyvä!
Mainos
_
__
 
_
anrajama
Junior Member
_
3. elokuuta 2005 @ 04:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt sain hyvät ohjeet:
Tässä on muillekin jos joku tarvii... Tuntu muuten olevan todella tiukasti kytkeytynyt koneeseen.

MANUALLY REMOVE OSCE CLIENT

1. Stop the OfficeScanNT Listener and the OfficeScanNT Realtime Scan services. If this is not possible, use Task Manager or Sysinternal?s Process Explorer tool to remove the ntrtscan.exe and tmlisten.exe files from the system memory.

2. Remove the pccntmon.exe file from memory by using Task Manager or Sysinternal?s Process Explorer tool.

3. Delete the ..\OfficeScan program directory.

4. Delete the OfficeScan program groups from the Start menu.

5. Delete the following OfficeSscan registry key entries:

Delete the HKLM/software/trendmicro hive.

Delete the OfficescanNT Monitor key at the HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run hive.

6. Proceed to the Device Manager and enable the View Hidden Devices option.

7. Remove the following hidden devices pertaining to OfficeScan (right-click and select Uninstall):

Trend Micro VSAPI NT

Trend Micro FILTER

NTRTSCAN (if available)

TMLISTEN (if available)

8. Reboot the OSCE client machine.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > trend officescan client & registry??
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2025 AfterDawn Oy